Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vandaag Is Mijn Leven Officeel Voorbij

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Cheb_khaled1
08-03-2004, 15:20

salam ik heb een tijdje terug hier neer gezet dat ik met een probleem zit de probleem was dat mijn vriendin moest trouwen met haar neef dat moest van haar vader ik wilde graag met haar trouwen maar dat mocht niet zei wilde niet met haar neef trouwen omdat ze niet van hem houd maar van mij 3 weken geleden moest ze plostseling naar marokko we vreesde allebij het ergste 5 minuten geleden hoorde ik dat ze getrouwd is met hem de vrouw van me dromen heb ik niet meer mijn leven is voorbij

nourelhouda
08-03-2004, 15:23
het komt goed inchallah

mocro_souhaila
08-03-2004, 15:25
aaah:(....ik weet niet wat ik hierop moet zeggen...vind eht heel erg voor je...als je steun nodig hebt pm me maar..I'll Be There For The One Who Needs Me!! Kuss Souhaila

selima17__1986
08-03-2004, 15:25
:huil: Sabr , meskien :jammer:

Mocro4eva
08-03-2004, 15:29

Spijtig, maar kolshi bel mektab. Je moet je erbij neerleggen en verder gaan met je leven.

ILHAMTIED
08-03-2004, 15:30
Origineel gepost door Cheb_khaled1 salam ik heb een tijdje terug hier neer gezet dat ik met een probleem zit de probleem was dat mijn vriendin moest trouwen met haar neef dat moest van haar vader ik wilde graag met haar trouwen maar dat mocht niet zei wilde niet met haar neef trouwen omdat ze niet van hem houd maar van mij 3 weken geleden moest ze plostseling naar marokko we vreesde allebij het ergste 5 minuten geleden hoorde ik dat ze getrouwd is met hem de vrouw van me dromen heb ik niet meer mijn leven is voorbij ooh wat afschuwelijk voor je, ik wens je veel sterkte jongen. :tranen:

Cheb_khaled1
08-03-2004, 15:34
Origineel gepost door Mocro4eva Spijtig, maar kolshi bel mektab. Je moet je erbij neerleggen en verder gaan met je leven. zonder haar heb ik geen leven ik heb haar sinds ze naar marokko is gegaan niet gesproken 3 weken ik mis haar heel erg ze komt over 2 dagen terug heeft haar zusje mij verteld ik weet niet wat ik tegen haar moet zeggen ik weet niet wat ik moet doe alleen de traantjes vallen over mij gezicht zonder haar wil ik niet leven

ILHAMTIED
08-03-2004, 15:37
Origineel gepost door Cheb_khaled1 zonder haar heb ik geen leven ik heb haar sinds ze naar marokko is gegaan niet gesproken 3 weken ik mis haar heel erg ze komt over 2 dagen terug heeft haar zusje mij verteld ik weet niet wat ik tegen haar moet zeggen ik weet niet wat ik moet doe alleen de traantjes vallen over mij gezicht zonder haar wil ik niet leven met huilen bereik je niets daar doe je alleen jezelf pijn mee. probeer het te accepteren, ik denk dat het voor haar ook heel erg moeilijk is.

Mocro4eva
08-03-2004, 15:40
Origineel gepost door Cheb_khaled1 zonder haar heb ik geen leven ik heb haar sinds ze naar marokko is gegaan niet gesproken 3 weken ik mis haar heel erg ze komt over 2 dagen terug heeft haar zusje mij verteld ik weet niet wat ik tegen haar moet zeggen ik weet niet wat ik moet doe alleen de traantjes vallen over mij gezicht zonder haar wil ik niet leven Ik kan begrijpen dat dit heel moeilijk voor je is, maar zo moet je niet praten. Zij is nu een getrouwde vrouw en daarom moet je nu geen contact meer met haar opnemen. Hoe moeilijk dat voor jou ook is om te accepteren. Hoe dan ook, je moet proberen om je verdriet te verwerken en er mee te leren leven. Je weet nooit wat de toekomst jou te bieden heeft. Vertrouw op Allah (swt) en inshallah zal alles goed komen.

