Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokaanse meiden van tegenwoordig

Pagina's : [1] 2

LZN
10-03-2004, 12:14

ik begrijp 1 ding niet, wat vinden jongeren van tegenwoordig mooi aan autos, vooral onze marokaanse meisjes van tegenwoordig, effe een voorbeeld, als een jongen geen auto heeft of liever gezegt geen mooie auto kan je het vergeten om een meisje uit te vragen, want meisjes van tegenwoordig, willen rijke gladde jongens met mooie auto, anders mag je het vergeten, dat doe je toch niet, je moet naar het innerlijk kijken, dat is wat ik doe, en geloof me is echt beter, ik begrijp sommige mensen niet meer, vooral de marokaanse meiden helemaal niet meer groetjes karima.

Bachelorette
10-03-2004, 12:18
Dat is leeftijd dame...je gaat je rationeler nadenken wanneer je ouder wordt en begint minder waarde te hechten aan materiele dingen. meisjes die zo denken zijn nog jong..ik ken niemand van 20 of ouder die nog aan auto's etc denkt. het is dan echt wel innerlijk wat meest telt.

JustAGirl22
10-03-2004, 12:25
Hey karima waar maak jij je toch druk om maakt in godsnaam... Iedereen doet of denkt wat die wil maar kom niet af met zo'n flauwe argumenten aub?Zo zijn er wel duizende dingen die ik kan opnoemen waar ik problemen mee heb maar heb geen zin om iedereen daarover aan te spreken.IK LAAT IEDEREEN IN ZIJN OF HAAR WAARDE.En dat zul jij ook eens moeten doen. Ik ben zeker niet het type die jij daar hebt beschreven maar jij zal misschien ook dingen doen of dingen denken waar andere niet mee eens zijn.Wat ik wil zeggen LEEF EN LAAT LEVEN... En in plaats je zo druk te maken om marokkaanse meisjes...kun je in die tijd veel nuttige dingen doen waar je iets aan hebt. Dit is gewoon mijn mening meer niet dus mij niet aanvallen... NO hard feelings doeg doeg

sokje
10-03-2004, 12:27
Nou ik begrijp ook niet dat ze zoveel waarde hechten aan de auto's, meer dan aan de jongen in kwestie zélf!!! Ik heb zo'n vriendin die om de haverklap verliefd is op een andere jongen. En als ze erover vertelt dan noemt ze hen niet eens bij naam, maar "die ene met zijn blauwe A3" of "die ene met zijn BMW cabrio", "met zoveel kleppen", "met zoveel Pk"... ik begrijp er niets van!!! Zielig vind ik dat, echt zie-lig! Geef mij maar iemand, met een Golf 2-tje uit de jaren '80, met een goed hart...

soulbabe
10-03-2004, 12:54

deze topic gaat dus weel helemaal nergens over. enigste wat mocro meiden te zeggen hebben is: die valt op boys met auto`s of die is een ****, **** of zij gaat met negers. worden jullie dames daar af en toe niet gek van alleen van die onzinge topics. LEEF EN LAAT LEVEN iedereen wordt berecht om zijn/haar daden en jij zal dalijk niet als je dood bent tegen godzeggen nee Fatima en Mo deden het ook. eindconclusie: I don`t give a f.uck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BentFes
10-03-2004, 12:58
Kan er iemand een keer aub een topic plaatsen, waar geen klachten in staan? :maf3: :zwaai:

Mocro4eva
10-03-2004, 13:01
Origineel gepost door BentFes Kan er iemand een keer aub een topic plaatsen, waar geen klachten in staan? :maf3: :zwaai: wallahila

BentFes
10-03-2004, 13:08
Origineel gepost door Mocro4eva wallahila ;)

ezine16
10-03-2004, 13:09
luister ik vind dat iedereen zelf moet weten waarop die valt of het nou innerlijk of alleen uiterlijk of op geld of auto!!! als dat niet goed is dat komen ze er wel zelf achter en wordt het wel iets dan is dat toch mooi meegenomen!!!! maar ja dat is weer mijn mening!!!!!!

Lady_moi
10-03-2004, 15:09
Daar hoor gij ook bij Origineel gepost door Karima153 ik begrijp sommige mensen niet meer, vooral de marokaanse meiden helemaal niet meer groetjes karima

Atlas_Gebergte
10-03-2004, 15:56
Origineel gepost door Miss_Magrebia Ik hecht duidelijk geen waarde aan materiele dingen, liever een man met een hart van goud, dan een man met een dure auto.... Je haalt de woorden uit me mond.

piranjah
13-03-2004, 00:41
wallah al heb ik een x5,niemand anders dan me vrouwtje en ik look at me,ik met me chimie....jaja de perfecte bonny and clyde

Wild_Female
13-03-2004, 00:50
Hahaha :o Karima..Ik vind het grappig dat jij zget "Marokkaanse meiden van tegenwoordig" Scheer nie iedereen over 1 kam ;) Ik heb wel wat beters te doen dan op een auto lopen geilen... Mijn mannetje hoeft nie perse in een vette bak te rijden...Als ik een mooie auto zie, wil ik er hard voor gaan werken zodat ik er zelf in kan gaan rijden...De meiden waar jij het over hebt.....hebben nix te doen.. :D

Najib26
13-03-2004, 01:09
Feit is dat vrouwen in het algemeen en Marokkaanse vrouwen in het bijzonder veel waarde hechten aan materiële zaken. Alhemdoelilah niet allemaal. Maar het zijn er wel veel. Check het forum Uit-het-oog-verloren. Meest gezocht: BMW Cabrio. Die wordt dan in 10 regels beschreven. De jongen die erin zit, wordt in een halve regel beschreven.

Goudmeisje
13-03-2004, 10:50

Origineel gepost door Najib26 Feit is dat vrouwen in het algemeen en Marokkaanse vrouwen in het bijzonder veel waarde hechten aan materiële zaken. Alhemdoelilah niet allemaal. Maar het zijn er wel veel. Check het forum Uit-het-oog-verloren. Meest gezocht: BMW Cabrio. Die wordt dan in 10 regels beschreven. De jongen die erin zit, wordt in een halve regel beschreven. De meeste meisjes die zulke dingen zoeken: mooie auto, veel geld bla bla, weten niet wat het leven waard is. Ze zijn nog in de puber tijd en moeten nog veel leren. Pas als je met de harde wereld, de waarheid geconforteerd wordt ga je anders denken en veel minder waarde aan de materiale zaken hechten.

Pagina's : [1] 2