Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ga kapot van binnen

Pagina's : [1] 2 3

Just_a_Lady
08-03-2004, 19:58

Hoi mensen, Ik ben een nederlands meisje van 19 en geen Moslim. Sindkort heb ik een vriend waar ik echt dolgelukkig mee ben. We hebben afgelopen weekend een onvergetelijk dag gehad (dat zijn zijn woorden). Nadat ik gisteren niks van hem had gehoord en ik vanmiddag een smsje naar hem stuurde dat ik hem miste kreeg ik een smsje terug dat hij ruzie moet zijn moeder had gehad nadat hij over me had verteld. Het leek hem het beste om er een punt achter te zetten. Ik voelde me verschrikkelijk. Ze hebben me van me werk naar huis gestuurd omdat ik me tranen echt niet meer kon bedwingen. Ik heb het nog nooit zo goed kunnen vinden met iemand. Hij was niet alleen me vriend, maar ook me beste maatje. Onze karakters klikten echt super. Hij zegt dat omdat zijn moeder het niet leuk vind het heeft uitgemaakt met me omdat ik Nederlands ben en hij daar al eens een slechte ervaring mee heeft gehad. Ik heb echt alle respect voor zijn moeder. Ik snap dat ze wil dat hij gelukkig is en alleen het beste voor hem wil, maar dat wil ik juist ook. En moslim worden dat is geen probleem. Ik geloof in God en wordt geen moslim vanwege hem maar omdat ik dat zelf wil. Waarom geef zijn moeder me op zijn minst geen kans. Iedere sitatie is anders en elk mens is weer anders. Ze vergelijkt het nog met die nare situatie van een paar jaar geleden. Dat vind ik echt oneerlijk. Ik vraag gewoon om 1 kans. Hopelijk zal ze dan inzien dat ik echt het beste met haar zoon voorheb. het ging zo ontzettend goed tussen ons. Insha Allah dat we weer bij elkaar terugkomen, maar voor nu ga ik echt kapot van binnen :( Wat moet ik doen

JustAGirl22
08-03-2004, 20:05
OOh meisje toch... Vindt het heel erg voor je wallah maar ik weet echt niet wat het beste is om te doen...Als hij echt heel veel van je houdt zal hij wel terug afkomen en misschien lukt het wel maar misschien ook weer niet.IK begrijp zijn standpunt maar zekers ook die van jou. Het is altijd een moeilijke situatie maar wie weet eindigen jullie toch samen ondanks alles.Ik zou zeggen praat er eens over met hem maar loop hem zeker niet achterna.Als hij voelt wat jij voor hem voelt zal hij zeker terug afkomen en voor elk probleem is een oplossing. Het al moeilijk zijn om zijn moeder te overtuigen maar hij moet die moeite doen als hij echt van u houdt dan zal hij er ook in slagen.Moeilijk gaat ook...maar ja het hangt af van hem wat hij juist wil.... Veel succes en je moet je niet kapot maken...voor alles is een reden dus wie weet wat de reden hierachter schuilt.... Dikke kus en KOP OP Hé ;-)

Mocro4eva
08-03-2004, 20:06
Moeilijke situatie, maar meid if it's meant to be dan komt het vast wel goed. ;)

ik_oke_is
08-03-2004, 20:08
Origineel gepost door Just_a_Lady Hoi mensen, Ik ben een nederlands meisje van 19 en geen Moslim. Sindkort heb ik een vriend waar ik echt dolgelukkig mee ben. We hebben afgelopen weekend een onvergetelijk dag gehad (dat zijn zijn woorden). Nadat ik gisteren niks van hem had gehoord en ik vanmiddag een smsje naar hem stuurde dat ik hem miste kreeg ik een smsje terug dat hij ruzie moet zijn moeder had gehad nadat hij over me had verteld. Het leek hem het beste om er een punt achter te zetten. Ik voelde me verschrikkelijk. Ze hebben me van me werk naar huis gestuurd omdat ik me tranen echt niet meer kon bedwingen. Ik heb het nog nooit zo goed kunnen vinden met iemand. Hij was niet alleen me vriend, maar ook me beste maatje. Onze karakters klikten echt super. Hij zegt dat omdat zijn moeder het niet leuk vind het heeft uitgemaakt met me omdat ik Nederlands ben en hij daar al eens een slechte ervaring mee heeft gehad. Ik heb echt alle respect voor zijn moeder. Ik snap dat ze wil dat hij gelukkig is en alleen het beste voor hem wil, maar dat wil ik juist ook. En moslim worden dat is geen probleem. Ik geloof in God en wordt geen moslim vanwege hem maar omdat ik dat zelf wil. Waarom geef zijn moeder me op zijn minst geen kans. Iedere sitatie is anders en elk mens is weer anders. Ze vergelijkt het nog met die nare situatie van een paar jaar geleden. Dat vind ik echt oneerlijk. Ik vraag gewoon om 1 kans. Hopelijk zal ze dan inzien dat ik echt het beste met haar zoon voorheb. het ging zo ontzettend goed tussen ons. Insha Allah dat we weer bij elkaar terugkomen, maar voor nu ga ik echt kapot van binnen :( Wat moet ik doen zwaar in't zak gezet; volgens mij wilde die jongen gewoon van je af NA dat weekend :hihi: :maf:

