Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LiVe GoeS ON!!!!!

DeRyA87
09-03-2004, 23:30

Het leven gaat door dus DAMEZZ niet blijven hangen bij je EX of je verleden of de dingen die je hebt gedaan of juist niet hebt gedaan LEEF MET DE DAG EN IN HET HEDEN want dat doet er nu nog toe en niet wat je hebt gedaan of niet Heb gedaan LEEF JE LEVEN ZOALS HET HOORT MET ISLAM IN JE HART........EN MET DE ISLAM KAN JE OOK LOL MAKEN HOOR....................... HOOP JULLIE GENOEG INGELICHT TE HEBBEN OKI DAAAAAAAAAAG :zwaai: :zwaai: :zwaai: .........................

Ikrame_girl
09-03-2004, 23:35
daar heb je inderdaad gelijk in..ik heb in het verleden ook fouten gemaakt..maar zoals je al zegt...live goes on....no matter what....maar heb er we lveel spijt van..probeer er niet elke dag aan te denken en met doe'a doen komt insha allah alles goed

DeRyA87
09-03-2004, 23:39
HOOP IK VOOOR JE EN INSHALLAH WORD JE VERGEVEN..............keep the good work up DARLING...........

salimma19
10-03-2004, 00:14
waarom Dames..........dat geldt toch ook voor de heren of nie

CouchMan
10-03-2004, 01:50

Thnx Salimma19... And by the way... Het is Life Goes on

DeRyA87
10-03-2004, 10:55
safi couchman een spellingsfot geeft toch niet je begrijpt het toch ewa dat is genoeg toch maar geldt OOK VOOR DE MANNEN ZO GOEDD oki daaaaaaaag..........

RisLaine
10-03-2004, 11:08
Origineel gepost door CouchMan Thnx Salimma19... And by the way... Het is Life Goes on Nee, Die OnderTekening Van Jou Is Toch Zo Leuk..! :maf:

Nassiramoi
10-03-2004, 11:32
waarom begin je er dan over als je zegt dat we erover moeten ophouden en door gaan dat lukt niet he als jij er weer over begint!!

minora
13-03-2004, 16:14
Origineel gepost door DeRyA87 Het leven gaat door dus DAMEZZ niet blijven hangen bij je EX of je verleden of de dingen die je hebt gedaan of juist niet hebt gedaan LEEF MET DE DAG EN IN HET HEDEN want dat doet er nu nog toe en niet wat je hebt gedaan of niet Heb gedaan LEEF JE LEVEN ZOALS HET HOORT MET ISLAM IN JE HART........EN MET DE ISLAM KAN JE OOK LOL MAKEN HOOR....................... HOOP JULLIE GENOEG INGELICHT TE HEBBEN OKI DAAAAAAAAAAG :zwaai: :zwaai: :zwaai: ......................... Bedankt had ik net nodig