Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Vind Je De Perfecte Vent?

Pagina's : [1] 2

ami
22-10-2002, 23:55

hoe wil je ercahter komen als iemand nou echt jouw type is en degene is met wie je wil trouwen als je voordat je getrouwd bent geen relatie ect. mag hebben gehad met hem.. of is het trouwen ohh die is niet goed...scheide...trouwen...scheiden, ect. of de jongen belt je ouders op.... bakra nemra 3 enkder redda enzie gedba? wagga a woeldie.....srel temmen a hemmie?....1000 euro....temmen hed simmena mnekkes 50 % :D

Missrapster
22-10-2002, 23:57
uh...en nu de vertaling.......

ami
22-10-2002, 23:59
Origineel gepost door Missrapster uh...en nu de vertaling....... ok hier vertaling: of de jongen belt je ouders op.... kan ik koe nr 3 morgen komen verloven?...ja mijn zoon...hoeveel is de prijs> 1000 euro deze week 50% korting aanbieding SNAPPIE? :zwaai:

Dida
22-10-2002, 23:59
...hmm.ten eerste de perfecte vent bestaat niet.. maar ik denk dat als het een goeie moslim man is..dat je er dan wel achter kunt komen of het je type is.. Eigenlijk als je zegt type..hoe moet je dat weten wat je type is? DAn moet je eerdere relaties gehad hebben..omdat te kunnen beslissen toch..?:) En..als je trouwt..moet je eenmaal met elkaar leren leven..en niet alles zal leuk aan hem zijn..maar sommige dingen moet je accepteren..en uitkunnen praten.. als je dat kan met je vent..dan slaagt het huwelijk wel denk ik..:)_

ami
23-10-2002, 00:02

Origineel gepost door -RaChiDa¿- ...hmm.ten eerste de perfecte vent bestaat niet.. maar ik denk dat als het een goeie moslim man is..dat je er dan wel achter kunt komen of het je type is.. Eigenlijk als je zegt type..hoe moet je dat weten wat je type is? DAn moet je eerdere relaties gehad hebben..omdat te kunnen beslissen toch..?:) En..als je trouwt..moet je eenmaal met elkaar leren leven..en niet alles zal leuk aan hem zijn..maar sommige dingen moet je accepteren..en uitkunnen praten.. als je dat kan met je vent..dan slaagt het huwelijk wel denk ik..:)_ uitpraten?? je zult bedoelen uitvechten... :D VOORDAT ik ga trouwen....wat nog over een aantal jaartjes gaat gebeure insjallah....GA IK EERST AANTAL BOKSLESSEn NEMEN....

Najib26
23-10-2002, 00:03
Op Allah vertrouwen. Salaat istighaar verrichten.

ami
23-10-2002, 00:03
Origineel gepost door Najib26 Op Allah vertrouwen. Salaat istighaar verrichten. Wat verrichten??

Najib26
23-10-2002, 00:16
Origineel gepost door ami Wat verrichten?? Salaat istighaar, dat is een gebed dat je verricht als je niet zeker bent van een bepaalde beslissing. Weet je hoe dat moet of je heb interesse om het te weten?

ami
23-10-2002, 00:20
Origineel gepost door Najib26 Salaat istighaar, dat is een gebed dat je verricht als je niet zeker bent van een bepaalde beslissing. Weet je hoe dat moet of je heb interesse om het te weten? ik weet niet hoe het moet....maar ja vertel eens hoe die gebed eruitziet...(vertaald) ik kan geen arabisch lezen nl..... alvast bedankt... maark ga slapen dus lees morgen wel... ied welterusten :zwaai:

