Bekijk originele versie : Negers nemen alles over
Ik begrijp sommige meisjes niet, ze gaan met negers om zogenaamd onze marokaanse jongens jaloers te maken, maar geloof me ik ken een paar marokaanse meisjes die zelfs hard geneukt zijn door negers, je ziet ze nooit met een neger buiten maar bij hun thuis, geloof me het is waar, ik ben zelf een marokaanse meisje, en zulke hoeren zie ik en ken ik,, ik vindt het raar dat marokaanse meisjes met negers sex hebben en tegen marokaanse jongens stoer doen van zogenaamd zelfrespect
maar jah zoals ik al zei, marokaanse meisjes van tegenwoordig zijn snikie, maar onze marokaanse jongens zijn toch veel moooier dammzzzzzz,,,, maar jah zoals ik al zei negers are taken over.
lieverd niet alle meisjes houden van negers!
wat ik me wel afvraag is waar bemoei jij je mee?/
laat die wijven toch met die negers zijn, je zaken niet oke??
ik weet het je wilt alleen duidelijk maken dat het niks voor jouw is en zo!
maar laat ze iedereen heeft een ander smaak!
ik denk dat negers niet zo erg in is, ze zijn wel gezellug maar meer niet oke??
en sommige marokaanse jongens die zijn ook niet veel soeps die denken ook maar aan 1 ding en dat is sex meer niet!
doeg beslemma je zuster soekrn, be in peace!
p.s ik bedoel het niet gemeen(het is gewoon mijn mening) :D
DareDevil
10-03-2004, 11:59
B effen en aandacht doen wonderen en zogauw ze uitgespeeld zijn importeren ze hun neef uit Marokko
prinsofmarok
10-03-2004, 12:07
hoi
meisjes die geneukt zijn door negers
ik vind het erug wat jullie doen ik moet ervan huilen vooral omdats ommige zeggen van ik doe niet aan sex en toch met een nger sex hebben zoals ****** ****** ****** van achteren van voren enzovoort
tfoe tfoe tfoe tfoe tfoe is echt walgelijk vies euh ik moete rvan kotsen doe het liever met een marokkaan dan een neger tfoe tfoe tfioe tfoe tfoe tfoe tfoe echt echeinheilige hoeren nee niet hoeren
MAAR VERVLOEKTE HOEREN ajow vies en nog eens vies vies en vies tfoe tfoe
ik kan zulke vervloekte horen niet aan zien leugenaars duivels dat zijn het gewooon geen respect meer tfoe tfoe tfoe
en dan als ze trouwen met een marokkaanse man en dan zeggen ze ik ben maagd heb nooit sex gehad jij bent de eerste blablabla leugenaasr hoe kunnen ze in hemelsnaam leven met die man van hun ajow stel je eens voor kom je een neger tegen en zegt tegen jouw zie je dat meisje ik heb haar geneukt en ze heeft mij gepijpt en dan schrikt die man ineens en dan zegt die neger oo is dat ej vrouw E SWA ZE KREUNT ALS EEN VERVLOEKTE **** tfoe tfoe tfoe tfoe walgelijk vies bhaaaaaa ajow erug
ik hoop dat allah genadig is voor hun AMIN
Miss_mandalinna
10-03-2004, 12:26
Hmmmmm onbegrijpelijk negers dit moroccaanse meisjes dat, wat ALLAH sub7ana wa ta3ala allemaal met hen gaat doen ! ! !
Als de meisjes dit gewoon zouden doen is het oke maar omdat het met een neger is is het fout.
Ik wil jullie helpen herinneren dat er ook negers onder de moslims zijn. Moslims heb je in alle maten kleuren geuren etc etc.
Het is zo wie zo fout om een of andere (haraam) relatie te hebben of dit nou met een maroccaan is of met een neger.
