Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : steun palestina door te doneren

meroucha
29-12-2008, 22:57

Afgelopen zaterdagmorgen 27 december begon het Israëlische leger met het bombarderen van de Gazastrook. Volgens de BBC is dit de ergste aanval op de Gazastrook sinds 1967. Tot op heden zijn meer dan 300 doden gevallen en 1400 gewonden. De bombardementen gaan door, waardoor de situatie met de minuut verslechtert. Islamic Relief helpt de Palestijnse bevolking al sinds 1994. Vanuit haar veldkantoor in de Gazastrook kon het team van Islamic Relief Palestina daarom gelijk reageren. Een noodhulpteam werkt doorlopend in de getroffen gebieden, ziekenhuizen, ambulances en op de eerstehulpposten. Om dit werk te blijven doen, heeft Islamic Relief uw steun hard nodig. Laat de getroffen bevolking in de Gazastrook niet in de kou staan! http://www.islamic-relief.nl/

meroucha
30-12-2008, 00:09
ik zie dat we het hier erg druk hebben met onze eigen probleempjes...mensen kom op jullie broeders en zusters worden gemarteld om niks

openoven
30-12-2008, 01:13
ik doe in ieder geval mee :D

sidihrazem
30-12-2008, 12:28
hoi mensen denk 3 x n voor je geld doneerd laat de wereld het maar zelf opknappen wat ze gebroken hebben het is altijd de burger die het moet ophoesten en wat heeft het voor zin vandaag opgebouwd morgen afgebroken .begin bij de basis kom op voor de rechten van palastina . ik heb meer aan de mensen die zich op straat in europa laten zien dan die euros die israel gaat verbranden. gan naar denhaag woensdag en zaterdag naar amsterdam!!!!!! hebben die mensen meer aan aan het eind van de rit.

meroucha
30-12-2008, 12:36

hoi mensen denk 3 x n voor je geld doneerd laat de wereld het maar zelf opknappen wat ze gebroken hebben het is altijd de burger die het moet ophoesten en wat heeft het voor zin vandaag opgebouwd morgen afgebroken .begin bij de basis kom op voor de rechten van palastina . ik heb meer aan de mensen die zich op straat in europa laten zien dan die euros die israel gaat verbranden. gan naar denhaag woensdag en zaterdag naar amsterdam!!!!!! hebben die mensen meer aan aan het eind van de rit. vindt het erg spijtig dat er altijd wel mensen zijn die negatief en een obstakel probeer te zijn :( hoe kom je er bij dat het door israel wordt verbrand...ik weet niet of je een beetje nieuws volgt maar door hulpverlener zoals islamic relief komen ze wel aan hun medicijnen en voedsel

Sherazade_
31-12-2008, 22:58
Hoe wil dat geld ooit bij de palestijnen aankomen? Terwijl er nu niet eens hulp die kant op kan?