Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar zouden jullie op huwe.....

Pagina's : [1] 2

ppp
09-03-2004, 01:18

In het leven worden er heel wat belangrijke beslissingen genomen. Een van die beslissingen is om in het huwelijks bootjes te treden............maar dan. Waar zouden jullie het liefst op huwelijksreis :Iluvu: :Iluvu: willen gaan en waarom. Hou wel in het achterhoofd (mits alles goed verloopt natuurlijk) dat dit een maal in je leven zal plaats vinden en dat het een :Iluvu: :Iluvu: onvergetelijke ervaring moet zijn.

sweetlady-casa
09-03-2004, 01:26
Origineel gepost door ppp Waar zouden jullie het liefst op huwelijksreis willen gaan en waarom Naar een eiland, waar we alle dingen hebben die we nodig hebben om een weekje door te brengen daar... Het liefst weinig mensen om ons heen eventueel een prive-strandje :D Waar we kunnen doen en laten wat we willen maar vooral ook genieten :cool:

ppp
09-03-2004, 01:32
Origineel gepost door sweetlady-casa Naar een eiland, waar we alle dingen hebben die we nodig hebben om een weekje door te brengen daar... Het liefst weinig mensen om ons heen eventueel een prive-strandje :D Waar we kunnen doen en laten wat we willen maar vooral ook genieten :cool: sorry, maar heb de tekst nog een beetje gewijzigd ;)

ppp
09-03-2004, 01:37
Origineel gepost door sweetlady-casa Naar een eiland, waar we alle dingen hebben die we nodig hebben om een weekje door te brengen daar... Het liefst weinig mensen om ons heen eventueel een prive-strandje :D Waar we kunnen doen en laten wat we willen maar vooral ook genieten :cool: De Malediven lijkt mij voor jou een ideale plek. Lekker rustig, romantisch, warm, parelwitte strand en je word als prins en prinses behandeld. Alle benodigde ingrediënten voor een lekkere huwelijksreis.

tatouzient
09-03-2004, 01:42

same de umrah verrichte inshaAllah... Tatou.

sweetlady-casa
09-03-2004, 01:44
Origineel gepost door ppp De Malediven lijkt mij voor jou een ideale plek. Lekker rustig, romantisch, warm, parelwitte strand en je word als prins en prinses behandeld. Alle benodigde ingrediënten voor een lekkere huwelijksreis. Where is my man? Hij is verstoppertje aan het spelen maar als ik hem vindt zal ik het ook zeker voorstellen :o

gekke_saloua
09-03-2004, 13:18
als we maar een lekkkere hoteltje krijgen met een jaccuzi en een lekker waterbed. dan is alles goed!!!!!!!!!!!!!! ihhihiihhiihihhi:stout:

Miss9
09-03-2004, 16:53
Als we maar samen zijn...het hoeft nie eens naar een ander land...ben nie zo matrealistisch

HappyGurl
09-03-2004, 18:29
Een Grieks eilandje.. zoals Cyprus.. Lekker genieten als een Griekse godin :P :zwaai:

Lady_moi
09-03-2004, 18:30
Ja inshallah das geweldig de andere landen komen achteraf aan de beurt hihihi.. Origineel gepost door tatouzient same de umrah verrichte inshaAllah... Tatou.

Bent_Fes
09-03-2004, 20:12
Ik en mijn verloofde gaan inshallah naar Egypte om precies te zijn Sharm El Sheik....prachtig daar! :Iluvu:

tatouzient
10-03-2004, 00:57
Origineel gepost door f_mouslima Inshallaah!! dat is iets wat je never nooit zal vergeten!! Ik ben nu 10 maandjes geleden getrouwd en wij zijn toen ook naar medina/mekka geweest.. zooo moooi.. :love: :traan1: :love: niks zon zee en strand.. a3oedoe billah! inshaAllah! khoop dak mn droom kan verwezelijke inshaAllah! Tatou.

ppp
10-03-2004, 01:53
Origineel gepost door sweetlady-casa Where is my man? Hij is verstoppertje aan het spelen maar als ik hem vindt zal ik het ook zeker voorstellen :o Kiekeboe...kijk maar achter je.. ;)

ppp
10-03-2004, 01:55
Origineel gepost door HighClassLady De Malediven, daar droom ik al jaren van. :Iluvu: http://members.brabant.chello.nl/~h_beks/images/trips/maledives.jpg http://www.paulmentink.nl/foto/malediven.jpg :Iluvu: HCL. Jij doet je naam wel eer aan. ps: zal ik je droom maar in vervulling :Iluvu: :Iluvu: laten gaan :D .

Samira_C
10-03-2004, 09:02

Ik en me aanstaande gaan naar Agadir op huwelijksreis!!!!!

Pagina's : [1] 2