Bekijk originele versie : me vriendin is weg gelopen van huis met een jongen en ze is ontmaagd wejooooooooo !
marocgirl18
09-03-2004, 21:23
wejoooooooooooooooooooo ik vind het zo erg ze is een week geleden weg gelopen met een jongen omdat ze van haar ouders niet met hem mocht trouwen ze dus ze belde me net op en ik vroeg of ze het al gedaan had met hem ze zij tuurlijk we gaan toch trouwen ik schrok zo erg ik kreeg tranen in me ogen en kreeg een rilingen zo erg vond ik het maar ik heb tegen haar gezegd dat ze terug moet gaan maar ze zij me ouders gaan me slaan jah duhhhhhhh maar ze is mijn beste vriendin ik wil haar helpen maar weet niet hoe ik wil dat ze terug gaat maar eigenlijk is dat nu al te laat de ergste is la gebeurd maar ze heeft wel contact met haar ouders ze is nog maar 18 en haar ouders zeggen tegen haar kom maar terug je mag met hem trouwen maar zij geloof het niet ze is bang dat ze haar beuken ..................
Nou ze had in de eerste plaats niet hoeven weg te lopen, wie is er nou belangrijker een man of je bloedeigen familie? Ze zal nog veeeel spijt hebben, als ze verder doet met wat ze bezig is, maar ja het is haar leven, haar keuze,....
Ain_Sfa_Sscarr
09-03-2004, 21:52
Origineel gepost door marocgirl18
wejoooooooooooooooooooo ik vind het zo erg ze is een week geleden weg gelopen met een jongen omdat ze van haar ouders niet met hem mocht trouwen ze dus ze belde me net op en ik vroeg of ze het al gedaan had met hem ze zij tuurlijk we gaan toch trouwen ik schrok zo erg ik kreeg tranen in me ogen en kreeg een rilingen zo erg vond ik het maar ik heb tegen haar gezegd dat ze terug moet gaan maar ze zij me ouders gaan me slaan jah duhhhhhhh maar ze is mijn beste vriendin ik wil haar helpen maar weet niet hoe ik wil dat ze terug gaat maar eigenlijk is dat nu al te laat de ergste is la gebeurd maar ze heeft wel contact met haar ouders ze is nog maar 18 en haar ouders zeggen tegen haar kom maar terug je mag met hem trouwen maar zij geloof het niet ze is bang dat ze haar beuken ..................
Ten eerste lekkere vriendin ben jij
Ik zou het niet prettig vinden als je mijn story op het net zou zetten, maar jah sommige mensen denken anders.
Wat je vriendinnetje betreft:
Zeg dat ze met der Ass naar huis moet gaan. Die pak slaag gaat ze waarschijnlijk toch wel krijgen.
Of ze nou nu gewoon braaf naar huis gaat en naar der ouders luistert en normaal met ze praat, dan dat ze een keertje op straat wordt gesignaleert en helemaal in elkaar getimmerd wordt en als **** uitgescholden wordt.
Ongeacht het feit dat ze der eer heeft gegeven, heeft ze ook nog ruzie met der ouders.
Ze kan nu het beste naar huis gaan en Allah swt om vergevenis vragen
Succes
Ain_Sfa_Sscarr
09-03-2004, 22:02
Origineel gepost door qwatra
Nou ze had in de eerste plaats niet hoeven weg te lopen, wie is er nou belangrijker een man of je bloedeigen familie? Ze zal nog veeeel spijt hebben, als ze verder doet met wat ze bezig is, maar ja het is haar leven, haar keuze,....
Je praat hier over een man, :rolleyes:
volgens mij was dat een DENKfoutjuh
Want een echte man zou haar dat niet eens laten doen
en hij zou zeker niet der eer en de eer van de familie schenden
ambition
09-03-2004, 22:03
Geloof me, als de man van je dromen je word afgenomen of geweigerd dan zal je erg ver gaan om bij hem te blijven en dat heb ik het hier over een goede moslimman! (in het geval van dat meisje betwijfel ik het, aangezien hij heeft besloten met haar het bed te delen. welliswaar met instemming van de vrouw).
Ze moet zo spoedig mogelijk naar huis en vooral niet vertellen dat ze haar eer heeft weggegeven! Dit kan slecht zijn voor de relatie tussen beide schoonouders die elkaars kinderen gaan verwijten dat ze ondeugdelijke en fitnazaaiers zijn!
Wa Salaam , veel succes.
