Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vijf jaar cel voor kussen op de mond :)

Pagina's : [1] 2 3

MokhtariYoussef
08-03-2004, 18:46

Een advies voor reizigers die binnenkort naar Indonesië gaan: kus uw partner in het openbaar niet vol op de mond! Wetsvoorstel Leden van het Indonesische parlement hebben namelijk een initiatiefwetsvoorstel ingediend dat kussen op de mond in het openbaar strafbaar stelt. Vijf jaar cel Koppels die gepassioneerd zoenend worden betrapt, kunnen volgens het voorstel tot vijf jaar celstraf krijgen. Ook voor potloodventen, erotisch dansen en deelname aan seksfeestjes worden vrijheidsstraffen in het vooruitzicht gesteld. Orale seks Eind vorig jaar maakte het ministerie van Justitie in het grootste moslimland ter wereld al bekend dat ongehuwd samenwonen, homoseks en orale seks strafbaar zullen worden gesteld. Islam Indonesiërs gelden als overwegend gematigde moslims, maar in de afgelopen jaren is de steun voor de toepassing van striktere islamitische waarden en normen gegroeid.

a3ir
08-03-2004, 18:50
Ik kus hier wel voor dat ik vetrek richting Indonesie.

RitaMaria
08-03-2004, 19:16
Origineel gepost door a3ir Ik kus hier wel voor dat ik vetrek richting Indonesie. :giechel:

tonk
08-03-2004, 19:22
Ik wist niet dat Indonesie zo'n raar land was. En als nou 2 vrouwen zoenen terwijl ze er een dansje bij doen, worden ze dan gestraft voor zoenen, homoseks en erotisch dansen? Ervan uitgaande dat het dansje vanwege het zoenen automatisch erotisch is?

AlHoceima_Leila
08-03-2004, 19:23

Ach jah ieder zijn eigen regels.

a3ir
08-03-2004, 19:24
tonk, als t bij man\vrouw niet mag dan houd ik mijn hart vast als 2 mensen van de zelfde sexse dat doen .

tonk
08-03-2004, 19:49
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Ach jah ieder zijn eigen regels. Tot op zekere hoogte. Zodra een land met zijn regels bijv. de universele rechten van de mens overtreedt, dan mogen andere landen of instanties als Amnesty daar best tegen protesteren. Een straf op zoenen in het openbaar, a la, vind ik nog wel kunnen, als je dat in strijd vindt zijn met fatsoen op straat. Maar als mensen in hun eigen slaapkamer orale seks willen hebben, dan heeft een regering daar niks over te zeggen. Net zo min als over seks tussen 2 mannen of 2 vrouwen. En strafbaar stellen van ongehuwd samenwonen gaat ook erg te ver.

Tempelier
08-03-2004, 20:22
Ah, Indonesie wordt ook steeds onverdraagzamer naarmate ze zogenaamd meer "moslim" worden. Het wachten is op het invoeren van de Sharia, afschaffen van de democratie, in elkaar slaan van homo's (die eeuwenlang in geaccepteerd zijn), en stenigen van transseksuelen. Lang leve de Islam

salimma19
08-03-2004, 20:38
Origineel gepost door tonk Tot op zekere hoogte. Zodra een land met zijn regels bijv. de universele rechten van de mens overtreedt, dan mogen andere landen of instanties als Amnesty daar best tegen protesteren. Een straf op zoenen in het openbaar, a la, vind ik nog wel kunnen, als je dat in strijd vindt zijn met fatsoen op straat. Maar als mensen in hun eigen slaapkamer orale seks willen hebben, dan heeft een regering daar niks over te zeggen. Net zo min als over seks tussen 2 mannen of 2 vrouwen. En strafbaar stellen van ongehuwd samenwonen gaat ook erg te ver. o pleazzzzzz orale seks is haram ok. Ik vind ook dat een regering daar niet mee moet bemoeien. maar als ze homoseksualiteit willen verbieden is dat hun goed recht.

tonk
08-03-2004, 21:06
Origineel gepost door Tempelier Ah, Indonesie wordt ook steeds onverdraagzamer naarmate ze zogenaamd meer "moslim" worden. Hetzelfde geldt trouwens voor christelijke landen. Hoe christelijker, hoe groter de kans op een verbod op alles wat geen missionarisstandje is waarbij zijn penis in haar vagina gaat, hoe groter de kans op flinke straffen op homoseksualiteit, en hoe groter de kans is dat hokken op zijn minst met een scheef oog wordt bekeken. Onverdraagzaamheid lijkt wel samen te gaan met religies. Om te overwegen: zou het geen hoop ellende schelen als religies verboden werden?

Tempelier
08-03-2004, 21:18
Origineel gepost door tonk Hetzelfde geldt trouwens voor christelijke landen. Hoe christelijker, hoe groter de kans op een verbod op alles wat geen missionarisstandje is waarbij zijn penis in haar vagina gaat, hoe groter de kans op flinke straffen op homoseksualiteit, en hoe groter de kans is dat hokken op zijn minst met een scheef oog wordt bekeken. Onverdraagzaamheid lijkt wel samen te gaan met religies. Om te overwegen: zou het geen hoop ellende schelen als religies verboden werden? het verschil is dat in de meeste christelijke landen de rechtspraak niet gebaseerd is op de bijbel, maar dat er een scheiding van kerk en staat is. Misschien mag je niet trouwen als homo maar je wordt in ieder geval niet ter dood gebracht door het gooien van stenen tegen je hoofd. Dat scheelt.

tonk
08-03-2004, 21:20
Origineel gepost door salimma19 o pleazzzzzz orale seks is haram ok. Ik vind ook dat een regering daar niet mee moet bemoeien. maar als ze homoseksualiteit willen verbieden is dat hun goed recht. Orale seks = haram, en daar mag een regering zich niet mee bemoeien. Homoseksualiteit = haram, maar daar mag een regering zich wel mee bemoeien. Nu ben ik aardig :confused:

Lalla_fatoes
08-03-2004, 22:42
Stel je eens voor!....je zit voor vijf jaar vast in een cel ergens in Indonesië omdat je op vakantie was met je vriend die je ten huwelijk heeft gevraagd in een druk restaurant waarop jij hem volop had gezoend uit blijheid! Moet niet gekker worden :haha:

a3ir
08-03-2004, 22:45
of al een tijdje getrouwd en je wil hem\haar gewoon kussen. dus opgepast ,voor dat je daar heen gaat moet je hier heel wat gekust hebben.

sneakynawal
08-03-2004, 22:47

IK kus hier niet eens, laat staan daar.

Pagina's : [1] 2 3