Bekijk originele versie : ik ben getrouwd met iemand uit marokko maar ben nog geen 18 wat kan ik doen ?
marocgirl18
08-03-2004, 21:33
wat kan ik doen ik ben getrouwd met een jongen uit marokko maar ben nog geen 18 ik heb 2 keer een verblijfsvergunning aangevraagd voor me man maar ben 2 keer afgewezen om mijn leeftijd en ze gaan het binnen kort verhogen naar 21 ik vind dat zo rasisis ze zijn gewoon klote rasisten als je met iemand uit het buitenland wil trouwen moet je 21 voor zijn wat intreseert hun dat waneer ik trouw ik zweer het ik haat ze ik word er gewoon niet goed van dus ik moet 4 jaar wachten tot ik me man bij me heb wie kan me helpen met wat ik kan doen aub help me en wie weet wanneer ze het gaan verhogen naar 21 of ik nog kans heb dat me man bij me komt want ik mis hem zo erg ik word gek :rolleyes:
kent iemand een hele goeie advocaat die me kan helpen met me probleem en graag de nummer der bij ...........
Cheb_khaled1
08-03-2004, 21:34
waneer word je 18
marocgirl18
08-03-2004, 21:42
2 juni word ik 18
maar bedoel je echt getrouwd of gewoon verloofd?
sweetlady19
08-03-2004, 21:43
Ga je tog in marokko wonen tot je 21 bent
Ja nu begrijp ik het ik had je uitleg niet helemaal gelezen
Juffrouw
08-03-2004, 21:52
Persoonlijk vind ik 18 jaar te jong om te trouwen .... en zeker met iemand uit Marokko ... het spijt me maar ik vertrouw die lui niet meer ...
Hoe heb je hem leren kennen?
marocgirl18
08-03-2004, 22:01
gaat je niks aan hoe ik hem heb leren kennen ik vertrouw hem en ik hou van hem en hij van mij klaar en het intreseert me niet wat jullie denken en niet iedereen is het zelfde als jij het hebt meegmaakt wil niet zeggen dat ik dat ook ga mee maken dat hij alleen om papieren wil en het is mij leven niet die van jullie en ik hulp geen kritiek kunnen jullie niet lezen wat ik vraag of zo
Origineel gepost door marocgirl18
gaat je niks aan hoe ik hem heb leren kennen ik vertrouw hem en ik hou van hem en hij van mij klaar en het intreseert me niet wat jullie denken en niet iedereen is het zelfde als jij het hebt meegmaakt wil niet zeggen dat ik dat ook ga mee maken dat hij alleen om papieren wil en het is mij leven niet die van jullie en ik hulp geen kritiek kunnen jullie niet lezen wat ik vraag of zo
:goedzo:
Juffrouw
08-03-2004, 22:06
Lieverd ik heb niks meegemaakt alhamdoellilah .... ajb zeg ... maar ken heel veel gevallen ... daarom ... maar goed ik hoop voor jou dat het jou niet over komt ..... en niet zo vijandig hè!!!!
ik_oke_is
08-03-2004, 22:07
:hihi:
hevig ding ben jij :maf:
sweetlady19
08-03-2004, 22:12
Ook goeienavond!!
dan is het voor jou maar te hopen dat die wet pas na juni in werking treddt. Het is maar afwachten.
mensen die voor die tijd getrouwd zijn en een aanvraag hebben in gediend vallen nog onder die oude wet toch?
ja, maar je moet wel aan de oude regels voldoen. Bijvoorbeeld zij is 17, dus ze voldoet ook niet aan de oude regels. Ze moet wachten tot ze 18 is, en dan indienen. En dan maar hopen dat die wet dan nog niet van kracht is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.