Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : relatie

Pagina's : [1] 2 3

Fejeetah
09-03-2004, 10:29

Wat zou je als broer of zus doen als je zusje zwanger zou zijn van een neger. Ze kan geen abortus meer plegen.

Life_sucks
09-03-2004, 10:37
Origineel gepost door Fejeetah Wat zou je als broer of zus doen als je zusje zwanger zou zijn van een neger. Ze kan geen abortus meer plegen. is jou zus zwanger

ik_oke_is
09-03-2004, 10:38
Origineel gepost door Fejeetah Wat zou je als broer of zus doen als je zusje zwanger zou zijn van een neger. Ze kan geen abortus meer plegen. Er komt een hersencel aan in het mannelijk brein. Ok, een heel zeldzame gebeurtenis, maar het kan... Om kort te gaan : die hersencel merkt dat hij heel alleen is in een grote lege zwarte ruimte. "Yoehoe" roept de hersencel, maar ocharme : er antwoordt niemand "Yoehoeoeoeoeoe" roept hij nog eens, maar het enige wat hij hoort is de echo van zijn eigen stem... Totaal ontredderd kruipt ons dapper en eenzaam celletje in een hoekje en begint te wenen... Plotseling komt er een andere hersencel toegesneld, totaal buiten adem, en roept naar de wenende hersencel: "Hey zot, wa doede gij hier?? Wij zitten allemaal beneden...!!" :maf:

Life_sucks
09-03-2004, 10:40
Origineel gepost door ik_oke_is Er komt een hersencel aan in het mannelijk brein. Ok, een heel zeldzame gebeurtenis, maar het kan... Om kort te gaan : die hersencel merkt dat hij heel alleen is in een grote lege zwarte ruimte. "Yoehoe" roept de hersencel, maar ocharme : er antwoordt niemand "Yoehoeoeoeoeoe" roept hij nog eens, maar het enige wat hij hoort is de echo van zijn eigen stem... Totaal ontredderd kruipt ons dapper en eenzaam celletje in een hoekje en begint te wenen... Plotseling komt er een andere hersencel toegesneld, totaal buiten adem, en roept naar de wenende hersencel: "Hey zot, wa doede gij hier?? Wij zitten allemaal beneden...!!" :maf: :wat?!:

sammmy
09-03-2004, 10:41

gewoon hoeken...... :stomp:

Life_sucks
09-03-2004, 10:42
Origineel gepost door sammmy gewoon hoeken...... :stomp: een zwangere vrouw hoeken............. hmmmmm

ik_oke_is
09-03-2004, 10:44
Origineel gepost door sammmy gewoon hoeken...... :stomp: :eek: :confused: :eek: ze heeft nu wel een zwart kindje in haar buik hé :maf:

sammmy
09-03-2004, 10:45
Origineel gepost door ik_oke_is :eek: :confused: :eek: ze heeft nu wel een zwart kindje in haar buik hé :maf: gewoon doen... :ego:

7eloua
09-03-2004, 10:46
Origineel gepost door ik_oke_is Er komt een hersencel aan in het mannelijk brein. Ok, een heel zeldzame gebeurtenis, maar het kan... Om kort te gaan : die hersencel merkt dat hij heel alleen is in een grote lege zwarte ruimte. "Yoehoe" roept de hersencel, maar ocharme : er antwoordt niemand "Yoehoeoeoeoeoe" roept hij nog eens, maar het enige wat hij hoort is de echo van zijn eigen stem... Totaal ontredderd kruipt ons dapper en eenzaam celletje in een hoekje en begint te wenen... Plotseling komt er een andere hersencel toegesneld, totaal buiten adem, en roept naar de wenende hersencel: "Hey zot, wa doede gij hier?? Wij zitten allemaal beneden...!!" :maf: :giechel: , euh zijn je hersencellen belgisch?

7eloua
09-03-2004, 10:49
Even boos worden, haar bewust laten worden van wat ze heeft begaan, haar vertellen en helpen over hoe het verder moet, en weer doorgaan... Meer kan je niet doen, en als je geen hulp biedt stuur je haar nog meer de verkeerde kant op, nu maar hopen dat ze berouw toont.

ik_oke_is
09-03-2004, 10:49
Origineel gepost door 7eloua :giechel: , euh zijn je hersencellen belgisch? :ego: puur marokaans :maf2:

ik_oke_is
09-03-2004, 10:50
Origineel gepost door sammmy gewoon doen... :ego: :hihi: JAHHHHHhhhhh en als je dat zwart kindje raak ofzo ??!! ik vind wel erg , allah jastar, alé hangt ervan af , als ze met hem getrouwd is dan is het niet zo erg :rolleyes: :maf:

Life_sucks
09-03-2004, 10:52
Origineel gepost door 7eloua Even boos worden, haar bewust laten worden van wat ze heeft begaan, haar vertellen en helpen over hoe het verder moet, en weer doorgaan... Meer kan je niet doen, en als je geen hulp biedt stuur je haar nog meer de verkeerde kant op, nu maar hopen dat ze berouw toont. Ik denk ook niet dat je meer kan doen dan haar laten zien dat ze verkeerd bezig was. ze zou uiteindelijk tog de gevolgen van haar onzedelijk gedrag zelf moeten dragen en in dit geval is dat een onschuldig kind die er de dupe van gaat worden

Life_sucks
09-03-2004, 10:53
Origineel gepost door ik_oke_is :hihi: JAHHHHHhhhhh en als je dat zwart kindje raak ofzo ??!! ik vind wel erg , allah jastar, alé hangt ervan af , als ze met hem getrouwd is dan is het niet zo erg :rolleyes: :maf: volgens mij maakt dat het alleen maar erger als ze met m trouwt

ik_oke_is
09-03-2004, 10:54

kon ze niet eraan denken toen ze lag te wip pen dat een mogelijk gevolg ervan een zwangerschap is als ze zomaaar zwart lulleke ontvangt moet ze het eigenlijk zelf weten, wel lafdieha dat er zo een zwart kindje tevoorschijn komt :hihi: of trouwen met die persoon ? kan dat :stout: :maf:

Pagina's : [1] 2 3