Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eerste keuze, verkeerde keuze: Geplayed of gebruikt voelen!!! WIE??? Meld je!!!

M00nlight
09-03-2004, 16:43

Wie van jullie zijn geflasht/gebruikt/geplayed door een jongen (of meisje...)??? Of wie voelt zich nu zo??? Eerste jongen en meteen gebroken. Ik dacht dat ik beter wist dan anderen die wel eens een vriend hadden gehad. Ik dacht dat het mij niet overkomen zou. Gewoon voor de gek gehouden. De meeste jongens hebben gewoonweg niet genoeg aan 1 meisje. :( Ene kant ben ik heeeeeeeeeel kwaad en zeg ik el7amdulilah. Het is niet zolang 'aan' geweest. Weet ik tenminste dat het echt niets zal worden en is het ook op korte termijn afgelopen. Aan de andere kant doet het best pijn. Maar daar kom ik wel overheen... Ik wil graag jullie verhaal horen of naja lezen... Zoals je leest heb ik niet echt alle details verteld... Je kunt het wel of niet doen. 1 ding. Ik heb hiervan geleerd, ik weet dat ik niet zo gauw meer een relatie neem. Oh en niet te vergeten; SaBiR01 Je kunt de pot op!!! Verdien een betere :rolleyes: :kwaad: :( Salaampjes... And Tell Me? How About You???

ik_oke_is
09-03-2004, 16:47
Origineel gepost door M00nlight Wie van jullie zijn geflasht/gebruikt/geplayed door een jongen (of meisje...)??? Of wie voelt zich nu zo??? Eerste jongen en meteen gebroken. Ik dacht dat ik beter wist dan anderen die wel eens een vriend hadden gehad. Ik dacht dat het mij niet overkomen zou. Gewoon voor de gek gehouden. De meeste jongens hebben gewoonweg niet genoeg aan 1 meisje. :( Ene kant ben ik heeeeeeeeeel kwaad en zeg ik el7amdulilah. Het is niet zolang 'aan' geweest. Weet ik meteen dat het echt niets zal worden en ik het ook op korte termijn afgelopen. Aan de andere kant doet het best pijn. Maar daar kom ik wel overheen... Ik wil graag jullie verhaal horen of naja lezen... Zoals je leest heb ik niet echt alle details verteld... Je kunt het wel of niet doen. 1 ding. Ik heb hiervan geleerd, ik weet dat ik niet zo gauw meer een relatie neem. Oh en niet te vergeten; SaBiR01 Je kunt de pot op!!! Verdien een betere :rolleyes: :kwaad: :( Salaampjes... And Tell Me? How About You??? :lol: :lol: :lol: wie kat in een zak koopt , moet niet versteld staan als er een muis in blijkt te zitten :maf:

ik_oke_is
09-03-2004, 16:53
Origineel gepost door juice Ja dat heb ik ook meegemaakt. ken je dat liedje van Beyonce , I'm Leaving. het gaat over een meisje dat gaat met een jongen die al een vriendin heeft, maar naarmate ze vaker met hem omgaat begint ze gevoelens voor hem te krijgen. voordt het erger wordt, gaat ze weg Ik ben dat meisje :( heb dan nu ook afstand genomen Moet je maar eens downloaden... zo zielig voor je ...; ik moet bijna meehuilen :hihi: :maf:

M00nlight
09-03-2004, 16:55
Origineel gepost door juice Ja dat heb ik ook meegemaakt. ken je dat liedje van Beyonce , I'm Leaving. het gaat over een meisje dat gaat met een jongen die al een vriendin heeft, maar naarmate ze vaker met hem omgaat begint ze gevoelens voor hem te krijgen. voordt het erger wordt, gaat ze weg Ik ben dat meisje :( heb dan nu ook afstand genomen Moet je maar eens downloaden... Ja, idd rot. En gaat het nu wel een beetje met je? Wanneer is het gebeurd?

RIF_CHICKIE
09-03-2004, 16:56

:tranen: wat erg voor jullie, mijne is gelukkig wel serieus, gelukkig,

M00nlight
09-03-2004, 16:59
Origineel gepost door RIF_CHICKIE :tranen: wat erg voor jullie, mijne is gelukkig wel serieus, gelukkig, Ik hoop het wel Insha Allah. Zou geen 1 meisje die pijn willen gunnen.