Elhoub_girl
09-03-2004, 22:06
Ja en toen dacht jij hee laat ik dat op marokko.nl doen.. effe haar verhaal ook met allemaal honderderen onbekende leden delen?
als mij vriendin was ik zou je alle hoeken van nederland laten zien :D
moet je als marocgirl trouwen als je een relatie hebt met een jongen ????????is dat een verplichting in jullie cultuur???????????ik vraag het alleen maar hoor , want je kan ook van iemand houden en gewoon samen wonen toch . moet het trouwen perse?????????????????ik snap het soms niet .ik ken marocstellen die jaren met mekaar gaan ,zonder getrouwd te zijn en gelukkig leven . :zwaai:
Ain_Sfa_Sscarr
09-03-2004, 22:36
Origineel gepost door marvin
moet je als marocgirl trouwen als je een relatie hebt met een jongen ????????is dat een verplichting in jullie cultuur???????????ik vraag het alleen maar hoor , want je kan ook van iemand houden en gewoon samen wonen toch . moet het trouwen perse?????????????????ik snap het soms niet .ik ken marocstellen die jaren met mekaar gaan ,zonder getrouwd te zijn en gelukkig leven . :zwaai:
Je kan dit niet verwarren met een cultuurkwestie warhoofd :rolleyes:
Je mag die so called happy couples dan wel om je heen zien, maar
in ons geloof is dit zeer zeker niet toegestaan, alleen in jouw wereldje :rolleyes:
en trouwen met de jongen met wie je een relatie hebt, is wel zo het beste idee. kbedoel hoelang wil jij een relatie hebben??????
nou ik ben er van overtuigd dat jij geen echte vriendin bent,
wie zet er nou zoiets persoonlijks op van een "vriendin"???????
BTW: wat gaat ons dat aan wat jouw "vriendin" doet? :confused:
zeker als 't zoiets persoonlijks is.
ja?
ze is weggelopen...
leuk voor haar... :rolleyes:
:jammer:
Ain_Sfa_Sscarr
09-03-2004, 23:11
Origineel gepost door juice
hallo, ze vraagt om advies.
ze heeft nog steeds GEEN NAMEN gezet, damn waar sommige mensen zich druk om maken.
geef dat kind advies of scheer je weg.
Meid, anders neem je haar op voorlopig bij jou thuis, zolang ze maar niet bij hem blijft. Hoe dan ook, probeer haar over te halen dat ze terug gaat.
succes
herlees haar verhaal en dan zul je ten eerste zien dat ze niet DUIDELIJK om advies vraagt, ze plaatst immer haar verhaal met de fraag hoe iedereen hierop reageert
De een reageert fel en de ander niet
So what????????
Dat is het risico als je een topic plaatst
En betreft dat ze geen namen heeft gezet is onrelevant
waar het om gaat is dat je niet zomaar iemands verhaal op het net gaat zetten en zeker niet als je je een vriendin noemt.
Of ze daar nou namen bij zet of niet
shit man, heb je nog iets interessants/nieuws te melden want dit soort zaken komen dagelijks voor. En jij bent niet echt wat je noemt ‘’een vriendin’’. Het is een stukje privacy dat je op het net zet. Niks namen etc. het gaat om het principe.
zeytoena
10-03-2004, 10:44
Welke jongen trouwt met een meisje die met hem weggelopen is en haar ouders aan de kant heeft laten liggen en met hem naar bed is weggeweest.
JALLAH VERTEL ME OF ER JONGENS ZIJN DIE DAN NOG MET ZO EEN MEID TROUWEN.
Maar ja, om je vriendin te helpen, zou ik haar op een INDIRECTE manier haar terugpraten naar huis.
Niet van wat je doet is slecht enzo, want dat helpt bij haar niet denk ik,
maar eerder vandaag alleen langs straat vlug vlug rijden en elke keer de leuke ervaringen met de familie met haar delen. Je moet haar laten zien wat het betekent OUDERSSSSS
Origineel gepost door juice
hallo, ze vraagt om advies.
ze heeft nog steeds GEEN NAMEN gezet, damn waar sommige mensen zich druk om maken.
geef dat kind advies of scheer je weg.
ze vraagt niet om advies. lees haar tekst opnieuw of zet je een bril op, want je ziet duidelijk dingen die er niet zijn... :confused:
en ze vraagt er zelf om, ze opent een topic...
je krijgt nooit wat je wil, dat weet je zelf toch ook. :rolleyes:
enne ik maak me er heus niet druk om....
jij integendeel... :jammer:
:zwaai:
waarom praten marokkanen (vooral op marokko.nl) alsof alles om het maagdenvlies draait en maagdblijven. ALsof je leven dan voorbij is als je onmtmaagd bent.
Begrijp me niet verkeerd, maar zoals sommige mensen reageren over iemand die ontmaagd is net als in deze topic. Het ergste is al gebeurd dat ze ontmaagd is?????????????? het ergste is dat ze zich verlaagd heeft en een jongen boven hara familie heeft gekozen.
Mensen er is ook een leven nar het maagdenvlies
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.