Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 4 THA LADIESSSS--->Man 1, Man 2.... WELKE KIES JIJ?

Pagina's : [1] 2

ZiLaaL
23-10-2002, 19:10

Naar aanleiding van een discussie die ik voer met een goede vriend het volgende... Voor wie kies jij? Er zijn 2 mannen die om je hand komen vragen. Je kent ze wel redelijk goed qua persoonlijkheid en zo. Hier volgen hun profielen: Man 1 Profiel: een jongen die geen diploma heeft,hij heeft geen werk alhoewel hij er alles aan doet om werk te vinden ,een jongen die goed voor ander mensen is en helpt daar waar hij kan ,een goede moslim,enig probleem hij heeft een strafblad door vroeger wat het extra moeilijk maakt om werk te vinden ,heeft geen huisje, geen veel geld..het enige dat hij kan, is proberen een volwaardig leven te leven. Man 2 Profiel: een jongen die een hele goede studie heeft gedaan,verdient veel geld heeft een mooie wagen ,kan mooie dingen kopen voor z'n vrouw ,ze gaan elk jaar netjes op verlof ...alleen hij moet niet echt van islam weten hij is wel marokaan en geloft wel in allah ,en is meer een levensgenieter,met andere woorden hij gelooft enkel omdat z'n ouders gelovig zijn. Het is een zeer moeilijke Poll, maar waarop basseer jij je keuze? Waarom zou je voor man1 kiezen, waarom voor man2, of waarom voor beiden niet? Graag zie ik een argumentatie van u hieronder tegemoet!! :zwaai:

CaPs_LoCK
23-10-2002, 19:33
mijn eerste keuze is geen van beide. ik ben zo'n type dat alles wil.maja als ik een keuze MOET maken dan zou ik toch voor nummertje 1, het geloof is THE belangrijkste eigenschap die een man moet hebben , maar omdat nummer 1 het financieel niet echt goed doet.... ik weet nie...ikblijf bij mijn keuze GEEN VAN BEIDE

Fatomaat
23-10-2002, 19:34
Als ik zou moeten kiezen dan voor man 1. Die andere man lijkt te veel op mij dat kan dan haast niet goed gaan ik heb een tegenpool nodig :D

Fatomaat
23-10-2002, 19:44
Origineel gepost door Fatomaat Als ik zou moeten kiezen dan voor man 1. Die andere man lijkt te veel op mij dat kan dan haast niet goed gaan ik heb een tegenpool nodig :D Geintje! Nee ik wel voor man 1 kiezen omdat ik een zwak heb voor mensen die goed voor andere mensen zijn. Geld boeit mij niet en die strafblad is lastig maar als ie zijn lesje heeft geleerd en niet voor herhaling vatbaar is dan is dat voor mij geen probleem. Iedereen kan fouten maken. Met meneer nummer 2 heb ik ook geen probleem maar ik ben zijn type niet, want dan ben ik vast te saaaaaaaaaaaai :D

angeleyes_20
23-10-2002, 19:58

geen van beide man1 heeft een strafblad dus naar een goede baan kan hij wel fluiten en man 2 is niet gelovig en hij noemt zich zelf moslim omdat z,n ouders dat zijn ik wil juist iemand met een goede baan en tijd geeft aan zijn geloof iemand die mij veel kan leren over de islam wat je weet is niet altijd goed genoeg ook al weet je veel

Dida
23-10-2002, 20:16
ik kies voor man 1.. en waarom..omdat het een goeie moslimman is. en ja hij heeft fouten in zijn leven gemaakt..en strafblad..maar ja die heb ik zelf ook gehad.. Ik zou hem steunen op iedere manier die ik kan..en hem helpen met het vinden van werk..hij hoeft geeneens perse te werken..TEgen die tijd werk ik zelf ook inscha'allah..en dat heb ik wel over voor me man..:) Profiel 2 kan ook wel..maar dat zijn allemaal materiele dingen..en het is wel allemaal leuk en aardig enzo..maar ja na een tijdje boeit het niet meer..Maar ik zou wel proberen om hem meer te gaan verdiepen in de islam..

Cyclop
23-10-2002, 20:18
wie is de nummer 3 dan

Cyclop
23-10-2002, 20:20
iemand als mohammed almohaisny is nummer 3

Dida
23-10-2002, 20:37
Origineel gepost door OMar_EN_OMar dus jij bent een persoon die zekerheid wil ,goede baan ...etc ,maar waarom kies je voor een man die niet echt overtuigd is of echt begaan is met het geloof, je kan nooit zekerheid hebben dat je inderdaad je man kennis kan laten maken met he geloof,je "hoopt" mischien dat hij gelovig en praktiserend word,maar" hoop is geen zekerheid",langs een kant wil je zekerheid door man 2 te kiezen terwijl je niet zeker bent in een punt dat volgens de islam het fundament is van het huwelijk ,namelijk je geloof , normaal zou het moeten zijn dat mensen aangetrokken worden door de persoon,wanneer je een goed moslim/a bent straal je ook persoonlijkheid uit en ben je iemand met nromen en waarden ,jammer genoeg krijgen materialistische dromen de overhand in een besluit dat de rest van je leven kan bepalen geld en rijkdom zijn van voorbijgaande aard,en zekerheid heb je nooit in het leven ,pas wanneer mensen ophouden met het op zoek zijn naar meer,pas dan zullen mensen zien dat het met minder gaat ook . ja juist hem..:goedzo: je schrijft precies wat ik dacht..:)

