Bekijk originele versie : Het koppeltje Lailaatje en LandMForever officieel voorbij. Ik ga kapot van binnen.
Dag allemaal,
Sommige mensen weten wel wie ik ben. Voor sommige niet. Maar ik en mijn schatje die mij verlaten heeft Lailaatje zijn vanaf officieel vandaag uit elkaar.
Ik en Laila waren hier regelmatig actief op marok.nl en kregen altijd heel veel leuke reacties van mensen over dat een schattig stelletje waren en sommige mensen waren jaloers op ons. Maar na vandaag valt er niets meer jaloers te zijn want we zijn uit elkaar.
Met tranen in mijn ogen schrijf ik deze berichtje om een beetje m'n hart op te luchten.
Afgelopen donderdag heeft laila te horen gekregen dat ze verlamd is en waarschijnlijk nooit meer zal lopen volgens de doktoren maar f uck die doktoren want als allah swt wil dan zal hij haar genezen.
Maar mij wil ze behoeden voor alle trubbels en dus heeft ze een einde gemaakt aan onze relatie. Een relatie die als huwelijk een vervolg zou krijgen over een jaartje.
Dus vandaag heeft ze haar simkaart kapot gemaakt door haar vader, internetaansluiting ontnomen door haar vader. omdat haar pa haar verwijt dat ze teveel bezig was met mij in plaats van met haar herstel. En nu dus officieel geen contact meer met mij mag hebben en zij er ook voor heeft gekozen omdat ze mij het beste gunt.
Maar ik wil op haar wachten al moet ik jaren wachten maar helaas ik zal nooit meer iets van haar horen en ik weet niet waar ze woont. Maar wil haar ook niet in verlegenheid brengen.
Ik vraag me alleen af waarom de goeie jongens altijd pech hebben en de grootste klootzakken geluk hebben??
Maar goed insha allah zal ik hier ooooooooooooit overheen komen.
Laila als je dit berichtje ooit leest: Ik hou zielsveel van jeeeeeeeeeeeeee en zal dat altijd doen. Je hebt een speciale plek in mijn hart.
Beslamma mijn liefste............
Sterkte bro Inshallah Komt alles goed
LaLa_SoFiA
08-03-2004, 16:52
wat vreselijk om dit te lezen! Ik heb jullie inderdaad een paar keer gezien hier ja...Ik wens je echt heel erg veel sterkte toe en inchallah komt alles goed!!
Cheb_khaled1
08-03-2004, 16:58
Origineel gepost door LandMForever
Dag allemaal,
Sommige mensen weten wel wie ik ben. Voor sommige niet. Maar ik en mijn schatje die mij verlaten heeft Lailaatje zijn vanaf officieel vandaag uit elkaar.
Ik en Laila waren hier regelmatig actief op marok.nl en kregen altijd heel veel leuke reacties van mensen over dat een schattig stelletje waren en sommige mensen waren jaloers op ons. Maar na vandaag valt er niets meer jaloers te zijn want we zijn uit elkaar.
Met tranen in mijn ogen schrijf ik deze berichtje om een beetje m'n hart op te luchten.
Afgelopen donderdag heeft laila te horen gekregen dat ze verlamd is en waarschijnlijk nooit meer zal lopen volgens de doktoren maar f uck die doktoren want als allah swt wil dan zal hij haar genezen.
Maar mij wil ze behoeden voor alle trubbels en dus heeft ze een einde gemaakt aan onze relatie. Een relatie die als huwelijk een vervolg zou krijgen over een jaartje.
Dus vandaag heeft ze haar simkaart kapot gemaakt door haar vader, internetaansluiting ontnomen door haar vader. omdat haar pa haar verwijt dat ze teveel bezig was met mij in plaats van met haar herstel. En nu dus officieel geen contact meer met mij mag hebben en zij er ook voor heeft gekozen omdat ze mij het beste gunt.
Maar ik wil op haar wachten al moet ik jaren wachten maar helaas ik zal nooit meer iets van haar horen en ik weet niet waar ze woont. Maar wil haar ook niet in verlegenheid brengen.
Ik vraag me alleen af waarom de goeie jongens altijd pech hebben en de grootste klootzakken geluk hebben??
Laila als je dit berichtje ooit leest: Ik hou zielsveel van jeeeeeeeeeeeeee en zal dat altijd doen. Je hebt een speciale plek in mijn hart.
