Bekijk originele versie : Meiden Met Vriend ... Kom Eens Effe !!!
Meiden,
Kijk ik heb een probleem. Lang heb ik er over verzwegen maar sinds mijn moeder erachter is gekomen wil ik opnieuw beginnen.
Ik heb zo'n anderhalf jaar een relatie met een jongen. Hij vondt mij altijd leuk en op een dag hadden we besloten om het gewoon te 'proberen'.
Nu zijn we dus anderhalfjaar verder. Maar ik ben gewoon onze relatie ingestapt zonder echte gevoelens voor hem te hebben want, hij vondt mij altijd leuk en niet andersom.
( Ik weet dat dit verkeerd is en heb geen zin om het nog 10 keer van jullie te horen ).
Maar ik ben in die tijd voor zijn innerlijk gevallen en absoluut niet voor zijn uiterlijk. Hij heeft niet echt iets moois in zijn uiterlijk waarvan je zou denken dat maakt hem mooi.
Maar zijn innerlijk maakt alles goed.
Nu is mijn moeder er een tijdje alchtergekomen dat ik wat met hem had. Toen heeft mijn vriend gezegd dat we dan maar moesten gaan verloven en beiden onze opleidingen afmaken voordat, we uit elkaar groeide.
Ik heb dat toen tegen mijn moeder gezegd en sinddien wacht ze dat hij mij komt vragen.
Maar nu komt het ---> Ik ben nu aan het twijfelen om het wel of niet te doen.
Aan 1 kant hou ik van hem maar aan de andere kant wil ik mijn 'vrijheid' niet voor hem opgeven.
En dan nog iets nu mijn moeder het weet is de 'lol' er eigenlijk af.
Help me wat zouden jullie doen ?.
zinelbedawi
09-03-2004, 11:56
Ik zou het niet weten in jouw geval. Denk gewoon: is hij het waard om je vrijheid ervoor op te geven. En welke vrijheid, met hem zul je toch ook vrijheid hebben of bedoel je dat je opgesloten zult voelen aan een echte verbintenis want gevoel heb ik nu ook. Ik heb ook zoiets van ik wil me nu toch niet binden maar mocht er een echt goede jongeman aankomen dan denk ik toch wel geen 2X na. Hou je van hem dan moet je er voor gaan, als je anders denk dan moet je dat hem ook zo snel mogelijk vertellen. Denk aan je leven samen met hem en wil je ook je leven samen met hem delen? Beantwoord die vraag voor jezelf en dan weet je toch wel het antwoord.
bisou
xxx
jeblia22
09-03-2004, 12:01
Meid ik weet precies hoe jij je voelt.
Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen is het bij mij nog niet zo ver gekomen.
Ik ga je advies geven, als je gevoelens niet sterk voor hem zijn, dan zou ik er gewoon mee ophouden. Is het beste voor jou en voor hem.
En wat betreft je moeder, ze komt er wel over heen dat je je toch niet gaat verloven.
Mustapha.AA
09-03-2004, 12:02
:eek: :eek: :eek:
:verdriet:
Miss_Tjinkwiet
09-03-2004, 12:06
als je er niet zeker van bent zou ik het niet doen meid, het is wel iets waar je je leven lang aan vast zit.
sterkte ermee XXXX
UndercoverAngel
09-03-2004, 12:07
Hoe kun je een relatie van anderhalf jaar met iemand hebben waar je niks voor voelt/de? Het kan ook zo zijn dat je in die anderhalf jaar tijd onbewust gevoelens voor hem hebt gekregen. Ik zou er heel goed over nadenken, kijk wat je voelt bij de gedachte om de rest van je leven met hem te delen, kinderen van hem te krijgen etc.. Raak je dan in paniek of wordt je er juist blij van. Ik denk dat je aan het gevoel dat je krijgt als je jezelf deze vragen stelt genoeg weet om een keuze te kunnen maken.. ;)
Ik hoop dat je Insha Allah een juiste keuze zal maken, een keuze waar je hart vrede mee zal hebben..