M00nlight
09-03-2004, 17:01
Origineel gepost door juice al een tijdje terug, zie hem dan ook niet meer. of hij nog steeds met haar gaat weet ik ook niet, maar dat wil ik ook niet weten. ik hou genoeg van hem om hem te laten gaan.. :( Uhhh dat van mij pas nog? Zaterdag over... Maar ik had op het begin niet zo'n gevoel, het begon later te komen... Later merkte ik ook dingen waardoor ik d8..Hey, wie weet ben ik wel niet de enige... (ik ga nu even naar huis, reageer later weer... Succes meid..) :( Kussie, slmmpjes

JustAGirl22
09-03-2004, 17:30
ik_oke_is zo zielig voor je ...; ik moet bijna meehuilen oooh wat lief van jou zeg!! Dat meisje probeert hier haar gevoelens te uiten en ja spot daar mee hschoema hliek... Ik heb gedaan dus ga nu naar huis...nog veel plezier allemaal

M00nlight
09-03-2004, 17:50
Origineel gepost door JustAGirl22 ik_oke_is zo zielig voor je ...; ik moet bijna meehuilen oooh wat lief van jou zeg!! Dat meisje probeert hier haar gevoelens te uiten en ja spot daar mee hschoema hliek... Ik heb gedaan dus ga nu naar huis...nog veel plezier allemaal Idd, ze probeert haar gebvoelens te uiten. JustAgirl22, zoals je ziet is dat een jongen... En jongens, tjah, ik hoorde vaak, 1 pot nat. Idd, BIJNA allemaal 1 pot nat. Misschien 1 op de 20 dat eerlijk, serieus is en wat vooral belangrijk is GEVOELENS heeft. Meisjes dumpen gaat erg makkelijk bij ze, vind ik... (Spreek uit ervaring! :( ) Oh en ik ben terug...

Lady_moi
09-03-2004, 17:53
Ik geloof nie dat hij me geplayed heeft ik weet zekers dat dit nix voor hem is. Maar ik voelde me wel zo..Het is echt een heel erg gevoel. Ik zag echt het leven nie meer zitten ik had een zwarte kijk in de toekomst, mn hart deed pijn, ik was gewoon ongelukkig wetend dat ik nooit meer iemand als hem zal vinden.. Ik keerde me tot Allah en ja die erge pijn die ik nie wou heb ik toch gekregen.. Maar gelukkig heeft Allah me heel veel sbar gegeven ik was me in die moeilijke tijd gaan verdiepen in de islam..ik schaam me eigenlijk wel een beetje voor..Normaal zouden we ons ALTIJD verdiepen in de islam en niet alleen in moeilijke tijden en daarom vroeg ik ook vergeving aan god en om de haramrelatie.Mja de pijn heb ik nog wel en ik weet da ik er nooit meer overheen geraak. Maar ik blijf geloven in Allah omdat ik weet dat Allah met de geduldigen is. Ik weet da ik iets harams heb gedaan..Maar ik heb mn les geleerd..Nooit meer een relatie voor mij ik hoop nu gewoon dat god me vergeeft Ik hoop ook dat andere dames zich nie gaan laten strikken door de influisteringen van sheytan..Weet da deze wereld een test is..en voor alles is een reden. Waarom geen relatie? Om pijn te voorkomen!! Thallaw en laat jullie nie doen door sheytan!! Wacht gewoon geduldig tot je een man krijgt naar u hart. Doeg

M00nlight
09-03-2004, 17:55
Origineel gepost door juice ooh meissie toch :( het is zeker pijnlijk nu voor je..in het begin besef je het niet,, je weigert het te geloven en dan pas...Dan voel je het :( :zwaai: Toen hij zei dat het over was... M'n hart geloofde 't niet, ik geloofde het niet. Ik ging van de pc en dacht na... Het is over? Eerste tranen begonnen te komen, mijn tante belde me en de tranen begonnen steeds sneller te komen en te stromen. Even later was ik stil, keek televisie, ik had trouwens bezoek. Ik ging in mijn kamer Tv kijken, lachte om wat domme dingen... En dan is he weer stil, denk ik er weer aan, beginnen de tranen weer. Soms besef ik het gewoon niet, denk ik gewoon... Oh hij is vast weer druk. Maar neeeeeee, het is over!!! :(