Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de Echte Vrouwen? Als je durft??

Pagina's : [1] 2

LZN
10-03-2004, 11:29

Ik was eens benieuwd naar wat voor type jongen JIJ zoekt of graag zou willen om mee te trouwen?? Dus wat moet een jongen hebben om te zeggen van met hem zou ik willen trouwen?? Dan hebt ik het vooral over de innerlijkheid van een jongen. Uiterlijk ook wel maar dat vind ik nooit van belang van uiterlijk vergaat en innerlijkheid blijft bestaan. Dus meiden met wat voor soort jongen zou jij de rest van je leven willen delen?? Nu niet beginnen met mohktari ofzo want dat weten we onderhand wel. Ik ben benieuwd naar jullie reacties :zwaai:.

DOUKALIA18
10-03-2004, 11:31
een eerlijke lieve betrouwbare zorgzame man die van me houdt en alles voor me over heeft en die heb ik al

Zoesy
10-03-2004, 11:46
Origineel gepost door Just_A_Guy Ik was eens benieuwd naar wat voor type jongen JIJ zoekt of graag zou willen om mee te trouwen?? Dus wat moet een jongen hebben om te zeggen van met hem zou ik willen trouwen?? Dan hebt ik het vooral over de innerlijkheid van een jongen. Uiterlijk ook wel maar dat vind ik nooit van belang van uiterlijk vergaat en innerlijkheid blijft bestaan. Dus meiden met wat voor soort jongen zou jij de rest van je leven willen delen?? Nu niet beginnen met mohktari ofzo want dat weten we onderhand wel. Ik ben benieuwd naar jullie reacties :zwaai: Salaam, Vrees voor Allah swt Eerlijkheid Oprechtheid Betrouwbaarheid Dit zijn mijn hoofdeisen. Inshallah bestaat de man met deze eigenschappen nog...en zijn ze (nog) niet uitgestorven! ;) -Z-

sokje
10-03-2004, 11:49
~ eerlijk ~ gevoel voor humor ~ praktiserend moslim ~ beetje verlegen (dus zeker geen macho) ~ modern (qua kledij enzo) ~ knap zijn is geen vereiste (want een knappe partner heb je nooit voor jouw alleen) ~ luisterend oortje ~ én hij moet weten hoe hij een vrouw als mij moet behandelen... Zo... en nog veel meer hoor, maar ik kan er op dit moment niet opkomen. Wie zich aangesproken voelt, mag altijd komen aankloppen :D!! Groeties!!!

Lila
10-03-2004, 11:57

Ik heb eigenlijk geen bepaalde type waar ik op val. Ik val op verschillende soorten mannen. De ene keer is het een slobber en de andere keer is het een ruig type. Waar ik absoluut niet op val, MACHO types....Gatverdamme...

Afrodite
10-03-2004, 12:37
Just a normal guy! :)

JustAGirl22
10-03-2004, 12:45
Op wat ik val.. Hij moet knap zijn ;) Vrees voor Allah swt Lief humor hebben Respect tonen Luisterend oor hebben Eerlijk Trouw zijn en ook BLIJVEN :D Een goede vader kunnen zijn dus kinderen graag zien WERKEN Verantwoordelijkheid kunnen nemen Spiertjes hebben (niet teveel) ;) Mooi gebid Verzorgd zijn En hij moet heel veel van me houden... DUS M.A.W EEN ECHTE MAN maar ik denk dat de beschreven persoon niet bestaat :kwaad: :zwaai: :zwaai:

sokje
10-03-2004, 12:45
Zo, Just_A_Guy, dus als ik het goed begrijp weet jij perfect hoe je een vrouw als mij moet behandelen? Ik dacht het niet...

Afrodite
10-03-2004, 12:51
Origineel gepost door Just_A_Guy En wat houd dat in bij jou? Wat is in jou ogen een normale jongen?? Iemand die twee keer nadenkt, voordat hij wat zegt! ;)

miryam196
10-03-2004, 13:25
hey just a guy wat zoek jij dan in een vrouw als ik er even tussen mag komen

Manon
10-03-2004, 14:15
Mijn man moet -eerlijk en betrouwbaar zijn -doelen in zijn leven hebben -respect tonen -genieten van zijn leven -gevoel voor humor hebben -verzorgd zijn -lief zijn maar niet TE lief dus geen 'ja-knikker' -en bij mij moet hij zijn mannetje kunnen staan anders heeft hij geen leven haha! Maar deze boys moeten nog geboren worden, want volgens mij bestaan ze (nog) niet... Beslama!

LoubiLL
10-03-2004, 14:38
Hij moet eerlijk zijn een groooot gevoel voor humor hebben

Afrodite
10-03-2004, 14:52
Origineel gepost door Just_A_Guy :giechel: :giechel: :giechel: Ok dus je bent naar mij opzoekt? Oh ja, met jou wil trouwen! :D

Lady_moi
10-03-2004, 15:05
- Hij moet een oprechte moslim zijn - Praktiserend zijn of toch zn best doet - Hij moet zelfrespect hebben - Hij moet ook respect hebben voor zn medemens ongeacht de kleur, ras, leeftijd. - Hij moet beleefd zijn, manieren hebben - Hij moet gevoel hebben voor humor - Hij moet serieus zijn - Hij moet eerlijk en betrouwbaar zijn - Hij moet een diploma hebben, hoe hoger hoe beter - Hij moet van mooie kleren houden - Hij moet een strenge blik hebben ( dont ask me why :o ) - Hij moet een groot hart hebben dus gevoelens aanvoelen enzo - Hij moet geduldig zijn - Hij moet graag lachen - Hij moet lief en aardig zijn - Hij moet marokkaans zijn - Hij mag vooral nie lui zijn - En hij moet een beetje verlegen zijn - En liefst nie koppig zijn Da is het zo ongeveer maar of ik hem ga vinden?? oepss :o

Pagina's : [1] 2