Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Interview met Nordin..

hajartje
23-10-2002, 17:56

Volgende week ga ik Insha Allah een interview met Nordin Boukhari (en Mido) van Ajax houden..Het is voor school..:( Maar ik weet niet wat ik moet vragen!! Heeft iemand interessante vragen om te stellen????!!!! Alvast bedankt..:zwaai:

Juf_Nora
23-10-2002, 17:57
wie zijn dat????????????

hajartje
23-10-2002, 18:06
Ja dankje wel..Wat een interessante vragen zeg..:rolleyes: O ja zinaa kom je morgen mee naar de stad...:D

Sjakie
23-10-2002, 19:12
Origineel gepost door hajartje Volgende week ga ik Insha Allah een interview met Nordin Boukhari (en Mido) van Ajax houden..Het is voor school..:( Maar ik weet niet wat ik moet vragen!! Heeft iemand interessante vragen om te stellen????!!!! Alvast bedankt..:zwaai: Vraag Nordin....waarom hij gister bal niet afspeelde op Zlatan? :jammer: Al3afriet

LELIJKERD
23-10-2002, 19:28

vraag mido waarom hij zo jong getrouwd i s DAMN op zijn negentiende :wat?!:

Fatomaat
23-10-2002, 20:02
Origineel gepost door LELIJKERD vraag mido waarom hij zo jong getrouwd i s DAMN op zijn negentiende :wat?!: Goeie zet juist, hij had al alles het enige wat ontbrak was een vrouw en dat heeft ie nu ook. Some guys have all the luck :D Vraag Nordin hoe hij aan zijn naam komt? Of hij weet wat het betekent? Vraag Mido wanneer hij zijn eerste kind verwacht :D Vraag hem wat hij het meeste mist van Egypte. Vraag hem of hij zijn inburgeringscursus heeft gehaald, en of hij uberhaupt wel legaal hier in Nederland verblijft :D

Miss_Taza18
23-10-2002, 20:13
He leuk doe de groeten aan hun En vraag Of ze gelovig zijn????? Ik ben wel benieuwd ciaoooooooooo

Just_a_Lady
23-10-2002, 20:38
Joooo Nourdin Boukhari :verliefd: Mag ik mee :rolleyes: Please :rolleyes: