Bekijk originele versie : Maken jou ouders deel uit van je toekomstige man's keuzen?
rania1515
09-03-2004, 19:39
Ik zelf vind dat je toch wel kijkt waar je mee thuis kan komen later :D
Voor sommige nu ;)
Men weet wat voor type je ouders willen voor jou.
Je ouders hebben het beste met jou voor.
:zwaai:
Chatefemqemamu
09-03-2004, 20:07
ze bepalen t niet, maar ik wil wel dat ze het er mee eens zijn dahh
moet geen probleem worden, ik weet precies wat hun smaak is
maghrebgirl20
09-03-2004, 20:09
tuurlijk bepalen ze het niet, maar ik vind het wel belangrijk dat ze m goed vinden
mocro_souhaila
09-03-2004, 20:22
Ze bepalen het deels wel...als zij NEE zeggen en een goede reden geven trouw ik niet met hem...ik kies mijn ouders boven een jongen...
Maar de keus ligt denk ik wel het grootste gedeelte bij jezelf
Kuss Souhaila
Mocro4eva
09-03-2004, 20:25
Het is natuurlijk van belang dat je ouders het eens zijn met je keuze, althans voor mij. Zolang het een weld e nass is, zal het wel goed zitten. ;)
shakira_lopez
09-03-2004, 20:39
Ik bepaal zelf wel met wie ik gelukkig word.. als het een goeie jongen is en dat weet ik dan beter dan mijn ouders en mijn ouders willen het niet om een of ander domme reden... maar hij is wel moslim en ik weet zeker dat het een goeie jongen is dan trouw ik wel met hem...
Salaam Wa Alaikoem Iedereen,
Natuurlijk wilt iedereen dat hun ouders het accepteren. Maar Als je echt van iemand houd, en je ouders zeggen nee je mag er niet mee trouwen, ga je het dan maar daarvij laten. Dan vind ik persoonlijk als je je laat doen door je ouders, dat je heel fout zit. Want dan bewijs je dat je niet van die persoon houd. Je moet vechten in het leven vooral als je van iemand houd :Iluvu: begrijp je een beetje. Zoals sommige meisjes die zomaar worden uitgehuwd, dat vind ik niet normaal. Want dan houd je niet echt van die persoon. Want je kent mekaar nog niet eens goed. en dat is natuurlijk ook heel erg voor het meisje. Maar ja spijtig genoeg gebeurt het wel. maar inshallah als ik wil trouwen met de man waarvan ik zeer veel van houd, dan zou ik inshallah wel willen dat men ouders dat accepeteren!!!
Alé BESLAMAAAAAAAAA :zwaai:
Samirrrrr
09-03-2004, 20:53
als m'n moeder haar niks vindt trouw ik niet met haar :D
iwa ja ieder zen mening hé
Angel_fatima
09-03-2004, 22:39
mmmmmm interresant allemaal....nou mijn ouders hebben volgens mij niet veel te zeggen zolang ik het maar bij de marokanen hou...maar mijn broer pffffffffff van hem mag ik met iedereen trouwen zolang het maar geen turk is of iemand uit hoceima en vraag me niet waarom....
dan vraag ik me af stel nou dat ik die ene man tegen kom en hij komt uit hoceima wat dan????
shakira_lopez
09-03-2004, 22:58
Origineel gepost door Samirrrrr
als m'n moeder haar niks vindt trouw ik niet met haar :D
Dat zijn echt jongens mama kindjes...
Origineel gepost door shakira_lopez
Dat zijn echt jongens mama kindjes...
hahahhahaah iwa ja, dan noemen ze zich mannen hé :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.