Bekijk originele versie : Òp zoek naar iemand die henna kan zetten en hennaspullen te huur heeft??
Lieve mensen,
Ik ben op zoek naar iemand die versierhenna kan zetten op mn handen en voeten op mn hennadag en die mij ook kan voorzien van hennaspullen(wandkleed, tafelkleed etcetc).Ik kom zelf uit hilversum!!!
Hoop gauw van jullie te horen!!
Groetjes, Masina
Ghazella24
09-03-2004, 14:42
Bij een goede negafa kan je dat altijd regelen. Die hebben deze spullen, en sommige negafat kunnen zelf henna zetten ;)
UndercoverAngel
09-03-2004, 16:53
Origineel gepost door Armania83
Ik heb hem speciaal met hand laten maken voor mijn huwelijk. Maar helaas is deze huwelijk niet door gegaan.
Het is echt een hele mooie set. De stof is wit met groene tarz. Echte fessie. Voor de de mensen die er verstand hebben. Het is echt hand gemaakt. Ik heb hem nooit verhuurd. Dit echt de eerste keer.
De complete hennaset verhuur voor 150 EURO+75 Euro borg
Henna versieringen kosten 200 euro(handen en voeten wij zorgen zelf voor henna en ingredienten)(evt.overleg prijs)
200 euro voor Henna zetten.. :haha:
.:UcA:.
zetouna30
09-03-2004, 16:58
sallaam ik doe ook hennaversieringen.ik heb ook een complete set alleen geen jurk. en ik doe henna samen met de set kost het 125euro .
ik doe handen en voeten voor die prijs.
eventueel kan ik ook een kapsels maken.
binnen kort heb ik ook een jurk daar ben ik voor aan het kijken,samen met de sieraden.
ik hoor het wel dames.
beslamaaaaaaaa
Ghazella24
09-03-2004, 17:04
henna zetten op voeten en handen kost nog geen eens 100dirham (10 euro) in marokko. En in nederland kost het 200 euro :maf:
zetouna30
09-03-2004, 17:22
ja 200euro is wel veel vind ik zelf ook.
ik vraag altijd 100euro en 25 euro voor de spullen.
dat is toch niet veel
Ghazella24
09-03-2004, 17:30
Origineel gepost door zetouna30
ja 200euro is wel veel vind ik zelf ook.
ik vraag altijd 100euro en 25 euro voor de spullen.
dat is toch niet veel
Dat vind ik een redelijke prijs. Welke omgeving zit je? :)
zetouna30
09-03-2004, 17:47
ik kom uit waddinxveen.
maar ik heb een auto dus ik ben bereid om te reizen tenzij het te gek is . hahahah
ik heb ook alles met tarz fessie geborduurd.
en ik heb een set en die is zilvergrijs met ook zilvergrijs geborduurd.
ik wil een groene jurk met goude sieraden kopen . of mischien een witte jurk dat vind ik ook erg mooi.
beslama
UndercoverAngel
09-03-2004, 19:04
Origineel gepost door HighClassLady
:hihi:
Shitana.
HCL.
Je weet toch.. :engel:
.:UcA:.
henna_anissa
09-03-2004, 22:41
Salaam alaikoem....
Ik lees jullie prijzen en schrik er een beetje van. Zoveel hoeft henna toch niet te kosten? Ik doe zelf ook henna, en alhamdulilah verdien er genoeg mee. 50 euro voor een bruid is echt niet te weinig en 25 of 50 euro voor spullen is ook meer dan zat. Ook mijn kleden zijn echt met de hand gemaakt en hebben tarz fassi. Maar lieve zusters (die henna zetten en spullen verhuren) let een beetje op jullie prijzen.... zo duur hoeft het ECHT NIET.
Hier kun je mijn foto's en kleden bekijken http://groups.msn.com/henna1
zetouna30
10-03-2004, 10:29
sallaam anissa.
dus jij wilt zeggen dat je gaat reizen ,en de henna [handen en voeten] en de bekleding ,hier 50euro voor vraagt?
hayatmetalsia
12-05-2005, 09:55
Hoi anissa ik heb bij je msn gekeken en ik wil je wel op een bruilft hebben van mijn nichtje ik wil het cadeau doen voor haar een nakacha zou ik misschien je nummer kunnen krijgen??
Groetjes van hayat
Ik heb hem speciaal met hand laten maken voor mijn huwelijk. Maar helaas is deze huwelijk niet door gegaan.
Het is echt een hele mooie set. De stof is wit met groene tarz. Echte fessie. Voor de de mensen die er verstand hebben. Het is echt hand gemaakt. Ik heb hem nooit verhuurd. Dit echt de eerste keer.
De complete hennaset verhuur voor 150 EURO+75 Euro borg
Henna versieringen kosten 200 euro(handen en voeten wij zorgen zelf voor henna en ingredienten)(evt.overleg prijs)
Hahahahahahhaahha meisje toch. Henna versiering heb ik laten zetten voor 60 euro handen en voeten. De kleine meiden mochten gratis. 200 euro tjeetje.
door wie heb jij het laten zetten snoopie???
sorry als ik nieuwsgierig ben :o
:zwaai:
door wie heb jij het laten zetten snoopie???
sorry als ik nieuwsgierig ben :o
:zwaai:
Ze heet Halima en heeft ook de henna gedaan bij de negaffa award. Ik had wel haar kaartje maar die heb ik weg gedaan. Je kan negaffa noeha ff bellen die werken samen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.