NoreJihan
23-10-2002, 21:49
Om eerlijk te zijn kies ik voor man 2 als ik MOET kiezen Kijk ik sta zo sterk in me schoenen en geloof sterk in de islam dus zorg ik dat hij dat ook insha allah in de toekomst gelooft zoniet dan .......(ik ben verleidelijk,dus mannen doen wat ik zeg)hahahahah nee maar als ik echt mocht kiezen en moet kiezen voor Man 2 omdat hij alles op orde heeft zijn studie zijn baaaaaaaaan ,hij heeft geen slechte verleden geen strafblad en over dat ie niet echt islamitisch is ,er bestaaaaaaat ook Toebbaaaaaaa die man 1 was ook geen heiligerd vroeger hij heeft ook een strafblad gehad en is nu ook op de islamitische pad beland dus moet ik maaaaaaaaar daarvoor zorgen of als hij om je hand komt vragen moet je vragen of hij meer tijd in zijn geloof wilt steken omdat dat een deeeeeeeeel is ons leven (hij en ik) :D

Tifah
23-10-2002, 22:06
Man 2: hij lijkt me een hele uitdaging. Man 1: is boring, zulke gozers kom je wel vaker tegen.

angeleyes_20
23-10-2002, 22:26
Origineel gepost door OMar_EN_OMar ok man 1 voldoet niet omdat hij naar een goede baan kan fluiten ,stel dat de persoon inderdaad geen chirurg kan worden of directeur van de nationale bank ,maar stel dat die persoon zelfs bereid is 10uur achter een wasbak te staan in een restaurant borden wassen en z'n armen van het lijf schropt om toch maar te zorgen dat z'n vrouw en kindjes (als die er zijn ) niks te kort komen ,natuurlijk zal je niet elk jaar naar hawai kunnen gaan , maar de man doet tenminste een poging tot een gelukkig gezin te stichten ,en als jij evenveel van je man houd dan aprecieer je de moeite die hij zou doen en begrip tonen voor de fouten die hij gemaakt heeft , de vraag is als je voor man twee kiest of je dan houd van de man ...of hou je van z'n geld? en word je verblind door de dingen die hij voor je koopt? en nog een vraag,denk je dat een carriere man tijd heeft om met z'n geloof bezig te zijn ,of denk je eerder dat hij het druk zal hebben met afspraakjes en zaken vergaderingen . als je goed gerlezen hebt dan weet je ook dat ik voor geen van beide kies het staat er duidelijk op dus jij dennkt dat een man met een goede baan geen tijd maakt voorhet geloof sorry hoor dan heb je het mooi mis. maar ik zal uiteindelijk toch voor een man kiezen die mij en m,n familie accepteert en die van mij houd ook al is hij arm liefde kent geen grenzen stel iemand komt je hand vragen en je ziet hem en woord gelijk verliefd zonder dat je zijn achtergrond kent als er dan vlindertjes in mijn buikje gaan vliegen ja dan zal ik maar 1 antwoord geven en dat zal ja zijn ook al is het een vuilnisman groetjes angeleys :zwaai:

Nounousa
23-10-2002, 22:45
een beetje compensatie een goede moslim inshallah, dat staat op 1 maar ook een opleiding zal wel handig zijn

Onslaught
23-10-2002, 22:49
Origineel gepost door Kenitrya Naar aanleiding van een discussie die ik voer met een goede vriend het volgende... Voor wie kies jij? Er zijn 2 mannen die om je hand komen vragen. Je kent ze wel redelijk goed qua persoonlijkheid en zo. Hier volgen hun profielen: Man 1 Profiel: een jongen die geen diploma heeft,hij heeft geen werk alhoewel hij er alles aan doet om werk te vinden ,een jongen die goed voor ander mensen is en helpt daar waar hij kan ,een goede moslim,enig probleem hij heeft een strafblad door vroeger wat het extra moeilijk maakt om werk te vinden ,heeft geen huisje, geen veel geld..het enige dat hij kan, is proberen een volwaardig leven te leven. Man 2 Profiel: een jongen die een hele goede studie heeft gedaan,verdient veel geld heeft een mooie wagen ,kan mooie dingen kopen voor z'n vrouw ,ze gaan elk jaar netjes op verlof ...alleen hij moet niet echt van islam weten hij is wel marokaan en geloft wel in allah ,en is meer een levensgenieter,met andere woorden hij gelooft enkel omdat z'n ouders gelovig zijn. Het is een zeer moeilijke Poll, maar waarop basseer jij je keuze? Waarom zou je voor man1 kiezen, waarom voor man2, of waarom voor beiden niet? Graag zie ik een argumentatie van u hieronder tegemoet!! :zwaai: sorry maar hahahah die is echt dom zeker weten, als ik een meid was dan man 1 wat die geloof zijn geloof hahaha ik zou echt geen man twee nemen maar ja als ik ene vrouw was he maar ja hahah domme hoor wie nummer twee keis maar :d :zwaai:

NoreJihan
23-10-2002, 23:35

Hahahahahah je hebt echt droge humor hahahahahahah hihihihihihih hoeoeoeohahahahahahhahaah

Pagina's : [1] 2