Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met de neus op de feiten gedrukt

Pagina's : [1] 2 3 4

SexExperiment
31-12-2008, 14:05

pff alleenstaand, alles zelf doen, zelf sjouwen, zelf een lampebolletje indraaien, alles zelf reparen, zelf boren, etc, etc niks voor mij........... Dus ik een zoek een man, die dit alles ( zie boven )voor me wilt doen :D en als hij lief is mag hij af en toe bij mij in bed kruipen, maar alleen om te beffen, want dat kan ik namelijk ook niet zelf....:hihi:

weesbarmhartig
31-12-2008, 14:06
Ik heb een alternatief voor je, als je daar voor open staat.

SexExperiment
31-12-2008, 14:12
Vertel...

IceTea35
31-12-2008, 14:13
Vertel... Ik denk dat er mannen zijn die je graag willen helpen.

SexExperiment
31-12-2008, 14:16

Ik geef ze geen sex hoor :ego: Ze mogen alleen beffen en ook dat alleen als ze goed hun best hebben gedaan

weesbarmhartig
31-12-2008, 14:20
Vertel... zou je kunnen zeggen wat je bedoelt Wb. Maar natuurlijk, mevrouw MexExperiment. Het volgende had ik voor ogen als ideale alternatief. Als jij nou vanaf vandaag goed gaat nadenken over jouw leven en hoe je de lichamelijke en psychische leegte kan opvullen, kom je al snel tot de conclusie dat je het beste kan terugkeren naar de Almachtige en De Genadevolle. Als jij er dan voor zorgt dat je oprecht berouw toont, het goede doet en het slechte (niet dat ik zeg dat je dat doet, maar voor het geval dat, want jij kent jezelf het beste) laat dan krijg je een perfecte naam bij Jouw Heer en Mijn Heer. Je verricht dan oprechte smeekbedes tot de Alhorende. Je vraagt om een man die altijd voor je klaarstaat en weet hoe met een vrouw om te gaan en de menselijke aanleiding zal zijn voor je die je tekorten opvult. En dan zal het insha Allah maar kort duren of deze man komt in jouw leven. En als je hem dan in huis hebt, dan geef je hem de lijst van werkzaamheden. Boren, stofzuigen, koken, wassen, afwassen en natuurlijk de wandkast in elkaar zetten. En jij gaat dan gewoon relaxed met een glaasje warme melk en lepeltje honing toekijken. Is dat niet een goede alternatief, mevrouw MexExperiment?

IceTea35
31-12-2008, 14:22
Ik geef ze geen sex hoor :ego: Ze mogen alleen beffen en ook dat alleen als ze goed hun best hebben gedaan Zelfs dan denk ik dat er mannen voor te vinden zijn. :)

IceTea35
31-12-2008, 14:23
zou je kunnen zeggen wat je bedoelt Wb. Maar natuurlijk, mevrouw MexExperiment. Het volgende had ik voor ogen als ideale alternatief. Als jij nou vanaf vandaag goed gaat nadenken over jouw leven en hoe je de lichamelijke en psychische leegte kan opvullen, kom je al snel tot de conclusie dat je het beste kan terugkeren naar de Almachtige en De Genadevolle. Als jij er dan voor zorgt dat je oprecht berouw toont, het goede doet en het slechte (niet dat ik zeg dat je dat doet, maar voor het geval dat, want jij kent jezelf het beste) laat dan krijg je een perfecte naam bij Jouw Heer en Mijn Heer. Je verricht dan oprechte smeekbedes tot de Alhorende. Je vraagt om een man die altijd voor je klaarstaat en weet hoe met een vrouw om te gaan en de menselijke aanleiding zal zijn voor je die je tekorten opvult. En dan zal het insha Allah maar kort duren of deze man komt in jouw leven. En als je hem dan in huis hebt, dan geef je hem de lijst van werkzaamheden. Boren, stofzuigen, koken, wassen, afwassen en natuurlijk de wandkast in elkaar zetten. En jij gaat dan gewoon relaxed met een glaasje warme melk en lepeltje honing toekijken. Is dat niet een goede alternatief, mevrouw MexExperiment? Ik weet het niet of dat is wat ze zoekt? :confused:

SexExperiment
31-12-2008, 14:24
zou je kunnen zeggen wat je bedoelt Wb. Maar natuurlijk, mevrouw MexExperiment. Het volgende had ik voor ogen als ideale alternatief. Als jij nou vanaf vandaag goed gaat nadenken over jouw leven en hoe je de lichamelijke en psychische leegte kan opvullen, kom je al snel tot de conclusie dat je het beste kan terugkeren naar de Almachtige en De Genadevolle. Als jij er dan voor zorgt dat je oprecht berouw toont, het goede doet en het slechte (niet dat ik zeg dat je dat doet, maar voor het geval dat, want jij kent jezelf het beste) laat dan krijg je een perfecte naam bij Jouw Heer en Mijn Heer. Je verricht dan oprechte smeekbedes tot de Alhorende. Je vraagt om een man die altijd voor je klaarstaat en weet hoe met een vrouw om te gaan en de menselijke aanleiding zal zijn voor je die je tekorten opvult. En dan zal het insha Allah maar kort duren of deze man komt in jouw leven. En als je hem dan in huis hebt, dan geef je hem de lijst van werkzaamheden. Boren, stofzuigen, koken, wassen, afwassen en natuurlijk de wandkast in elkaar zetten. En jij gaat dan gewoon relaxed met een glaasje warme melk en lepeltje honing toekijken. Is dat niet een goede alternatief, mevrouw MexExperiment? Ja tabarakAllah je hebt gelijk.. Ik kan weinig meer zeggen, maar ik ben net gescheiden, van een best wel moeilijk huwelijk, net een nieuw huisje.. Een man in mijn leven op dit moment nee ik denk het niet, allahoe allam. Maaruh doe doe'a voor mij...

IceTea35
31-12-2008, 14:27
Ja tabarakAllah je hebt gelijk.. Ik kan weinig meer zeggen, maar ik ben net gescheiden, van een best wel moeilijk huwelijk, net een nieuw huisje.. Een man in mijn leven op dit moment nee ik denk het niet, allahoe allam. Maaruh doe doe'a voor mij... Ik had al zo'n vermoeden...

weesbarmhartig
31-12-2008, 14:28
Ja tabarakAllah je hebt gelijk.. Ik kan weinig meer zeggen, maar ik ben net gescheiden, van een best wel moeilijk huwelijk, net een nieuw huisje.. Een man in mijn leven op dit moment nee ik denk het niet, allahoe allam. Maaruh doe doe'a voor mij... Ik lees je dingen vaak en ik merk veel goeds aan jou. En ik las eerder op een van mijn topics dat je inderdaad gescheiden was. Alleen vergeet neit dat niet elke man hetzelfde is. Net als dat de ene man een last voor je is, kan de andere man een lust en plezier voor je zijn. En wallah dat meen ik. Je hebt mannen en je hebt mannen. Net als dat de ene vrouw een brok in je leven is, kan de andere vrouw een plezier, gezelligheid en sterke positieve opvulling zijn in het leven. Zie je vorige huwelijk als iets waar je veel van geleerd hebt, trek daar lering uit. Alleen zie dat huwelijk niet als leidraad voor andere stappen die je in je leven wilt gaan zetten. Laten we nu echt asr gaan bidden. Azan is nu precies.

SexExperiment
31-12-2008, 14:34
Ik lees je dingen vaak en ik merk veel goeds aan jou. En ik las eerder op een van mijn topics dat je inderdaad gescheiden was. Alleen vergeet neit dat niet elke man hetzelfde is. Net als dat de ene man een last voor je is, kan de andere man een lust en plezier voor je zijn. En wallah dat meen ik. Je hebt mannen en je hebt mannen. Net als dat de ene vrouw een brok in je leven is, kan de andere vrouw een plezier, gezelligheid en sterke positieve opvulling zijn in het leven. Zie je vorige huwelijk als iets waar je veel van geleerd hebt, trek daar lering uit. Alleen zie dat huwelijk niet als leidraad voor andere stappen die je in je leven wilt gaan zetten. Laten we nu echt asr gaan bidden. Azan is nu precies. InshaAllah, djazakAllahoe Garian

IceTea35
31-12-2008, 14:35
InshaAllah, djazakAllahoe Garian Neem je tijd om alles een plek te geven en lering te trekken... :goedzo:

Ba3ria
31-12-2008, 14:37
Zorg er gewoon voor dat je een zelfstandige vrouw word...whe don't need man! :ego: Just kidding , maar nu even serieus...het kan geen kwaad om te leren hoe je bijvoorbeeld je auto band moet verwisselen...of een kastje in elkaar te zetten...:goedzo: kan leuke taferelen opleveren...vooral aan de snelweg...:hihi:

IceTea35
31-12-2008, 14:39

Zorg er gewoon voor dat je een zelfstandige vrouw word...whe don't need man! :ego: Just kidding , maar nu even serieus...het kan geen kwaad om te leren hoe je bijvoorbeeld je auto band moet verwisselen...of een kastje in elkaar te zetten...:goedzo: kan leuke taferelen opleveren...vooral aan de snelweg...:hihi: Het is altijd goed om zelfredzaam te zijn. Zorg dat je iemand achter de hand hebt die je wel kan vertrouwen en om hulp kan vragen als het even niet lukt.

Pagina's : [1] 2 3 4