Lady_moi
08-03-2004, 20:11

Gij zijt ne watata das normaal :) Nie da ik wa tegen older heb ma das gewoon ne feit :hihi: :o

cheima
08-03-2004, 20:18
Origineel gepost door ik_oke_is zwaar in't zak gezet; volgens mij wilde die jongen gewoon van je af NA dat weekend :hihi: :maf: Dat is inderdaad wat ik ook denk, zo zie je maar weer MANNEN..:rolleyes: Ciao..

farahprinses
08-03-2004, 20:19
he leive meid, ik zal je eens advies geven als je daar iets aan hebt. marokaanse ouders hebben een harde kop ze doen altijd moeilijk maar uiteindelijk draaien ze wel weer bij. maar ik vind het goed van je dat je wil bekeren om het zo maar te noemen. je moet gewwon doen wat jou het beste lijkt. als je zou willen bekeren moet je het wel voor jezelf doen en je zei al dat je dat vor jezelf wil doen maar dacht je er al aan om moslim te worden voordat hij het uit heeft gemaakt? maar je lijkt me een aardige meid en wie weet dat de ouders dat ook inzien. ik hoop het goed komt tussen jou en je vriend maar je moet gewoon doorzetten dan komt alles goed . groetjes B

Lady_moi
08-03-2004, 20:20
Ja overal :lol: Origineel gepost door cheima Dat is inderdaad wat ik ook denk, zo zie je maar weer MANNEN..:rolleyes: Ciao..

cheima
08-03-2004, 20:23
Origineel gepost door Lady_moi Ja overal :lol: huh..:watte?: Ik snap je niet.. :confused:

Lady_moi
08-03-2004, 20:26
Zema zo zie je maar overal mannen :haha: :hihi: Snap je ZIE JE :lol: Origineel gepost door cheima huh..:watte?: Ik snap je niet.. :confused:

ik_oke_is
08-03-2004, 20:26
Origineel gepost door cheima Dat is inderdaad wat ik ook denk, zo zie je maar weer MANNEN..:rolleyes: Ciao.. *no comment* :maf:

cheima
08-03-2004, 20:29
Origineel gepost door Lady_moi Zema zo zie je maar overal mannen :haha: :hihi: Snap je ZIE JE :lol: Ik heb van veel mensen gehoord dat je niet 100% bent..:) Nou je heb het bewijzen.. :) He fou la merde..Wuahahha..:haha: :melig: Ik heb je foto hier in mij bestanden..:melig: gekregen van een jongen op msn..damn meid..:maf: pffff...:melig:

ik_oke_is
08-03-2004, 20:32
Origineel gepost door cheima Ik heb van veel mensen gehoord dat je niet 100% bent..:) Nou je heb het bewijzen.. :) He fou la merde..Wuahahha..:haha: :melig: Ik heb je foto hier in mij bestanden..:melig: gekregen van een jongen op msn..damn meid..:maf: pffff...:melig: durf er bijna een kloot voor te verwedden dat ze dei jongen de foto van haar nicht , model, heeft gestuurd :hihi:

Mustapha.AA
08-03-2004, 20:37
Origineel gepost door cheima Ik heb van veel mensen gehoord dat je niet 100% bent..:) Nou je heb het bewijzen.. :) He fou la merde..Wuahahha..:haha: :melig: Ik heb je foto hier in mij bestanden..:melig: gekregen van een jongen op msn..damn meid..:maf: pffff...:melig: ze spoort idd niet maar jij ook niet :maf: begrijp je de grap be3da nog?

cheima
08-03-2004, 20:39

Origineel gepost door ik_oke_is durf er bijna een kloot voor te verwedden dat ze dei jongen de foto van haar nicht , model, heeft gestuurd :hihi: :melig: nee Lady_moi a.ka.a dikkertje dap stuurde haar foto rond op het forum naar jongens..en tja je raad het al..ik kreeg hem weer doorgestuurd..ze had zelfs op haar avatar een tijdje..:melig: Miskeena is gedumpt..tja dat krijg je er van 15 jaar en een vriendje nemen..ga met je poppen spelen.. :) Ze is ook erg jaloers op mij oogje..schijnbaar..:) Moet je bij allah wezen die heeft ze me gegeven..:)

Pagina's : [1] 2 3