Najib26
23-10-2002, 02:06
Smeekbede van de istikhaarah-gebed.(1) Djaabier Ibn Abdoellah (moge Allah tevreden met hem zijn) zei: "De Profeet was gewend ons te leren Allah's raad te vragen in alle zaken. Zoals hij gewend was ons een Soerah uit de Qor'aan te leren. Hij zei: "Als iemand van julllie een belangrijke beslissing moet nemen, laat hem twee Raka'aat (2) bidden buiten de verplichte gebed, en dan zeggen: 74. O Allah! Ik zoek leiding in Uw kennis en kracht van Uw macht. en ik vraag om Uw veelomvattende zegeningen, U beschikt over macht en ik niet , U bent alwetend en ik niet. U bent de kenner van het onwaarneembare, O Allah! Als U weet dat deze aangelegenheid gunstig is voor mijn religie en mijn (levens) onderhoud en voor mij in het Hiernamaals, (of zeg: Als het beter is voor mijn huidige en latere noodzaak) laat U het dan voor mij bepalen en maak het gemakkelijk voor mij om het te verkrijgen, en zegen mij hiermee. En als U weet dat deze aangelegenheid schadelijk is voor mij in mijn religie en mijn (levens) onderhoud en in het Hiernamaals (of zeg: Als het slecht is voor mijn huidige en latere noodzaak), Houdt het dan ver weg van mij en laat mij hiervan afstand nemen. En verorden datgene wat goed is voor mij en laat mij hier tevredenheid in vinden." (3) "ÇááøåõÜãøó ÅöäøöÜí ÃóÓúÊóÎíÜÑõßó ÈöÚöÇúÜãöß¡ æóÃÓúÊóÞúÜÏöÑõßó ÈöÞõÜÏúÑóÊöÜß¡ æóÃóÓúÜÃáõÜßó ãöäú ÝóÖúÜáößó ÇáÚóÙÜíã¡ ÝóÅöäøóÜßó ÊóÞúÜÏöÑõ æóáÇ ÃóÞúÜÏöÑ¡ æóÊóÜÚúáóÜãõ æóáÇ ÃóÚúáóÜã¡ æóÃóäúÜÊó ÚóáÇøãõ ÇáÛõÜíæÈ¡ ÇááøåõÜãøó Åöäú ßõäúÜÊó ÊóÚúÜáóãõ Ãóäøó åÜÐÇ ÇáÃãúÜÑó- æóíõÓóÜãøöí ÍÇÌóÊóÜå - ÎóÜíúÑñ áí Ýí ÏíäÜí æóãóÚÜÇÔí æóÚÇÞöÜÈóÉö ÃóãúÜÑí¡ ÝóÇÞúÜÏõÑúåõ áí æóíóÓøöÜÑúåõ áí ËÜãøó ÈÇÑößú áí ÝíÜå¡ æóÅöäú ßõäúÜÊó ÊóÚúÜáóãõ Ãóäøó åÜÐÇ ÇáÃãúÜÑó ÔóÜÑñ áí Ýí ÏíäÜí æóãóÚÜÇÔí æóÚÇÞöÜÈóÉö ÃóãúÜÑí¡ ÝóÇÕúÑöÝúÜåõ æóÇÕúÑöÝúäí ÚóäúÜåõ æóÇÞúÜÏõÑú áí ÇáÎóÜíúÑó ÍóíúÜËõ ßÇäó ËõÜãøó ÃóÑúÖöÜäí ÈöÜå." "Allaahoemma iennie astakhieroeka bi'ielmieka, wa astaqdieroeka bieqoedratieka, wa as-aloeka mien fadlieka l-'adhziem, fa-iennaka taqdieroe wa laa aqdier, wa ta'lamoe, wa laa a'lam, wa Anta allaamoe lghoeyoeb, Allaahoemma ien koenta ta'lamoe anna hadha l-amra - [zeg dan wat er moet worden besloten] - Khayroen lie fie dienie wa ma'aashie wa 'aaqiebatie amrie - [of zeg] - 'Aadjieliehie wa aadjielieh. Faqdhoerhoe lie wa yassierhoe lie thoemma baariek lie fieh, wa ien koenta ta'lamoe anna haadha l-amra sharroen lie fie dienie wa ma'aashie wa 'aaqiebatie amrie - [of zeg] - 'Aadjieliehie wa aadjielieh. Fasriefhoe 'annie wasriefnie 'anhoe waqdoer liey lkhayra h'aythoe kaana thoemma ardiennie bieh". Een ieder die de raad van de Schepper vraagt, zal er geen spijt van krijgen en degene die de raad van de gelovigen vraagt, zal zich zeker voelen over zijn beslissingen. Allah heeft in de Qor'aan gezegd: "… en raadpleeg hen bij de zaak. En wanneer je dan besloten hebt, vertrouw dan op Allah."(4) 1. Allah om raad vragen. 2. Raka'aat is de meervoudsvorm van Rak'a. Rak'a is het neerbuigen tijdens het gebed. 3. Al-Boekhaarie 7/162. 4. 3:159 De Edele Qor'aan.

Itsjustme
23-10-2002, 10:08
ami... Ik geloof niet dat de perfecte gozer bestaat meid er is altijd wel wat en niemand is perfect dus omgekeerd zal het ook niet bestaan! maar ja nu praat je met iemand die helemaal niet gelooft in de shit zoals de ware enzz dus jah ik weet niet meissie by the way let me know when u found him haha ik ben benieuwd ;) xxjesss thalay

Kais
23-10-2002, 10:24
Als je de perfecte :jeweetog: vent zoekt dan hoef je gewoon op mijn profiel te klikken en dan kan je me mailen als je wil. :D :D :D 3laaaa BLAAAAAA :giechel: :giechel: :giechel: kais

Kais
23-10-2002, 11:03
Tetouanieeeeeeee vriend

Karmalita
23-10-2002, 12:14
Ami: Hahahhaha meid... Dat komt me heel bekend voor meid... Sommige mensen zijn zo onnozel... Ongelofelijk gewoon... Najib26: Bedankt voor je bijdrage! Allah Rhamlik el walidin...

reffia
23-10-2002, 13:14

Simpel, De PERFECTE vent BESTAAT gewoonweg NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mochten jullie hem vinden bel me dan even ja?!

Pagina's : [1] 2