Bekijk originele versie : Ik Hulp Nodig Met Spoed Alsjeblieft
Cheb_khaled1
09-03-2004, 12:47
Vandaag Is Mijn Leven Officeel Voorbij (Bericht #)
salam
ik heb een tijdje terug hier neer gezet dat ik met een probleem zit
de probleem was dat mijn vriendin moest trouwen met haar neef dat moest van haar vader ik wilde graag met haar trouwen maar dat mocht niet zei wilde niet met haar neef trouwen omdat ze niet van hem houd maar van mij 3 weken geleden moest ze plostseling naar marokko we vreesde allebij het ergste 5 minuten geleden hoorde ik dat ze getrouwd is met hem de vrouw van me dromen heb ik niet meer mijn leven is voorbij
ik heb haar net gesproken voor 10 seconden alsjeblieft help mij dit gaat over de topic vandaag is mijn leven officeel voorbij ze belt me zo terug ik weet niet wat ik moet zeggen aljeblieft wie kan me helpen
Mustapha.AA
09-03-2004, 12:49
wat kan je zeggen vriend, ze is getrouwd.
Ik weet het , het klinkt hard maar het is niet mekteb. Leg je erbij neer
Cheb_khaled1
09-03-2004, 12:51
NEE IK LEG ME ER NOOIT BIJ NEER IK KAN NIET AANZIEN DAT MIJN GELIEFDE DE REST VAN HAAR LEVEN ONGELUKKIG ZAL ZIJN ECHT NIET WAJOOOW HAAR STEM TOEN IK EM HOORDE ME HART MAAKTE OVER TOEREN ZE HEEFT ME ECHT GEHYPNOTISEERD WEER IK WEET DAT ZE NIET WILT DAT IK OPGEEF OOK AL ZOU ZE HET ZEGGEN
Cheb_khaled1
09-03-2004, 12:55
ze heeft wel een huwlijk akte getekend maar dat zal mij niet tegen houden en ze is al terug in nl ik heb haar net gesproken maar ze kon niet praten dus ze belt me zo terug ik weet niet wat ik moet zeggen
Origineel gepost door Cheb_khaled1
Vandaag Is Mijn Leven Officeel Voorbij (Bericht #)
salam
ik heb een tijdje terug hier neer gezet dat ik met een probleem zit
de probleem was dat mijn vriendin moest trouwen met haar neef dat moest van haar vader ik wilde graag met haar trouwen maar dat mocht niet zei wilde niet met haar neef trouwen omdat ze niet van hem houd maar van mij 3 weken geleden moest ze plostseling naar marokko we vreesde allebij het ergste 5 minuten geleden hoorde ik dat ze getrouwd is met hem de vrouw van me dromen heb ik niet meer mijn leven is voorbij
ik heb haar net gesproken voor 10 seconden alsjeblieft help mij dit gaat over de topic vandaag is mijn leven officeel voorbij ze belt me zo terug ik weet niet wat ik moet zeggen aljeblieft wie kan me helpen
is ze uitgehuwijlkt ? dan is dat harammmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!
ga naar haar ouders en praat met ze of ga naar de imam. moehiem doe iets! vermoord die neef van haar
vind het heel erg voor je wens je sterkte!
wat is liefde toch kut!
maar vertrouw op allah!
Cheb_khaled1
09-03-2004, 12:59
ik heb haar echt gemist en ik kan gewoon niet met het feit leven dat ze niet van mij is maar als ze tegen me zegt vergeet ik weet dat ze niet wilt dat ik dat doe maar dan zegt ze dat om mij niet nog meer pijn te doen en zodat ze ongelukkig in stilte kan leven maar dat sta ik niet toe ik kan dat niet aanzien ik zou me er bij neer leggen als ik wist dat ze van hem houd en de rest van haar leven met em wil delen maar nu niet
Cheb_khaled1
09-03-2004, 13:06
alsjeblieft wie kan me helpen
niemand
ik weet echt niet wat ik moet zeggen
alsjeblieft wie kan me helpen
niemand
ik weet echt niet wat ik moet zeggen
zeg tegen haar dat je met haar wil trouwen en dat je van haar houdt en dat ze zich tegen moet verzetten en het niet door laten gaan en als ze echt zo veel van jou houdt dan doet ze dat ook! ook als het niet anders kan dus ze moet er zelf wat van zeggen kan ze haar mond niet open maken ze verpesten haar leven en jou leven o ik hoop dat dit helpt
sterkte!
Cheb_khaled1
09-03-2004, 13:12
Origineel gepost door SOmaar
zeg tegen haar dat je met haar wil trouwen en dat je van haar houdt en dat ze zich tegen moet verzetten en het niet door laten gaan en als ze echt zo veel van jou houdt dan doet ze dat ook! ook als het niet anders kan dus ze moet er zelf wat van zeggen kan ze haar mond niet open maken ze verpesten haar leven en jou leven o ik hoop dat dit helpt
sterkte!
heel lief van je somaar maar punt is ze is al met die idioot getrouwd ze heeft al een huwlijksakte geteknd tegen haar zin in
heel lief van je somaar maar punt is ze is al met die idioot getrouwd ze heeft al een huwlijksakte geteknd tegen haar zin in
waarom heeft ze getekend?
kan zei niet praten met haar ouders of so !
ze heeft nog geen trouwfeest gegeven?
dan valt heel wat te redden!
Cheb_khaled1
09-03-2004, 13:16
maar ze is in priciepe getrouwd wat kan ik doen help me alsjeblieft als je iets weet zeg het me dan
Cheb_khaled1
09-03-2004, 13:17
nee ze heeft nog geen bruiloft gedaan
maar ze is in priciepe getrouwd wat kan ik doen help me alsjeblieft als je iets weet zeg het me dan
ze heeft geen trouwfeest gegeven ze heeft maar een papiertje getekend!
en heeft zij niets te zeggen thuis ?
zij moet haar mond open doen thuis of heeft ze het gedaan en heeft niet geholpen?
ik weet het ook niet meer maar geef niet op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ga bidden zoek steun bij allah (sWT) !
bniznessnia
09-03-2004, 13:22
Ik weet zeker als je haar eenmaal spreekt dan komen al je gevoelens en de woorden vanzelf uit je mond.
Dus ik denk dat niemand jou dat kan vertellen zodra je haar spreekt lucht je hart gewoon bij haar uit.
Mischien dat dat haar wakkerschud!!!
Maar van de andere kant ze heeft al een huwlijksakte en is getrouwd.
(****ing nadeel)
....Maar schijt man als zij niet gelukkig is en jij niet GA ERVOOR!!!
En ik hoop echt voor haar dat zij geen problemen krijgt met haar familie.
(en ik hoop echt ensaghallah dat jij je zin krijgt!!!)
sweetlady-casa
09-03-2004, 13:22
Wat je nu op yasmina zegt hoe je over haar denkt en wat je voor haar voelt moet je haar vertellen khaled...
Wat het huwelijk betreft dat kan tegenwoordig ook weer snel ontbonden worden dus maak je daar maar niet druk om, ze is toch nog niet getrouwd voor de NL wet en haar man bevindt zich zeker ook nog niet in NL dus.....
Zorg dat je ouders jou bijstaan laat jouw moeder met haar ma praten
WAAROM LUISTER JE NIET NAAR MIJ!!!!!!!!!!
Vecht voor haar klaar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.