Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : op zoek naar een imam

Pagina's : [1] 2

KARIMA1408
09-03-2004, 18:01

dag dames en heren, ik heb een vraag. Ik ben namelijk opzoek naar een imam in nederland. ik heb namelijk een heel groot probleem en kom er zelf niet uit. het heeft te maken met shour!! hopelijk kan iemand mij helpen?!!! de groeten!

Selina
09-03-2004, 18:52
Moskee

Aimee
10-03-2004, 15:50
je gaat het toch niet zelf doen bij iemand??? pas op he, ALLAH ziet alles!!!!! Dus doe maar niet meisje of is het bij jou gebeurd/gedaan?

love_tinghir
10-03-2004, 18:25
Volgens mij bedoelt ze dat het bij haar is gebeurd....Maar ik weet niet...

KARIMA1408
10-03-2004, 20:37

Dames en heren, Even voor de duidelijkheid. De shoer is bij mij gedaan en daarom zoek ik hulp!! maar heel erg bedankt voor jullie reacties. ik voel me wel een beetje gesteund!! Moge Allah jullie behoeden!!

warda1978
12-03-2004, 14:02
Karima1408 volgens mij zit ik ook met de zelfde probleem, ik heb namelijk ook een groot probleem en ben ook heel hard opzoek naar imam die mij inchallah kan helpen. Ik voel me niet gelukkig en hoop dat mensen die meer informatie weten graag die aan ons willen geven. Jazakom allaha khayran yarab. Dus karima1408 ik hoop dat je iets zal vinden. En ik hoor het van jouw. bedankt

warda1978
23-03-2004, 15:18
karima kan ik met jouw praten over je probleem als je dat niet erg vind, ik heb ook probleem en wil graag met iemand daarover hebben. groetjes warda

Hadria
23-03-2004, 18:35
90 % van Marokkaanse meiden heeft shoer, Net of die meiden zo interessant zijn om überhaupt shoer bij ze te doen. :rolleyes: als iemand ze niet wil hebben of ze krijgen iets niet voor elkaar gooien ze het gelijk op shoer. Ik vraag me wel is af hoe je überhaupt bij iemand merkt dat hij /zij shoer heeft, of zit misschien tussen je oren?

soennia83
23-03-2004, 18:47
Origineel gepost door Hadria 90 % van Marokkaanse meiden heeft shoer, Net of die meiden zo interessant zijn om überhaupt shoer bij ze te doen. :rolleyes: als iemand ze niet wil hebben of ze krijgen iets niet voor elkaar gooien ze het gelijk op shoer. Ik vraag me wel is af hoe je überhaupt bij iemand merkt dat hij /zij shoer heeft, of zit misschien tussen je oren? hahaha, welahila... Daar zit wat in... het ergste is nog dat als ze denken dat ze geraakt zijn door shoer dat ze dat natrekken en daar komt heel wat onwaarheden bij kijken.....als ze naar zo'n waarzegster gaan of hoe je het ook noemen mag... KORAN is het MEDICIJN tegen SHOER!!!!!!!!!!! wasalaam mu3alikom p.s: Ik hou de mensen die door echte shoer in aanraking zijn gekomen even achterwege....

soulfa
24-03-2004, 14:25
Even voor de duidelijkhied shour bestaat wel degelijk. Maar het is wel zo dat heel veel mensen die zich niet goed voelen het gelijk op shour gooien, terwijl dat helmaal niet zo is. en dan valt me ook op dat vooral vrouwen daar last van hebben. Maar imaams zijn maar al te blij met dit soort vrouwen, het is een goede bisnes. Ze verdiennen kapitalen. Dus dames denk heel goed na voor je naar zo'n hokes pokes persoon toegaat, want voor je het weet ben je nog zieker dan voorheen. Je komt diep in de schulden terecht en beter word je niet. En zoals hierboven gemeld de koran is het medicijn tegen alles. ( als je oprecht en vanuit het diepst van je hart moslim bent)

svdw
24-03-2004, 14:39
Origineel gepost door soulfa Even voor de duidelijkhied shour bestaat wel degelijk. Maar het is wel zo dat heel veel mensen die zich niet goed voelen het gelijk op shour gooien, terwijl dat helmaal niet zo is. en dan valt me ook op dat vooral vrouwen daar last van hebben. Maar imaams zijn maar al te blij met dit soort vrouwen, het is een goede bisnes. Ze verdiennen kapitalen. Dus dames denk heel goed na voor je naar zo'n hokes pokes persoon toegaat, want voor je het weet ben je nog zieker dan voorheen. Je komt diep in de schulden terecht en beter word je niet. En zoals hierboven gemeld de koran is het medicijn tegen alles. ( als je oprecht en vanuit het diepst van je hart moslim bent) Salaam, Ik heb een vraagje: wat is shour, ik ben mij weg aan t vinden in de Islam en dit woord ken ik nog niet, misschien kan iemand mij uitleggen wat er bedoeld wordt? Dank je wel groetjes

Classy.Lady
24-03-2004, 15:58
svdw , S7our is zwarte magie..( Nie dat Witte magie geen s7oer is :D )

loubna27
24-03-2004, 16:57
Dag dames en heren, ik ben degene die de oproep heeft geplaats en ik moet zeggen ik heb nooit geloofd in dat soort dingen. Ik heb het ook jaren lang naast me neergelegd. Tot op het moment dat ik elke keer als ik in bed lag een stem in mijn oor hoorde dat mij waarschuwde dat ik ziek was door shoer en hier aan wat moest doen. Ik heb daarna ook mijn tante gevraagd om voor me te kijken. Ik moet zeggen, zij nam me in het begin ook niet serieus en mijn moeder ook niet. Tot op het moment dat ze te horen kreeg van de imam dat het degelijk het geval was. Jullie hebben ook aan de ene kant gelijk. De enige genezing is door de woorden van Allah. En het gaat ook wat beter met me sinds ik begonnen ben met bidden. En je moet ook naar een imam gaan die alleen de koran leest, geen geld vraagt en daarnaast ook geen toekomstvoorspellingen maakt. Maar dat is een klein gedeelte, de rest hangt van jou zelf af. En trouwens shoer staat vermeld in de koran en wat je er aan kunt doen!! Moge Allah de mensen beschermen tegen shoer, maar ook dat de mensen die aan shoer doen spijt krijgen en berouw tonen aan ALLAH!! God vergeef ze.......

rifiagirl18
24-03-2004, 18:32
een tip:Als je toch naar een imaam gaat dan moet je wel een mahram mee nemen,Want de meeste marokkaanse meisjes denken hij gaat me beter maken en hij is te vertrouwen want hij is een imaam ,maar dat mag niet in de islaam ik hoop dat je me begrijpt inschallah. sallam alaikom zuster.Allah zal je inschallah beter maken!

Pagina's : [1] 2