Bekijk originele versie : Hoe krijg je het voor mekaar...
E_bloempje
09-03-2004, 17:17
Zo jong (15 t/m 18), onervaren nog bezig met ontdekkingen in je leven. En dan al meteen trouwen.. hoe krijg je het voor mekaar.
CrazyInLove
09-03-2004, 17:18
Vraag ik me ook af ... :rolleyes:
maar 14 t/m 18 jaar is een gevaarlijke leeftijd voor een meisje,vandaar dat meiden in die leeftijd vaak snel moeten trouwen
E_bloempje
09-03-2004, 17:24
Daar ben ik het helemaal niet me je eens mee! Maar goed wat versta jij onder gevaarlijk..
wat ik bedoel is:
Ik weet nie hoe oud jij bent? maar in die leeftijd,komt vaak het intresse voor het andere geslacht,en ben je erg naiief,en wil je vaak ergens bij horen,dat geldt niet voor iedereen zo,maar meiden van die leeftijd zijn erg gevoelig voor alles om hen heen toch? Naarmate wordt het minder,als ze wat slimmer zijn en zich meetr bezig houden met hun geloof,maar vaak zijn het dan toch de famillei die de druk erop zet om hen te laten trouwen,of de meisjes zelf,die dan geen weet hebben van echte liefde,denken dat ze voldoende kennis hebben om in het hwulijksbootje te treden.
Ik bedoelde e rniets verkeerds mee,maar zo zie ik dat
Dikke XxXx
E_bloempje
09-03-2004, 17:41
Lieve meid, in deze wereld noch in Nederland, word er de druk op iemand gezet. Zulke soort meisjes maken zelf die keuze, of wil je zeggen dat als ze een vriend nemen, dat daar ook de druk op word gezet. En dat dan van naiief worden, en dan ergens bij horen. Dat is toch gewoonweg gekken werk. Nou goed, je vriendinnen hebben nieuwe kleren oké jij wilt dat dan ook (in de meeste gevallen tegenwoordig!). En dan mijn vriendin heeft een vriend, dan wil ik ook een vriend. Maar dan kom je bij trouwen, zij gaat trouwen ik dus ook, zomaar klakkeloos. Terwijl je helemaal niet weet wat je tegenmoet gaat, neen toch kom op. Vraag je, je dan niet af waar is je eigen mening, zelfrespect.
Bijv: meisje die ik ken is net 17 geworden, denkt al de ware tegen het lijf zijn gelopen. Doet alles in het openbaar met hem (dat is dus al geen respect voor de andere mensen om je heen). Hij is dit hij is dat, hij hier hij zo. Onze beide ouders weten ervanaf, we gaan over 3 maanden trouwen. Mooi is dat (sarcastisch bedoeld). 3 weken erna het is over!!!
En het ergste van allemaal ze draagt een hoofdoek, WAAR IS JE RESPECT VOOR HET GELOOF!!
LaGirly85
09-03-2004, 17:47
Op die leeftijd zijn meisjes heel naief en weten ze niet echt waar ze mee bezig zijn. Domme jonge meisjes die een vriend nemen en vervolgens gedumpt worden. Zielig gewoon. Op zo een leeftijd willen meisjes heel graag een jongen zodat ze gelukkiger worden, maar uiteindelijk worden ze er alleen maar ongelukkig van. Dan hoor je weer ik ben 16 jaar en ik heb een vriend, oh my god, ik kan daar echt niet tegen. Hou je bezig met het geloof en met je studie en met andere belangrijke dingen, in plaats van met jongens A.U.B.!
Lady_moi
09-03-2004, 17:57
Sommigen worden uitgehuwelijkt..anderen doen het uit vrije keuze..
E_bloempje
09-03-2004, 18:03
Ik heb het hier ook voornamelijk over de meisjes die zelf hun keuze maken!
Lady_moi
09-03-2004, 18:13
Ik vind het beter.. Dan staan ze wat verder van zondes enzo..
Mocro4eva
09-03-2004, 21:02
Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waar die haast vandaan komt.
Origineel gepost door Lady_moi
Sommigen worden uitgehuwelijkt..anderen doen het uit vrije keuze..
In beide situaties spoor je niet. De ouders mogen hun dochter tussen de genoemde leeftijdscategorie nooit dwingen om te trouwen. En als een meisje (kind) op een dergelijke jonge leeftijd wil trouwen moet dat door de ouders worden ontmoedigt.
Mustapha.AA
10-03-2004, 09:51
Ik vind dit toch wel HET toppunt van zieligheid.
Sinds wanneer is er een leeftijd voor het klaar zijn voor trouwen?
De 1 is dat op haar 2oste en de andere op haar 14de.
Moet je dan zeggen jij bent te jong, nee jij kan niet trouwen?
Hou toch aub op, zelfs al ben je getrouwd kan je nog ontdekkingen doen en heb je de mogelijkheid om te groeien.
kom aub niet met onzin die nergens op gestoeld is
Zin_d_Midar
10-03-2004, 10:06
Origineel gepost door Mustapha AA
Hou toch aub op, zelfs al ben je getrouwd kan je nog ontdekkingen doen en heb je de mogelijkheid om te groeien.
Ik heb je altijd een kipje gevonden....Djaz:hihi:
Maar je argument is:goedzo:
Origineel gepost door Mustapha AA
Voor jou heb ik maar een woord:
PEDOFIIIIIIIIIIIIIIIIIIEL
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.