Bekijk originele versie : Uiterlijk of innerlijk?????????
Onslaught
23-10-2002, 12:27
Mensen ik wil terug komen op de topic van Mohammed Justice, en vind dat hij gelijk heeft, waarom is eht zo dat veel meiden uiterlijk nummer een vind zelf boven geloof of innerlijk. Ik vind dat innerlijk het engel van jezelf ben aleen je meot je zelf onwikkeling om je innerlijk zo goed te maken dat je een goed mens bent, en waarom is het toch zo dat uiterlijk nummer 1 is en dat over paar jaar of 30 jaar weg gaat en innerlijk neit hoe komt dat, is simpel mensen heel simple, degen die innerlijk belabgrijk vinden die heben altijd engelen bij zich, want elke mensen heeft een rechter en een linker engel, maar dan zit er nog een in je hart en jij zelf dus je innerlijk, maaaaaar de mensen die uiterlijk nummer 1 vinden die hebben alleen rechter en een linker en ook in hun hart maar zichzelf neit en dat is zo jammer soms, maar ja er zijn wel erger dingen in de wereld dat uiterlijk. maar ja dus wat ik wil vragen of mededelen is wat vinden jullie er van , en graag uitleg en dank jullie wel voor het medoen en mogen alle engelen en winglies jullie beschermen,
peace en ciaoooooo MENSEN
PS: IK DOE DE GROETEN AAN ROOSJE22 :zwaai:
Lady_moi
23-10-2002, 13:28
Ja maar als wij nix doen aan ons uiterlijk dan nemen jullie die belgen of nederlanders
wat is dat vooe debiels lady??? Alsof je jezelf mooi maakt voor hun haha
Origineel gepost door lady_moi
Ja maar als wij nix doen aan ons uiterlijk dan nemen jullie die belgen of nederlanders
Hahahahaahahaah :D
Dat zeker!
Als we er niet toppie uitzien dan beklagen ze zich over de Fatima's, de Snorfietsen, de Trollen en de Haakneuzen (ookwel de "normale marokkaanse meiden" die er niet op en top uitzien)
Maar kom:
Bij mij komt geloof op nr1. Standaard.
Innerlijk moet hij hebben; hij moet goed kunnen praten, discussieren, nadenken, lachen, en dingen leuk vinden die ik ook leuk vind.
En ja uiterlijk.... Gewoon Verzorgd natuurlijk! Maar dat schrijft de islam ook voor, want hygiene is van groot belang. :)
- Uiterlijk is je visitekaartje
- Een goed innerlijk is belangrijker dan een goed uiterlijk is door iemand bedacht met een lelijk uiterlijk.
Hetzelfde geld voor mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt. Nee het maakt niet gelukkig als je niet gezond bent. Maar wanneer je wel gezond bent maakt het dus wel gelukkig. Ook arme mensen kunnen een slechte gezondheid hebben dus dat is bullshit.
Geld maakt gelukkig, en mensen met een goed uiterlijk kunnen ook een goed innerlijk hebben.
- Niemand gaat af op een lelijk iemand, maar mensen zoeken altijd mensen op die er mooi uitzien.
- Het is bewezen dat mooie mensen veel vaker een betere leven hebben dan lelijke mensen vooral in hun loopbaan.
Daarom is uiterlijk belangrijk. En als mensen zeggen het uiterlijk verandert na een jaar of 30 dan hebben die mensen helemaal gelijk. Maar het innerlijk van iemand kan ook veranderen dat moet je nooit vergeten.
roosje22
23-10-2002, 13:40
Origineel gepost door Onslaught
Mensen ik wil terug komen op de topic van Mohammed Justice, en vind dat hij gelijk heeft, waarom is eht zo dat veel meiden uiterlijk nummer een vind zelf boven geloof of innerlijk. Ik vind dat innerlijk het engel van jezelf ben aleen je meot je zelf onwikkeling om je innerlijk zo goed te maken dat je een goed mens bent, en waarom is het toch zo dat uiterlijk nummer 1 is en dat over paar jaar of 30 jaar weg gaat en innerlijk neit hoe komt dat, is simpel mensen heel simple, degen die innerlijk belabgrijk vinden die heben altijd engelen bij zich, want elke mensen heeft een rechter en een linker engel, maar dan zit er nog een in je hart en jij zelf dus je innerlijk, maaaaaar de mensen die uiterlijk nummer 1 vinden die hebben alleen rechter en een linker en ook in hun hart maar zichzelf neit en dat is zo jammer soms, maar ja er zijn wel erger dingen in de wereld dat uiterlijk. maar ja dus wat ik wil vragen of mededelen is wat vinden jullie er van , en graag uitleg en dank jullie wel voor het medoen en mogen alle engelen en winglies jullie beschermen,
peace en ciaoooooo MENSEN
PS: IK DOE DE GROETEN AAN ROOSJE22 :zwaai:
Ik denk dat het een geheel is van alles. Je kunt wel verliefd op iemand worden hoe die er qua uiterlijk uitziet maar je kunt niet van iemand gaan houden alleen op basis van dat. Er moet meer zijn. En daarbij speelt bijvoorbeeld het geloof en het innerlijk een hele grote rol. :D
Trouwens groetjes terug winglie.... :zwaai:
Itsjustme
23-10-2002, 14:09
nou ik let zeker wel op uiterlijk, uitstraling normaal toch kom op dat is toch het eerste waar je op let als je iemand alleen ziet! ik bedoel je kan niet weten wat er achter schuilt als je diegene ziet kan je niet zeggen van ooh deze jongen/meisje is een goede moslim of juist niet een engeltje of het tegenover gestelede maar jah daar kom je vanzelf wel achter als je gaat praten met diegene en daarna kan je oordelen of het uiterlijk net zo mooi is al t innerlijk. (thats my opinion) ciaooo folks
Onslaught
23-10-2002, 20:46
Origineel gepost door roosje22
Ik denk dat het een geheel is van alles. Je kunt wel verliefd op iemand worden hoe die er qua uiterlijk uitziet maar je kunt niet van iemand gaan houden alleen op basis van dat. Er moet meer zijn. En daarbij speelt bijvoorbeeld het geloof en het innerlijk een hele grote rol. :D
Trouwens groetjes terug winglie.... :zwaai:
goed gezegd moppie dank je en groetjes terug en je heb zeker druk he vandaar dat ik je neit op msn zie maar ja husg en peace angel :D :giechel: :zwaai:
Onslaught
23-10-2002, 22:44
goed zo meid nogmaals bedankt:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.