Bekijk originele versie : Dislectiesch
nou mensen , ik krijg bijna elke dag e-mailtjes van somigen over min taal\spel fouten .IK BEN DISLECTISCH.dus vooer taan gewoon negeren aub .dank julliewel :rotpc:
Ik ook, heb trouwens nooit begrepen dat ze voor een dergelijke afwijking zo een moeilijke naam hebben bedacht.
Kan mijn eigen afwijking niet eens spellen... ;)
ik hebt met de hulp van manlief gespeld,voel een grote meid
Origineel gepost door istoreco
hoooooooooooooooo.....moooooooooooooooooo.....fiee eeeeee.......lieeeeeee. :D
Zelf zie ik dat niet als een afwijking, maar als persoonlijk geluk :boogie:
Origineel gepost door a3ir
nou mensen , ik krijg bijna elke dag e-mailtjes van somigen over min taal\spel fouten .IK BEN DISLECTISCH.dus vooer taan gewoon negeren aub .dank julliewel :rotpc:
Tjeetje...meen je dat a3ir??
Nou ja zeg, ik bedoel...dat wisten we toch al, ik dacht dat je dat al eens had uitgelegd, toch?
Meid, ik waardeer je bijdragen aan dit forum, met of zonder spelfouten, er zijn sommige die geen spelfouten maken, maar wel inlevings-fouten..(eh, bestaat dit woord wel??)
ja bij trouwen met een niet moslim . ik geloof dat t dealen of zo was die t vroeg. maar de emailtjes bleven maar komen. maar ik vind t wel netjes van ze . ze stuuren emals in plaats van gewoon op t forum te kwakken
IFRIQUIA
09-03-2004, 16:54
Ik ben niet zo ik beoordeel mensen om wat ze zeggen en niet op spelfouten want dat is echt kinderachtig zo van ik kan beter schrijven dan de ander op typen ik heb 10 aanslagen per minuut meer dan je zonder foutjes hahahahha of de leestekens ontbreken alsof ik aan een dictee deelneem.....
IFRIQUIA
09-03-2004, 16:56
nee hoor a3ir ik vindt je een toppertje !!!! en goudeerlijk ga zo door er zijn teveel haters met competitie neigingen maar als je gaat kijken weten ze bijna niets
ja bij trouwen met een niet moslim . ik geloof dat t dealen of zo was die t vroeg. maar de emailtjes bleven maar komen. maar ik vind t wel netjes van ze . ze stuuren emals in plaats van gewoon op t forum te kwakken
Ja, inderdaad, beter dan gewoon op het forum te kwakken.. :D
Maar neem je dan ook de moeite om ze allemaal terug te mailen?
Goed dat je er een topic over opent, want ik geloof dat er buiten jou en Rnaj wel meerdere zijn die dyslectisch zijn...trouwens, schrijf- en spelfouten zijn toch niet zo erg? Heb jij trouwens geen spellingscontrole op je pc? Zelf weet ik btw ook niet of ik die heb...hoe kan je dat zien? Ik ben een pc-leek... :confused:
Origineel gepost door IFRIQUIA
nee hoor a3ir ik vindt je een toppertje !!!! en goudeerlijk ga zo door er zijn teveel haters met competitie neigingen maar als je gaat kijken weten ze bijna niets
precies!
:goedzo:
we hebben zo een moderne ding waar ik gek van word met alle maal niuwe snufjes.toch had ik liever mijn oude pc. zal aan marc vragen of dat er op zit
dankje ,sahira enifriQuia.
we hebben zo een moderne ding waar ik gek van word met alle maal niuwe snufjes.toch had ik liever mijn oude pc. zal aan marc vragen of dat er op zit
Ja doe maar... :)
Een tijdje geleden deed mijn toetsenbord het niet, dus hup..die ouwe weer aangesloten, nou ..daar werd ik gek van! Het bleek een belgisch toetsenbord te zijn...'k werd er spontaan dyslectisch van.. :D
dankje ,sahira enifriQuia.
Niets te danken hoor!
Blijf vooral jezelf.. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.