Beslamma mijn liefste...........
sahbi
ik raad je aan om er alles aan te doen om weer in contact met haar te komen geef het niet op bij mij en jou zit tochverschil in mijn vriendin is nu getrouwd met een ander bij mij is het te laat bij jou niet zoek een manier om haar te spreken en te vertellen wat je voor haar voelt en zorg ervoor dat je haar overtuigd dat je haar altijd zal steuenen en altijd voor haar zult zijn ik weet zeker dat ze van je houd maar haar pijn kan het niet meer aan
1 vraagje uit nieuwsgierigheid komt laila uit den haag zo ja dan denk ik dat ik haar ken
OneTouch
08-03-2004, 17:01
Ik vind het vreselijk voor jullie allebei. Ik las weleens berichtjes van jullie en het zag er echt naar uit dat jullie onafscheidelijk waren. Zo zie je maar weer dat je niets in de hand hebt....
Heel veel sterkte allebei..
soumaya_meftah
08-03-2004, 17:28
aaaahhh sterkte man INSHALLAH zal alles goed komen!!! AMIN
Maar hoe komt dat dat ze verlamd is geraakt ??
meskiena
ciao :tranen:
Dit is gewoon hartverscheurend.
Ik hoop dat je niet op zult geven,en dat jullie insallah samen zullen komen,waarna een bruiloft zal volgen,Ik wens je heel veel sterkte,en Ik hoop dat Laila snel zal herstellen.
Echt heel Mooi dat je dit zo met ons wilt delen.
Ik wens je het beste!!
Origineel gepost door LandMForever
Dag allemaal,
Beslamma mijn liefste...........
Geen paniek THOSE BITCHES THEY COME AND THE GO.
Als je het goed hebt gedaan in de voorafgaande periode komt ze zelf wel terug zo niet neem je een ander aan alles valt wat te doen behalve de dood. :zwaai:
Origineel gepost door Eastboy
Geen paniek THOSE BITCHES THEY COME AND THE GO.
Als je het goed hebt gedaan in de voorafgaande periode komt ze zelf wel terug zo niet neem je een ander aan alles valt wat te doen behalve de dood. :zwaai:
Those bitches???
Pardon...je hebt het denk ik niet goed gelezen...
Ze is VERLAMD.....
Walloe hart heb je...:jammer:
Zerhounia_style
08-03-2004, 21:40
Insha allah komt alles goed. Ik kan je dit vertellen als zij jouw eerste en laatste liefde is, geef het niet op. Ook al zal ze niet kunnen lopen, jullie kunnen nog een mooie toekomst samen hebben. En die vader van haar die zei dat je invloed had op haar revalidatie..wil hij dat zijn dochter voor de rest van haar leven ongelukkig blijft?! Je moet het als mekteb zien dat zij verlamd is geraakt, en Allah swt is groot dus als hij wil dat zij weer kan lopen, dan kan ze dat in 1 moment. Misschien is het wel een test en wil Allah swt zien of jij haar tevens steunt in moeilijke tijden. Geef vooral niet op, want zoals ik het hier lees hou je zielsveel van haar en is ze ook jouw laatste liefde. Denk goed na hoe je dat gaat doen..maar geef vooral niet op!! Insha allah gaat alles goedkomen..en kunnen jullie samen gelukkig door het leven gaan...Insha allah ya rabbi
Zerhounia_style
08-03-2004, 21:51
Maar jongen geef het aub niet op..zij verdient jou zoals jij haar verdient. Ik kan al uit dit allemaal concluderen dat jullie beiden goede mensen zijn..en daarom moeten jullie het niet opgeven! Ik zal voor jullie een Du'a doen, insha allah komt alles goed..en als jullie dan terugkijken zien jullie dit maar als een test die voorafging van een mooi en gelukkig leventje...
Origineel gepost door naisha
Those bitches???
Pardon...je hebt het denk ik niet goed gelezen...
Ze is VERLAMD.....
Walloe hart heb je...:jammer:
Sorry ik neem mij woorden terug ik heb niet gelezen dat ze verlamd is geraakt ik wens ze veel succes.Nogmaals mijn excus
je maakt me depressief! Zucht! Geef haar een tijdje rust en zoek haar of 2 maanden weer op, is moeilijk maar zal denk ik beter resultaat hebben
Waaaaaaaaaaaaaat ik ken lailaatje een beetje vaag die naam herken ik maar jij en zij????
Maar oke maakt niet uit dat ik er nix van af weet
maar dit is zo erg dit berichtje raakte net als een mes in me hart
ik vind het echt erg
en al die mensne die gingen haten he **** julie allemaal het is gewoon jullie ****ing boze oog
marokkanen gunnen elkaar echt nix gewoon
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Miss_Loco_Mocro
09-03-2004, 12:45
Ik vind het echt heel erg voor jou maar natuurlijk ook voor leila.
Don't give up LandMforever!!!
Alles komt inshaállah goed....alles komt goed....met jou en met leila.
Heel veel sterkte, en heb geduld...
M.L.M.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.