Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat kan de aanleiding zijn dat meisjes/jongens weglopen van huis?

Pagina's : [1] 2

Ayliah
09-03-2004, 22:57

Meisjes of jongens die weg lopen van huis? Waarom? Wat is, of wat zijn, de reden(en) dat somminge meisjes van huis weglopen? Wat bezielt de gene om hun ouders met dit gedrag te belonen? Zelf ervaring mee gehad? of meegemaakt bij bekende van jou? Ik zou het wel willen weten, want blijkbaar, als ik alleen maar al rond kijk hier op dit forum, lees ik al weer 'meisje weg gelopen van huis' ik denk bijzelf wat is de aanleiding daartoe geweest, om je ouders zo verdriet te doen?

shakira_lopez
09-03-2004, 23:13
Niet trouwen met de persoon waar van je houd??!! Ik ken iemand die was weggelopen omdat zij geen vrijheid had ze droeg een hoofddoek omdat het moest van haar ouders en wajow haar broers waren echt erg...

salimma19
09-03-2004, 23:19
Ik denk in de meeste gevallen omdat het thuis gewoon slecht gaat. Veel agressiviteit en weinig vrijheid.......wat wel jammer is, is dat veel meisjes meteen misbruik maken van de vrijheid die ze daarna hebben, simpelweg omdat ze het niet gewent zijn als je het mij vraagt. Het ergste is natuurlijk als deze meiden achter het raam belanden. Hoe slecht een persoon ook is......dat wens ik niemand toe. Daarom mensen......behandel je naasten goed. Vooral de vrouwen. Die zijn kwetsbaarder.

salimma19
10-03-2004, 00:04
Wolverine........dat heb je prachtig gezegd meid

salimma19
10-03-2004, 00:09

hahaha sorry................wis ik nie

tatouzient
10-03-2004, 00:13
Origineel gepost door salimma19 Wolverine........dat heb je prachtig gezegd meid wolfke wil je iets met ons meedele :haha: Tatou.

ppp
10-03-2004, 01:27
Aaaaaaaaaaaaaaallemaaal de schuld van de ouders. De ouders lopen gewoon het ene kind naar het andere te knallen en dat terwijl ze geen CENT te makken hebben. Ouders hebben geen tijd……………….. Kinderen worden slecht opgevoed (te kort aan liefde en aandacht)……….. Jongens gaan stelen…………….. Meisjes hangen de **** uit………………… Paps is zogenaamd arbeidsongeschikt maar bestuurt ondertussen zo’n grote gele busje zonder stuurbekrachtiging…………. Mams moet haar vrije tijd zo efficiënt mogelijk benutten en dat doet ze door te roddelen. Gelukkig kom ik uit een welvarend gezin waarin we allemaal goed zijn opgevoed (geen tekort aam materiële zaken, liefde en aandacht). Iedereen is van het hoger onderwijs of universiteit afgestudeerd en heeft een leuke baan of bedrijf. En de islam praktiseren we meer dan voldoende.

CouchMan
10-03-2004, 01:48
First Of All.... Ik heb nog nooit zulke stomme, achterlijk en domme responsen gelezen als bij deze topic... En PPP... Niemand heeft je gevraagd hoe goed het je af gaat... Besa7a... By the way, je theorie slaat ook al nergens op. Het gaat erom dat er een onwetend kind was met de vraag : Waarom lopen jongens/meisjes weg van huis... Dat kan bij iedereen verschillend zijn. Bad parents...Bad childeren... Kan letterlijk van alles zijn, de een rent sneller weg van huis dan de ander. Eentje doet het bij de 100e pak slaag, de andere rent niet eens weg bij de 450e pak slaag. ( Voor de domme mensen die toch nog met een respons komen, over het pak slaag was een VOORBEELD, niet dat dat dus de reden is waarom jongens/meisjes van huis weglopen ) Snappie vous?

CouchMan
10-03-2004, 02:00
Als ze naar me hadden geluisterd, dan waren ze allang opgelost :)

ppp
10-03-2004, 02:09
Origineel gepost door CouchMan First Of All.... Ik heb nog nooit zulke stomme, achterlijk en domme responsen gelezen als bij deze topic... En PPP... Niemand heeft je gevraagd hoe goed het je af gaat... Besa7a... By the way, je theorie slaat ook al nergens op. Het gaat erom dat er een onwetend kind was met de vraag : Waarom lopen jongens/meisjes weg van huis... Dat kan bij iedereen verschillend zijn. Bad parents...Bad childeren... Kan letterlijk van alles zijn, de een rent sneller weg van huis dan de ander. Eentje doet het bij de 100e pak slaag, de andere rent niet eens weg bij de 450e pak slaag. ( Voor de domme mensen die toch nog met een respons komen, over het pak slaag was een VOORBEELD, niet dat dat dus de reden is waarom jongens/meisjes van huis weglopen ) Snappie vous? Jaloooooooooooooooooooooooooers. wilde het gewoon even in peperen voor de mensen onder ons voor wie het niet voor de wind gaat. Maar dit is toch echt wel de realiteit. ps: als je het aan mij vraagt ziet jullie gezin eruit als ik heb omschreven of niet....ik zal er in ieder geval in de buurt zitten.

ppp
10-03-2004, 02:10
Origineel gepost door CouchMan Als ze naar me hadden geluisterd, dan waren ze allang opgelost :) los jij meer eerst je remsporen op :D

CouchMan
10-03-2004, 02:16
Ik laat ze nooit achter :)

CouchMan
10-03-2004, 02:23
Voor PPP Heb geen moeder... Mijn Vader rijd in een Renault 19... Mijn pa mag niet werken, wegens zijn suikerziekte, wil nu nog op zijn 67e nog steeds werken... Ben vol liefde en af en toe wat pak slagen opgevoed door mijn ouders... Heb destijds gestolen, maar niet door toedoen van mijn ouders... Zussen zijn getrouwd, en hebben kinderen bijna even oud als jij... Dus nee... Lijkt niet echt op wat jij net omschreef...

ppp
10-03-2004, 02:30
Origineel gepost door CouchMan Voor PPP Heb geen moeder... Mijn Vader rijd in een Renault 19... Mijn pa mag niet werken, wegens zijn suikerziekte, wil nu nog op zijn 67e nog steeds werken... Ben vol liefde en af en toe wat pak slagen opgevoed door mijn ouders... Heb destijds gestolen, maar niet door toedoen van mijn ouders... Zussen zijn getrouwd, en hebben kinderen bijna even oud als jij... Dus nee... Lijkt niet echt op wat jij net omschreef... Sorry van je moeder (gecondoleert) Dan ben jij meer een uitzondering op de regel (en dat meen ik echt en dat hoef ik jou als marokkaan toch niet uit te leggen) ps: maar waarom moest je daar zo lang over nadenken.

CouchMan
10-03-2004, 02:38

Moest niet lang over nadenken... Ben bezig met mijn homework :)

Pagina's : [1] 2