Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !!!!!!!!!!!!!!!! Abortus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

berbertje00
23-10-2002, 19:56

Wat vinden jullie van abortus plegen, is het nou wel of niet toegestaan? En wat als je verkracht bent en zwanger bent geworden, is het dan wel toegestaan?? Mijn mening: Je moet niet zelf als god spelen, Allah beslist over de mensenlevens WAT IS JOU MENING?????

xxTigerxx
23-10-2002, 19:57
FOUT!!!!

maryame
23-10-2002, 19:59
ik vind dat je je kind moet houden, ook al heb je er niet voor gekozen het te laten gebeuren. allah zal wel voor jou en je kind zorgen.

kickboxgirl
23-10-2002, 21:12
houden het is zeker met eeen reden gebeurd je hebt geen recht om een abortus te plegen

Nounousa
23-10-2002, 22:51

HOUDEN DDUUHHHHHHH JE EIGEN VLEES EN BLOED, IS MEKTAB

AlMoet-Oukil
23-10-2002, 22:56
Origineel gepost door Hindje HOUDEN DDUUHHHHHHH JE EIGEN VLEES EN BLOED, IS MEKTAB HOE BEDOEL MEKTAB...DUS ALS IK LEKKER EEN WIP GA NEMEN MET IEMAND IS DAT DUS OOK MEKTAB ...GELOOF ER GEEN BARST VAN! Trouwens abortus is haraaaaaaaaam...(je kind afstaan) Want jij hebt een kans op een leven gehad ...moet jou kind het ook hebben..en alleen God neemt levens in en geen MENS!!!

-Reda-
23-10-2002, 22:59
Abortion-->Real Killer I was kicking it With this chick for a minute She picked me to hit it Real stiffly I sitted He spit Then we quit it Then I told her To miss me And splitted Quickly I lit it up No problem to get it up Then she called and said She needed me to help her Get rid of what A baby She said she wanted me to kill it No evidence Blood Don't spill it I'm saying at first I didn't feel it But then I started to ponder On what was coming up Yonder A baby by a fling Made days seem Really somber So we both were in agreement The baby I seen it Thinking of killing it Made me almost fall To the cement This ain't a job I can do myself I ain't got the brain for this So I called a homie in Kansas Who was trained for this He said The way I rap And make skrill for a living He said he kills for a living For the grip span He's a hit man So I paid him a fee He told me What date it would be Me and her was down But I really don't think The baby was G So we three road to Kansas Baby probably thinking we scandalous Can't even walk And we band his Life Man is trife Walked in And he told us to relax I sat And he took Her and baby to the back Before I came I smoked some dope To calm me They came back And she was baby less And she was looking like a zombie Baby gone (Baby gone) Were we wrong (Hella wrong) Gotta move on (Gotta move on) Let it alone (yeah) I dropped her off But she didn't hate me For killing the baby She said she still Wanted to date me Crazy I'm riding and I'm thinking Why I took a life But I ain't tweeking I know God Probably thinking I should die A couple of years later I'm creeping with this chicklet Little thick chick Hit it raw And gave her triplets I need to learn to hold my liquid So I called my man In Kansas City, Kan I told him I Needed him to do it again After he put 'em away I asked him Homie how could you Be so raw He said to me How could you be so raw We scatted One year later I splatted In the same chick She wanted to have it But I made her do The same shit So I murdered five kids of mine I'm 'bout to sit in hell a lifetime Bid for mine Cause of abortion No more Abortion Now it's blown out of proportion Insane Never again

AlMoet-Oukil
24-10-2002, 00:22
Origineel gepost door butterfly1983 Ligt eraan.....als je verkracht bent dan vind ik dat je dat recht hebt. Dus je bent tegen de WETTEN van Allah... Dus jij wilt tegen Allah de strijd ingaan... Dus jij hebt een betere boek dan De Koran Dus jij bent onze profeet...oula God starfulah.... Heej..het is niet wat JIJ vind...to the point... Er staat duidelijk in de Koran...: VOLG JE DE WETTEN VAN ALLAH NIET... IS ER GEEN HEMEL VOOR JOU.... :(

