Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je milt

..Rachida..
02-01-2009, 22:44

wat is nou milt??

B2B
02-01-2009, 23:25
http://nl.wikipedia.org/wiki/Milt ;)

zeeman
03-01-2009, 18:11
tmit is berbers voor navel

moula3joun
03-01-2009, 21:23
tmit is berbers voor navel hahahahaha dat dacht ik ook hahahahahahah maar zij had het over haar milt

trolly007
04-01-2009, 11:54

hahahahaha dat dacht ik ook hahahahahahah maar zij had het over haar milt Klopt. De klachten waar zij het over heeft en dat ze een vrouw zoekt die haar buik kan masseren dat doen ze in marokko voor tmit en niet voor de milt. Ze zeggen als je zware dingen optilt of als je heel erg geschrokken hebt kun je last krijgen van je tmit. Dan heb ik het niet over de navel aan de buitenkant, maar ergens in je buik. Zelfs de artsen in Marokko kennen het. Maar dat je daardoor geen kinderen kan krijgen heb ik nooit gehoord.

Noonaa
04-01-2009, 14:20
Ga gewoon naar de dokter. Je bent tog verzekerd ofniet

oumaimae
04-01-2009, 22:57
ik weet wel dat het met je buik te maken heeft je baarmoeder gaat verzakken ik weet dat mijn dochter van 10 niet, haar zusje of iets zwaars moet tillen dan hoor ik vaak van mijn schoonmoeder zeggen dan gaat er iets vallen van binnen er gaat wat verplaatsen in je baarmoeder

brafari
05-01-2009, 12:23
Ga gewoon naar de dokter. Je bent tog verzekerd ofniet salaam heb liever een masage ,dan een operatie.

samsam18
05-01-2009, 15:18
Wat de topic starter bedoelt is dat de baarmoeder verplaatsen.. Dit kennen de Nederlanders ook...:moe: Maar dat je Milt verplaats dan moet je zwaar hulp zoeken :hadj:

trolly007
05-01-2009, 15:35
Wat de topic starter bedoelt is dat de baarmoeder verplaatsen.. Dit kennen de Nederlanders ook...:moe: Maar dat je Milt verplaats dan moet je zwaar hulp zoeken :hadj: Nee dat is niet hetzelfde. Als de topic starter bedoelt "tmit". Ik had een poos heel erg last van mijn buik, het klopte alsof mijn hart daar zat, net iets boven mijn navel. Ik heb hier van allerlei onderzoeken gehad en ze konden het niet plaatsen wat er zo klopte in mijn buik. Ik ben naar marokko gegaan. Bij oude vrouwtjes die buik masseren en ze zeiden gelijk je hebt last van "tmit". Zelfs een arts die altijd in Frankerijk werkte die nu werkzaam is in Marokko zei dat ik last had van "tmit". Dat is iets anders dan baarmoeder. Ik zei alleen ik heb last van mijn buik en hij deed een echo van mijn buik en zei dat alles er goed uit zag, zelfs mijn baarmoeder zag er goed uit zei hij. Alleen had ik last van "tmit", dat had niks met de baarmoeder te maken. ik denk dat hier op de topic twee verschillende dingen door elkaar worden gehaald. Je hebt "tmit"en je hebt een uitgezakte baarmoeder.

miss_ouarzazate
05-01-2009, 18:02
door bv iets zwaars op te tillen dat daar komt dat het gevallen is ik heb dat ook wel eens gehoord maar ik denk dat het een fatbeltje is ik ken wel iemand uit utrecht die dat doet een turkse vrouw

mokoe
05-01-2009, 20:20
ja idd ik bedoel het tmit als het gevallen is dan kan je geen kinderen krijgen waarschijnlijk door iets zwaars op te tillen enz en er zijn vrw die dat masseren en dan gaat hte trg op zijn plaats

Pagina's : 1 [2]