Bekijk originele versie : Voor uitgeblust ( Allahie r7amha)
salimma19
08-03-2004, 23:04
Als je op de volgende link klikt krijg je een filmpje te zien waarin een man verteld wat hij in zijn graf meemaakt. Aan de hand van de tekst heb ik kunnen opmaken dat hij geen moslim was en daar nu berouw voor toont. Het is gezongen door Zain Bikha. De tekst is geheel in het Engels. mensen dit is echt de moeite waard. Denk na over de dood. het kan zo plotseling komen zoals bij Uitgeblust (Allahie r7amhoe)
Hopelijk zal dit filmpje vele ogen openen.
http://www.biznaseducation.com/koko2003/37.htm
SAMMYGIRL
08-03-2004, 23:11
:huil: Djazaak oe allahoe gaijran voor het plaatsen van deze link meid!:goedzo:
tatouzient
08-03-2004, 23:15
Allahie rahmoe...
ina lillahi wa ina lillahi radjioen...
Tatou.
SAMMYGIRL
08-03-2004, 23:24
Origineel gepost door salimma19
Zou jij me kunnen uitleggen hoe ik m zo kan krijgen dat men er alleen op hoeft te klikken. Dat is wel zo makkelijk voor iedereen
Ohw, nou ik hoef er alleen op te klikken hoor!
Maar op deze manier kan het ook:
Klik hier om het filmpje te bekijken! (http://www.biznaseducation.com/koko2003/37.htm)
tatouzient
08-03-2004, 23:26
Origineel gepost door salimma19
Wel kopieren die link he tatou...........het is echt de moeite waard. Het schud je wakker. Ik deed niks aan het gebed. Wallah door dit filmpje ben ik begonnen met bidden. het is echt zonder twijfel de moeite waard. Je moet alleen de tekst begrijpen
kheb deze link al tijdens de ramadan gehad...
lhmd, bidde hebk altijd al gedaan, mr mn hijaab da was een andere vraag... kdroeg em tot op een pr wkn ni, mr lhmd, kdraag em nu twee wkn en ineens op de juiste manier!
leef je dag, alsof je morge zult sterve...
ina lillahi wa ina lillahi radjioen...
Tatou.
salimma19
09-03-2004, 00:12
Het heeft mij in ieder geval geholpen tatou. Zo zie je maar weer........al die pogingen van mijn ouders om me te laten bidden. En 1 mailtje heeft daar in no time verandering in kunnen brengen.
soeb7annoeAllah
salimma19
09-03-2004, 23:22
Kom op mensen dit is echt belangrijk. DOESN'T ANYBODY CARE???????????????????????????
Ikrame_girl
09-03-2004, 23:43
sorry heb 'm neit gezien..vind het eng om naar te luisteren..serieus..morgen met dag licht wel ..ik moetzo gaan slapen
salimma19
09-03-2004, 23:57
er is niets engs aan Ikram..........maar als jij het liever overdag doet is dat jouw goed recht. Maar doe het wel...........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.