Bekijk originele versie : boycott (begin daar eens mee) is ook jihad (economische)
sjhariah
08-03-2004, 22:07
Allahu Akbarrr!!!!!!
O jullie moslims wordt wakkerr!!! jullie broeders en zusters worden in palestina gemarteld, opgehangen en afgeslacht!!! en jullie liggen te genieten van armani kleding kit kat en al die andere zionistisch troep!!!!!! Laa 7oula wa laa qouatta illa billah!!!Er is geen macht of kracht behalve door Allah!! Boycot die goederen insha allah!! en zeg niet: ewa er zijn toch altijd andere mensen die dat niet doen, nee zorg ervoor dat jij die troep boycot en wees niet gierig en egoistisch!! je blijft heus wel in leven als je geen armani draagt of kit kat eet of al die andere troepp!! Zeg niet: het heeft geen zin, het heeft geen zin als JIJ nietssss doett!!!! vrees allah swt!!!!
en vergeet geen dua voor onze broeders te maken"Allahumma nsor igwanan almoedjahidiene fi sebielike fi koelli mekaan"" O allah help onze strijdende broeders op Uw Pad op elke plaats""
boycot die troepp!! jullie vermoorden jullie eigen broeders en zusterss!!!! degene die een aramni kleding stuk koopt nadat hij dit gelezen heeft: weet dan dat hij misschien weer 1 islamitusche leven heeft genomen!!
weet dat als je een kit kat chocolade koopt: weet dan dat je misschien een geweer hebt gefinanciert die een islamitische ziel zal nemen!!
vrees Allah !! en zeg niet: ewa het lukt toch niet, of het heeft geen zin!!! Vrees Allah!!! jou broeders en zusters liggen te lijden!!! en jij helpt de zionisten om hen te bestrijden!!!!
Vrees Allah!!!! kijk wat ze allemaal meemaken en wij maar die zionisten helpen om die wapens en terreur tegen de palestijnen te gebruiken!!!!
Allah als we willen dan kunnen we ervoor zorgen dat hun hele economie in stort!!!! koop de volgende merken niet!! zie www.inminds.com probeer het zoveel mogelijk niet te doen!!!!
Moge Allah swt jou belonen voor jou inzet insha Allah!!!
Allahoemma nsor igwanana lmoedjahidien fi sebilieke fi filstien!!
amien...
Geheel off topic: Maar waarom heb je Bin Laden als avatar?!
sjhariah
08-03-2004, 22:17
gewoon omdat hij duidelijk de shahada heeft op de foto
Kassadar
08-03-2004, 22:57
Volgens mij zijn computers of de software ook zionistise troep :)
Zelf geef je dan niet echt een goed voorbeeld.
Maar je kan de boel wel boycotten,maar dan maak je alleen de maker van het product arm.
En je wou toch niet zeggen dat alles uit israel komt wat je hier koopt :|
appie666
08-03-2004, 23:04
Origineel gepost door tonk
Geheel off topic: Maar waarom heb je Bin Laden als avatar?!
Het is niet zo gek een foto van een 'braveheart' te nemen als avatar :D
Origineel gepost door appie666
Het is niet zo gek een foto van een 'braveheart' te nemen als avatar :D
Op dit moment is hij geen braveheart, maar een van de meest gezochte terroristen. Het kan natuurlijk zijn dat de geschiedenis daar over 100 jaar anders over denkt. Vooralsnog vind ik het een op zijn minst een zeer ongepaste avatar.
En verder lees ik op de netiquette dat de gebruiksnaam 'bin laden' niet is toegestaan. Nu vraag ik me af wat de dames en heren moderators van een bin laden avatar zullen vinden.
sjhariah
08-03-2004, 23:14
als ik bush genomen had dan vond je het zeker goed, jij zoekt zelf een bedoeling achter die foto terwijl ik hem alleen uitgekozen heb omdat hij duidelijk met zijn vinger de shahadaa verricht (that's it) verder is er geen bedoeling achter deze avator, ik terroriseer jullie heus niet
Sorry, ik ken inmiddels aardig wat termen, maar shahadaa hoort daar niet bij. Wat is dat?
Khanoussi
08-03-2004, 23:18
WTF is shadadaa
/me steekt ook ff z'n vingertje in de lucht
sjhariah
08-03-2004, 23:21
shahadaa is dat je uit je hart en ziel getuigt dat er 1 god is ALLAH en zijn boodschapper Mohammed VZMH en in plaats van een hele hand op te steken doen wij moslims het met de rechterwijsvinger duidelijk?
sjhariah
08-03-2004, 23:22
mag ik zeggen dat mij jou tekst ook niet bevalt (religie=waanzin) wil jij die ook veranderen voor mij
Sahada de eerste zuil, erkenning van Allah als de enige god met Mohammed als zijn profeet.
Origineel gepost door CitriC
Sahada de eerste zuil, erkenning van Allah als de enige god met Mohammed als zijn profeet.
Dank je, ben ik weer wat wijzer.
(Dit alles nog steeds geheel off topic, wat ook niet tot de netiquette behoort...)
sjhariah
08-03-2004, 23:28
ik ga jullie verlaten tot een andere keer inscha allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.