Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraagje

LZN
23-10-2002, 09:54

Mijn vriend heeft komende zondag (27 oktober) een kickboksgala in Weert. Ik wilde vragen of er nog meer mensen van Yasmina daar zullen zijn (vechters of toeschouwers). P.s. mijn vriend is de lekkertste mocro op die gala en hij gaat zijn tegenstander (hopelijk) een lesje leren om nooit meer te vergeten. :Iluvu:.

nurdin
23-10-2002, 09:56
Hebt aub een beetje respect voor je medemens...

angeleyes_20
23-10-2002, 09:59
en schep niet zo op wil je

SAMIRAxxx
23-10-2002, 10:20
meid ga alleen naar boks gala's niet naar kickbok gala's trouwens kickboxen is niets aan . (boksen daarintegen is veel leuker , spreek uit eigen ervaring ;) )

Tnawie
23-10-2002, 10:37

Origineel gepost door Starlight Mijn vriend heeft komende zondag (27 oktober) een kickboksgala in Weert. Ik wilde vragen of er nog meer mensen van Yasmina daar zullen zijn (vechters of toeschouwers). P.s. mijn vriend is de lekkertste mocro op die gala en hij gaat zijn tegenstander (hopelijk) een lesje leren om nooit meer te vergeten. :Iluvu: De meeste leden hier, gaan zaterdag dagje tegen de oorlog demonstreren op t dam. Zondag gaan de meesten naar de lezing over de wettenschap in de islam, gehouden in de moskee. :p

Onslaught
23-10-2002, 12:13
dat is ook een idee???????:D

Ismael21
23-10-2002, 12:57
Origineel gepost door TNAwie De meeste leden hier, gaan zaterdag dagje tegen de oorlog demonstreren op t dam. Zondag gaan de meesten naar de lezing over de wettenschap in de islam, gehouden in de moskee. :p Mooi gesproken, insallah ga ik zondag zeker ...... zaterdag weet ik nog niet :(

Tnawie
23-10-2002, 14:47
Origineel gepost door Ismael21 Mooi gesproken, insallah ga ik zondag zeker ...... zaterdag weet ik nog niet :( Ik zie je in ieder geval zondag :) Ik zal een plo shjaal dragen :mrt2:

sherine
23-10-2002, 14:53
kickboksgala`s zijn leuk om aan mee te doen.maar naar mijn mening absoluut niet leuk om naar te kijken. de hele tijd die gestresde muziek.(getrommel enzo) en juigen als er iemand knocky gaat. neeh niks voor mij