Bekijk originele versie : geld overmaken van postbank naar rabobank?
Hey allemaal,
Ik heb een vraagje.
Weet iemand misschien hoe lang het duurt voordat je het geld binnen hebt, dus wanneer
je het geld van postbank naar rabobank hebt overgemaakt??
Ik heb namelijk op de 24ste, dat is afgelopen
woensdag geld overgemaakt van me postbankrekening
naar een rabobankrekening (internetbankieren),
maar het staat er nog steeds niet op :confused:
Komt dit dan door het weekend/kerst en moet ik
nog wachten of is er iets mis gegaan?
Klavertje22
29-12-2008, 20:12
Als je op hetzelfde dag voor 1200 overmaakt, ontvang je het nog diezelfde dag na 1500 uur.
Doe je het na 1200 ontvang je het volgende werkdag
Dus je had het geld al binnen moeten hebben!
Ik denk dat je het morgen zeker ontvangt, komt misschien door de feestdagen...
freewily
29-12-2008, 20:14
kan maximaal een week duren. Is het daarna nog net gestort dan zou ik even contact opnemen. Houd wel rekening met de kerstdagen en weekend die ertussen zit.
Als je op hetzelfde dag voor 1200 overmaakt, ontvang je het nog diezelfde dag na 1500 uur.
Doe je het na 1200 ontvang je het volgende werkdag
Dus je had het geld al binnen moeten hebben!
Ik denk dat je het morgen zeker ontvangt, komt misschien door de feestdagen...
kan maximaal een week duren. Is het daarna nog net gestort dan zou ik even contact opnemen. Houd wel rekening met de kerstdagen en weekend die ertussen zit.
Thanx voor de reacties!
Jah ik hoop dat het door de feestdagen komt indd, want duurt anders wel erg lang.. Het was wel echt direct van me postbank rekening afgegaan, maar het duurt wel een eeuw voor die gene het van je ontvangt :maf2:
Ehm nog een vraagje.. Als je iets stort ten name van een bedrijf of instelling maar via de rabobank, duurt het dan net zo lang of langer, voordat die bedrijf dus de betaling van je heeft ontvangen ?
(als jullie me vraag begrijpen hehe..)
dt kn oplopen tot 5 werkdagen. tenzij je bijv vn abnamro naar abnamro overmaakt. dt duurt maar 2 dagen ofso, en weekenden en feestdagen telle niet mee.
freewily
30-12-2008, 20:01
imrabte heeft gelijk:)
Het duurt meestal drie werkdagen dus je zou het vandaag moeten binnenkrijgen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.