Allah hie hdiena dat is wat we zouden moeten zeggen inplaats van gatver onze meiden met negers. Ik vind zo veel dingen gatver die zelfs dingen die zich onder de maroccanen afspelen.
Spoor aan tot het goede en praat niet het ene slechte af terwijl het andere net zo slecht is maar niet onbekend. . .
Origineel gepost door tanger24
weet je wat negers overnemen.....daar zijn drie dingen of misschien wel meer die zich afspelen , bij zulke meiden..ask me...I have experience.
ten eerste zijn het altijd Andacht te kort komende Marokkaanse meiden , die op deze manier veel lof en aandacht op zich proberen te creeren. wat ze ermee bereiken, ask them.
ten tweede Voor zulke meiden is het ook de ultieme mogelijkheid om met sex en drugs te experimenteren. Would blada zal haar niet zo makkelijk hierin van haar wensen bedienen, hij zal haar eerder van de slechte pad afhouden...maar ja die negers zijn meestal kruimeldiefjes...
dealen in sosa, houden van ***** en andere gore dingen....waarmee je hup een twee niet bij een Would Bladak mee kan aankloppen.Is gewoon, kunnen hun ook niets aandoen....onze Negers!!!
ten derde speelt het sneaky gedrag , vooral het dubbelleventje wat deze meiden tegenwoordig leiden.....een heel grote rol...!!!!
Alah swt stoot deze meiden op den duur ook het volle diepte in...
ze worden aan het lot v.d Shitan overgelaten....ze beginnen eerst met ***** en ***** stiekem.....stapjhe verder is...als ze bij hun thuis komen...sex orgies met heel suriname.....dan zijn ze inmiddles afhankelijk geworden van ze...zowel financieel als op verslavingsgebied.....ze zijn zo makkelijk te imponeren.....je moest eens weten hoe makkelijk de gemiddelde Marokkaanse meid te versieren zijn.....ze versieren jou!!!!! ...mijn motto is ook
Lie hta zekou...hlaah fekou.....dus laat ze maar pret hebben!!!!!!
Krimo
ik maak het nog af, moet naar een hoorcollege.....tot strax
Cheb_khaled1
10-03-2004, 12:48
Origineel gepost door prinsofmarok
hoi
meisjes die geneukt zijn door negers
ik vind het erug wat jullie doen ik moet ervan huilen vooral omdats ommige zeggen van ik doe niet aan sex en toch met een nger sex hebben zoals ****** ****** ****** van achteren van voren enzovoort
tfoe tfoe tfoe tfoe tfoe is echt walgelijk vies euh ik moete rvan kotsen doe het liever met een marokkaan dan een neger tfoe tfoe tfioe tfoe tfoe tfoe tfoe echt echeinheilige hoeren nee niet hoeren
MAAR VERVLOEKTE HOEREN ajow vies en nog eens vies vies en vies tfoe tfoe
ik kan zulke vervloekte horen niet aan zien leugenaars duivels dat zijn het gewooon geen respect meer tfoe tfoe tfoe
en dan als ze trouwen met een marokkaanse man en dan zeggen ze ik ben maagd heb nooit sex gehad jij bent de eerste blablabla leugenaasr hoe kunnen ze in hemelsnaam leven met die man van hun ajow stel je eens voor kom je een neger tegen en zegt tegen jouw zie je dat meisje ik heb haar geneukt en ze heeft mij gepijpt en dan schrikt die man ineens en dan zegt die neger oo is dat ej vrouw E SWA ZE KREUNT ALS EEN VERVLOEKTE **** tfoe tfoe tfoe tfoe walgelijk vies bhaaaaaa ajow erug
ik hoop dat allah genadig is voor hun AMIN
jij bent de grootste schijnheil wacht maar totdat zo een chick voor je gaat bukken dan weet ik wel wat jij gaat doen laat iedereen leven hoe die wil leven tegenwoordig is er geen verschil mer tussen marokkaan en hollander ik zie alleen de verschil tussen moslim en kafer wat ik heel jammer vind
