Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan me helpen??

Achjahh
29-12-2008, 17:45

A Salaam Alikoum, In de naam van Allah de bahrm achtige, de genade volle. Wie van jullie kan een groot bedrag missen, die hij of zij natuurlijk terug krijgt. Ik zie het namelijk allemaal niet meer zitten en mijn leven lijkt nog weinig zin te hebben. Ik heb er echt alls voor over om uit deze nachtmerrie gehaald te worden. Natuurlijk niet iets wat Allah (swt ) ons ten strengste verboden heeft. Mocht je vragen hebben, pm me.. Moge Allah ons leiden en jullie allen belonen. m3aslama,

Alaina_1985
29-12-2008, 18:18
:confused: Waar zie je ons voor aan zeg, zo naief zijn ''wij'' niet..... Bij de bank moet je wezen!

Nidaa
29-12-2008, 18:21
GA ERVOOR WERKEN MAN! :moe: Jezus, kan het nog korter door de bocht. En dan altijd maar 'Allah' er tussen plaatsen.

Meknesia_Liena
30-12-2008, 11:54
A Salaam Alikoum, In de naam van Allah de bahrm achtige, de genade volle. Wie van jullie kan een groot bedrag missen, die hij of zij natuurlijk terug krijgt. Ik zie het namelijk allemaal niet meer zitten en mijn leven lijkt nog weinig zin te hebben. Ik heb er echt alls voor over om uit deze nachtmerrie gehaald te worden. Natuurlijk niet iets wat Allah (swt ) ons ten strengste verboden heeft. Mocht je vragen hebben, pm me.. Moge Allah ons leiden en jullie allen belonen. m3aslama, Vertel wat is er aan de hand.

souhie
30-12-2008, 15:06

Zucht, tuurlijk.....ik zal mn spaarrekening bij IceSave wel ff plunderen voor je....