Bekijk originele versie : omrah voor jongeren
oemrah
Reageren
Aanbevelen Bericht 1 in discussie
Van: NurBanur2
Salaam alaykum
Ieder jaar, soms 2 keer per jaar gaat mijn vader als reisleider richting mekka, om zijn moslim broeders en zusters te leiden.
Dit jaar, wil hij in april '04 (in de vakantie)_met een grote groep jongeren richting mekka gaan om de Omrah te verrichten. Dit kan alleen als ook deze keer genoeg moslim broeders en zusters zich opgeven.
Het is voor dames en heren, vanaf 18 jaar.
Mochten er hier nog broeders en zusters zijn die geintereseerd zijn hier voor. Of informatie willen hier over.
Je kunt me insa allah mailen op:
oemratoen@lycos.nl
Ik zal hier dan insa allah z.s.m. over terug mailen.
Djazakalahoe gairan.
Wa salaam alaykum warahmatoe lillahoie wabarakatoehoe!
Zijn niet moslims ook welkom?
Origineel gepost door rnaj
Zijn niet moslims ook welkom?
Nee dit is een Islamitische aangelegenheid !
Verder ben je welkom :)
Origineel gepost door Goddelooss
Gek toch, heb nog nooit gehoord dat moslims verboden werd het Vaticaan c.q. de Sint Pieter te betreden.
Zal wel christelijke naastenliefde zijn....daar hoef je in SA niet om te komen kennelijk.
klopt :goedzo:
DOEG :zwaai:
robla min man en ik zijn 10 jaar geleden ook met zo een groep gegaan. t was om niet te vergeten, als ik eerlijk mach zijn haden we ook lol met elkaar maar dat is ook 10 geleden ..... zucht
iraq boy mooi niet dus als je geen moslim bent mag je meka niet eens binnen.tenzij t veranderd hebben 2 jaar terug inidergeval niet
BintElmagreb
10-03-2004, 22:23
WoW dit lijkt mij geweldig!
Echt mooi............ alleen vrees ik dat je als meisje een mahram nodig hebt om mee te gaan. :(
Wollahi als ik een broer had die ouder was dan ik, dan zouden we 100% zeker samen gaan. Een kans die je niet mag missen!
Ik hoop voor een goede reis voor je pa insha llah! Fie amie allah!
Wassalaam.
:zwaai:
beste zuster Bintelmaghreb,
Over de mahram regel heb je in principe gelijk, maar met zo'n groepsvakantie hoeft dit geen probleem te zijn. Er gaan vaker groepen meiden mee, hier is een uitzondering voor. Dit wil ik je even laten weten,
Een zuster
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.