Bekijk originele versie : Men Wil Een Inburgeringscursus Starten In Maroc. Een Slecht Plan??????
Doordat er veel mensen in marokko gaan trouwen met iemand uit nederland, en daardoor ook in de uitkering belanden, heeft het kabinet balkenellende II besloten om een inburgeringscursus te beginnen in marokko, zodat Marrokanen die uit marrokko komen ( beter) integreren, is dit een goed of juist een slecht plan????
Samira_C
10-03-2004, 10:07
EEN HELE GOEIE PLAN!!!!!
Atlas_Gebergte
10-03-2004, 12:49
Ik vind het ook goed, want zodra ze hier zijn, dan kennen ze de taal al, en hoef je niet overal met je man heen, en zo is het ook makkelijker om een baan te vinden, anders duurt het een jaar of 2.
MissMaghreb4eva
10-03-2004, 15:20
goed gesproken
mmu goed gesproken ik vind het aan de ene kant een goed plan maar dan moeten ze het niet verplichten ze moeten de eis zo neer zetten:in nederland de curcus volgen of in marokko of andere landen toch?
Independence
10-03-2004, 22:09
Dat hele inburgeren zou er helemaal niet zijn als mensen het gewoon voor zichzelf en die arme inburgerlingen lekker makkelijk maken en te trouwen in eigen land. Makkelijker, sneller en goedkoper!!
:zwaai:
missarmani
10-03-2004, 22:26
ik ben het helemaal met je eens. of alle landen moeten het of geen 1 land!!!!!!!!!!!!
Ze willen gewoon dat de nieuwe generatie meer en meer de normen en waarden van het nederlandse volk overnemen, zodat de ISLAMITISCHE normen en waarden verloren gaan, dus het gaat er niet om dat je de taal niet spreekt als je maar geen moslim bent en maar niet naar de moskee gaat enz, enz, want ze hebben het alleen maar over marokko en Turkije en ik hoor geen andere landen waar nederlandse cursusen moeten worden gevolgd, b.v Frankrijk of Italie of Amerika enzo..
Nee die landen hebben al normen en waarden en onze normen en waarde?
In hun ogen hebben de moslims geen normen en waarden....
Maar in de ogen van Allah (swt) gelukkig wel.
:zwaai: [/B][/QUOTE]
ik vind dat er veel voordelen moet komen voor de allochtonen en niet steeds de die vervelende nadelen waar je dit en zo moet
groetjes fooks livies
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.