Dida
24-10-2002, 00:25
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil HOE BEDOEL MEKTAB...DUS ALS IK LEKKER EEN WIP GA NEMEN MET IEMAND IS DAT DUS OOK MEKTAB ...GELOOF ER GEEN BARST VAN! Trouwens abortus is haraaaaaaaaam...(je kind afstaan) Want jij hebt een kans op een leven gehad ...moet jou kind het ook hebben..en alleen God neemt levens in en geen MENS!!! JA ook als jij lekker een wip gaat nemen..(zoals jijdat zegt) Dan is het nog mektab.. Alles is mektab dus ook dat..als je ervoor kiest om niet een wip te nemen.dan is het ook mektab..

AlMoet-Oukil
24-10-2002, 00:29
Origineel gepost door -RaChiDa¿- JA ook als jij lekker een wip gaat nemen..(zoals jijdat zegt) Dan is het nog mektab.. Alles is mektab dus ook dat..als je ervoor kiest om niet een wip te nemen.dan is het ook mektab.. LEG MIJ EENS PRECIES DE LETTERLIJKE VERTALING UIT HET ARABISCH WAT MEKTAB BETEKEND??....GEEN MAROKKAANS/ARABISCH WALAKIN 3rabi al fos7ha Ou soekran

Dida
24-10-2002, 00:35
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil LEG MIJ EENS PRECIES DE LETTERLIJKE VERTALING UIT HET ARABISCH WAT MEKTAB BETEKEND??....GEEN MAROKKAANS/ARABISCH WALAKIN 3rabi al fos7ha Ou soekran Ik heb geen Letterlijke ARabische vertaling wat Mektab betekent :) Maar in hoeverre ik weet betekent Mektab : Dat het lot aan de handen ligt van Allah.Alles wat er gebeurd is om een reden.. maar ja ..nu zie ik weer wat anders in..sommige dingen die gebeuren kunnen ook invloed hebben door sjitan..dus..nu ben ik een beetje de kluts kwijt..:)

loella
24-10-2002, 09:53
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil HOE BEDOEL MEKTAB...DUS ALS IK LEKKER EEN WIP GA NEMEN MET IEMAND IS DAT DUS OOK MEKTAB ...GELOOF ER GEEN BARST VAN! Trouwens abortus is haraaaaaaaaam...(je kind afstaan) Want jij hebt een kans op een leven gehad ...moet jou kind het ook hebben..en alleen God neemt levens in en geen MENS!!! Ja maar als jij een wip gaat nemen met iemand kies je er zelf voor want wie zegt tegen jou dat je even tussendoor een wip moet nemen jou hoofd!!!

kenitraouia
24-10-2002, 13:26
Als je getrouwt bent dan is het voor MIJ een mooie geschenk en een groot wonder. En dan het idee om een abortus te plegen! Dat kun je toch niet maken!!!!! Je ontneemt een leven van een wonder/geschenk!!!! Kenitraouia

anuar
23-12-2003, 15:35
haraam haraam en nog eens haraam :auw:. wat is dat heeft god dat soms gezegd of zo nee toch:( mensen abortus is gwoon niet toegestaan meiden die dat niet aantoe zijn hou het dan zo. dat is jahanama

berbertje00
23-12-2003, 15:38

Origineel gepost door anuar haraam haraam en nog eens haraam :auw:. wat is dat heeft god dat soms gezegd of zo nee toch:( mensen abortus is gwoon niet toegestaan meiden die dat niet aantoe zijn hou het dan zo. dat is jahanama Damn deze topic is oud! :haha: Maar kblijf nog steeds bij mijn mening...abortus no way :)

Pagina's : [1] 2 3 4