.:UcA:.
ik_oke_is
09-03-2004, 12:39
Origineel gepost door Lamode
Ja mijn vrijheid ---> Met vriendinnen weggaan, met virnden wat gaan drinken etc.
Ik weet dat hij dat nooit zou toestaan. Hij wil alles samen doen.
*Diepe Zucht *
diepe sch eet laat ik op voor mensen zoals jij ;
tzz :maf:
Meiden,
Kijk ik heb een probleem. Lang heb ik er over verzwegen maar sinds mijn moeder erachter is gekomen wil ik opnieuw beginnen.
Ik heb zo'n anderhalf jaar een relatie met een jongen. Hij vondt mij altijd leuk en op een dag hadden we besloten om het gewoon te 'proberen'.
Nu zijn we dus anderhalfjaar verder. Maar ik ben gewoon onze relatie ingestapt zonder echte gevoelens voor hem te hebben want, hij vondt mij altijd leuk en niet andersom.
( Ik weet dat dit verkeerd is en heb geen zin om het nog 10 keer van jullie te horen ).
Maar ik ben in die tijd voor zijn innerlijk gevallen en absoluut niet voor zijn uiterlijk. Hij heeft niet echt iets moois in zijn uiterlijk waarvan je zou denken dat maakt hem mooi.
Nu is mijn moeder er een tijdje alchtergekomen dat ik wat met hem had. Toen heeft mijn vriend gezegd dat we dan maar moesten gaan verloven en beiden onze opleidingen afmaken voordat, we uit elkaar groeide.
Ik heb dat toen tegen mijn moeder gezegd en sinddien wacht ze dat hij mij komt vragen.
Aan 1 kant hou ik van hem maar aan de andere kant wil ik mijn 'vrijheid' niet voor hem opgeven.
Help me wat zouden jullie doen ?
Pfff..:( Moeilijk meid echt moeilijk, hoe reageerde je moeder eigelijk ? Ik heb echt geen idee hoe mij moeder zou reageren namelijk..
ik_oke_is
09-03-2004, 13:30
Origineel gepost door cheima
Pfff..:( Moeilijk meid echt moeilijk, hoe reageerde je moeder eigelijk ? Ik heb echt geen idee hoe mij moeder zou reageren namelijk..
:hihi: probeer het maar niet uit dan :maf:
Meiden,
Help me wat zouden jullie doen ?
Het is geen schoolreis,dus Think before you act
je had die realtie eigenlijk nie eens aan moeten gaan,want nu zit ej eigenlijk met een groot probleem.
Eindelijk heb ej dan een jongen die serieus is met,en voor je wilt gaan.Ik zou zeggen zet dat niet op hets pel,want ik dnek dat je spijt gaat krijgen,en dat je soms heel veel voor hem voelt en soms niet,ik zou niet weten hoe dat komt,maar denke ven goed na,want je kan deze jongen heel erg veel pijn doen,en als je alleen met die jongen bent gegeaan,voor de lol,dan ben je fout bezig gweest,en moet je er nu mee stoppen,voordat het te laat is,volg je hart...
Stoppen.
Je twijfelt aan jou gevoelens voor hem, als je met iemand wil trouwen dan sta je daar 100 % achter en bij jou is dit niet het geval. Je liegt tegen jezelf, en nog erger je liegt tegen hem. Hij houdt duidelijk veel van je, en als hij niet hetzelfde terug krijgt..dan is er iets duidelijk mis.
En wat betreft je ''vrijheid'' als in met je vriendinnen weg gaan wat drinken, en dat accepteert hij niet want hij wil samen met jou zijn..is volkomen logisch want als je eenmaal getrouwd ben ( dit zie ik uit mijn perspectief ) dan zou ik constant met hem willen zijn..en absoluut niet denken aan andere dingen.
Ik wens je veel succes, en ik hoop dat je vrede zal hebben met welke keus je zult maken.
Mocro4eva
09-03-2004, 21:07
Als je twijfels hebt, kun je er beter een punt achter zetten. Lahouma slama wela ndama.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.