Ga eens orgineel doen en open een topic die niet 2000000 keer geplaatst is. :)
:zwaai:
Mocro4eva
10-03-2004, 13:04
Kort maar krachtig geantwoord! :hihi:
prinsofmarok
10-03-2004, 13:04
jij bent de grootste schijnheil wacht maar totdat zo een chick voor je gaat bukken dan weet ik wel wat jij gaat doen laat iedereen leven hoe die wil leven tegenwoordig is er geen verschil mer tussen marokkaan en hollander ik zie alleen de verschil tussen moslim en kafer wat ik heel jammer vind
volgens mij ben jij de kafer wie ben jij om zomaar ,mij te boordelen heb je mij gezien dat ik het deeed ben jij soms allaah neee dus
dus houd je mond en zeg de dingen die je niet hebt gezien niet
wa alekom salaaam
ps ben nog steeeds maaagd
Origineel gepost door Mocro4eva
Kort maar krachtig geantwoord! :hihi:
:hihi:
loeloesch
10-03-2004, 13:26
Origineel gepost door Karima153
Ik begrijp sommige meisjes niet, ze gaan met negers om zogenaamd onze marokaanse jongens jaloers te maken, maar geloof me ik ken een paar marokaanse meisjes die zelfs hard geneukt zijn door negers, je ziet ze nooit met een neger buiten maar bij hun thuis, geloof me het is waar, ik ben zelf een marokaanse meisje, en zulke hoeren zie ik en ken ik,, ik vindt het raar dat marokaanse meisjes met negers sex hebben en tegen marokaanse jongens stoer doen van zogenaamd zelfrespect
maar jah zoals ik al zei, marokaanse meisjes van tegenwoordig zijn snikie, maar onze marokaanse jongens zijn toch veel moooier dammzzzzzz,,,, maar jah zoals ik al zei negers are taken over
Ben jij hier soms lid geworden om, de marokkaanse meiden slecht af te beelden ofsow???? :maf: Doe geen moeite dat doen onze Marokkaanse ''broeders'' al genoeg ;)
gaan we weer..................... :D
Bla... Bla... Bla... BLa...
het is ieder voor zich..........
ieder krijgt zijn straf..........
men moet nie andere kijken.... kijk naar jezelf.....
klaar.......
mi_lou_da82
10-03-2004, 13:45
[QUOTE]Origineel gepost door loeloesch
Ben jij hier soms lid geworden om, de marokkaanse meiden slecht af te beelden ofsow???? :maf: Doe geen moeite dat doen onze Marokkaanse ''broeders'' al genoeg ;)
:zwaai: [/Quote
wollahillah meisjes moeten eerst op zichzelf letten voordat ze gaan oordelen ;)
mi_lou_da82
10-03-2004, 14:09
tazzzz hlik is het enige eigelijk wat ik wil zeggen maar omadat jij zo lomp bent moet ik effe verder!!!!!!
Moet iedereen het met je eens zijn ofzo wat gaat jou dat nou aan wat die meisjes doen :confused:
Als je er echt zo meezit ga naar hun toe en spreek ze aan en kom hier niet zogenaamd de Miss perfect uitzittenhangen Want meisje niemand is heilig!!!!!!!!!!!! Dus laat het oordelen maar aan iemand anders over ok!!!!
mi_lou_da82
10-03-2004, 14:23
hahahahahah karim ajij weet niks over mij
milouda is mij nickname lompe ezel!!!!!!!!!!!
Mijn reactie is niet raar maar de WAARHEID;)En ik weet tenminste zeker dat ik nog nooit een relatie met een neger gehad maar ja ik hoef me niet voor jou te verantwoorden!!!!!!!!!
Ik weet niet wie hier een leven moet gaan zoeken ik heb hem al jij blijkbaar niet anders zat je hier niet als een ZZIELIGERD meisjes zwarttemaken;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.