Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : topic verwijderd

LZN
09-03-2004, 13:34

Waarom is de topic over die molukse wijk en dat nederlandse gezin verwijderd? Er werd toch gewoon gediscuseerd in dat topic??? Er werd niet gescholden ofzo, er waren wel wat verschillende standpunten, maar dat is juist ok lijkt me, als iedereen het met elkaar eens is is de lol van discuseren er wel af... Is het misschien een idee als de mods als ze een topic verwijderen even een reden aangeven, want dit is niet de eerste keer dat iemand in verwarring is over waarom een topic ineens weg is, een topic die notabene gisteren nog door de mods tot topper gebombardeerd werd.....

a3ir
09-03-2004, 13:36
ik zat net naar te zoeken , vraag me ook af waarom????

a3ir
09-03-2004, 13:41
corrie, hij is terug.

sahira
09-03-2004, 13:41
Dames, mijn excuses...ik heb hem weer gevonden. Sorry! :D

sahira
09-03-2004, 13:49

Origineel gepost door jacko nu zal deze dan wel weer verdwijnen.. Niet piepen als dat gebeurt he Cor... eh...dat was mijn schuld, Jacko.. en ik zal niet meer piepen.. :D

AAAbracadaver
09-03-2004, 14:10
Vrouwen..... ze raken ook alles kwijt. :D

a3ir
09-03-2004, 14:29
hee corrie, nouw heb je een topic of je wil of niet

sahira
09-03-2004, 16:39
Origineel gepost door Abracadaver Vrouwen..... ze raken ook alles kwijt. :D :D Tja... Ik ben altijd mijn sleutels kwijt, we noemen het thuis niet voor niets 'het sleutel-drama van mama'....zoeken, zoeken, vreselijk...soms breekt het zweet bij me uit! Ik kijk echt overal, zelfs in de koelkast, want daar heb ik het ook wel eens neergezet, naast de melk en de yoghurt.. :confused: Vrouwen... :D Maar manlief kan er ook wat van hoor! Ik zeg altijd: Kijken doe je met je ogen, en niet met je voeten.. :giechel: