Bekijk originele versie : Buren wassen vieze keniaan!
nour_el_3oejoen
08-03-2004, 18:06
Kenia..De buren van een Keniaanse man die zich al tien jaar niet had gewassen, kregen zo genoeg van de stank, dat ze de viezerik overvielen, vastbonden en een stevige wasbeurt gaven. Het kostte de dorpelingen 4 uur om de man schoon te krijgen. Hij moest zelfs met zand worden "gescrund" om de dikke laag vuil van zijn lichaam te krijgen... :p
nou das nog eens nieuws..:D
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
Kenia..De buren van een Keniaanse man die zich al tien jaar niet had gewassen, kregen zo genoeg van de stank, dat ze de viezerik overvielen, vastbonden en een stevige wasbeurt gaven. Het kostte de dorpelingen 4 uur om de man schoon te krijgen. Hij moest zelfs met zand worden "gescrund" om de dikke laag vuil van zijn lichaam te krijgen... :p
Bron graag..... :D grapie....
Alhamdulillah 3ala ni3mata alislam
nour_el_3oejoen
08-03-2004, 18:12
het staat in de metro:D
AlHoceima_Leila
08-03-2004, 18:12
So erg man
10 jaar :eek:
DJ_Chupa
08-03-2004, 18:23
Ahahahaha...zo grappig. :D
:hihi: Dat deed m'n moeder vroeger altijd...ze ving me als een rasechte cowboy, bond me vast en spoelde me af met de brandslang uit de galerij....
Nou, mensen die na zo lang worden gewassen, worden ziek. En nou hebben ze hem wel gewassen en schoongemaakt maar is hij nou ook wit ...?
Sorry, hoor, kon het niet laten.
Scottie, Sunlight.
ZeYNeP_Z
09-03-2004, 15:23
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
Nou die buren zijn dan ook niet zo slim.
Die man heeft zich 10 jaar niet gewassen, zijn lichaam is gewend aan bacterien en andere viezigheid.
Als je zo'n persoon in 1 x schoon wast kan zijn lichaam daar moeilijk in 1 x aan wennen, waardoor diegene ziek kan worden.Het is zelfs dodelijk.
RitaMaria
09-03-2004, 20:53
Damn ... :schok: 10 jaar..??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.