sweet_nadoria
08-03-2004, 15:41
Aah Ik vind het zo erg voor je .. :( Maar je moet weten dat dit Mektab is … Allah heeft het zo gewild en daar zul je je helaas bij moeten neerleggen … Moge Allah je verdriet verzachten en Allah ie hatiek sbar … Allah ie hawen .. Sterkte … :rolleyes: Liefs, S. Nadoria

bniznessnia
08-03-2004, 15:42
Dont worry be Happy.... Ik wens jou nou echt heel veel sbar toe.... en treur niet jongen jij komt zeker nog de ware tegen ensaghallah. Je weet maar nooit wie er in jou elmektab zit. Leven zit vol verassingen zie dit maar als een soort momentopname... Nou heel veel sterkte...

3afrieta
08-03-2004, 15:48
Origineel gepost door Cheb_khaled1 zonder haar heb ik geen leven ik heb haar sinds ze naar marokko is gegaan niet gesproken 3 weken ik mis haar heel erg ze komt over 2 dagen terug heeft haar zusje mij verteld ik weet niet wat ik tegen haar moet zeggen ik weet niet wat ik moet doe alleen de traantjes vallen over mij gezicht zonder haar wil ik niet leven Ik heb hier echt geen woorden voor. Ik vind het echt heel erg voor je en heb gewoon een brok in mijn keel gekregen door jouw verhaal. Ik weet dat je nu ontzettend gekwetst bent en dat je ongelukkig bent. Je moet haar en jezelf ff rust geven en afstand van elkaar nemen. Zo kunnen jullie het alleen maar eerder verwerken. Je maakt het haar alleen maar moeilijker en zwaarder om met haar huidige man te leven. Je houdt ontzettend veel van haar dat voel ik en als je echt van haar houdt dan moet je haar nu ff met rust laten. Misschien komen jullie toch nog bij elkaar alles is mekteb. Als jullie in de hemel staan geschreven dat jullie bij elkaar horen dan gebeurt het ook en dan kan haar vader zo vaak tegenhouden,. maar jullie komen dan ook insallah bij elkaar als het mekteb is.

Cheb_khaled1
08-03-2004, 15:58
ik denk niet dat we nog bij elkaar komen ik moet met haar praten ik heb heel veel vragen en die wil ik graag beantwoord hebben en haar vergeten is onmogelijk zij is de eerste meisje van wie ik hou en dacht dat ze altijd de laatste zou zijn mijn hart ligt bij haar ik zal em nooit aan een ander kunnen geven mijn leven is voorbij als ik niet met haar mag zijn hoef ik niemand meer

DJ_Chupa
08-03-2004, 16:07
Wat een kut zooi.. Die vader van haar spoort echt niet. Je lijkt me een goeie vent die goed voor haar had kunnen zorgen. Ik spuug op die vader van haar. http://www.stopstart.fsnet.co.uk/smilie/pukeface.gif

3afrieta
08-03-2004, 16:42

Origineel gepost door LandMForever Ik weet precies hoe je je eigen voelt, wollah. Ik voel me ook zwaar klote vandaag heeft mijn vriendin, mijn a.s vrouw vrouw afscheid van mij genomen. Haar simkaart kapot gemaakt door haar vader, haar internetaansluiting eruit gehaalt door haar vader omdat ze teveel met mij bezig was in plaats van met haar herstel. En vanaf afgelopen donderdag heeft zij te horen gekregen dat ze verlamd is. En vanaf donderdag niets meer gehoord nadat ze het me heeft verteld. Ze heeft mij nu ook buitengesloten en vanmorgen afscheid van mij genomen dat ik door moet gaan met mij leven wat tegen mijn wil is zonder haar is mijn leven nutteloos. Ik zal wel op haar wachten maar of het goed komt dat is de maar de vraag?? Haar familieleden zijn er streng op tegen en verwijten mij dingen terwijl ik degene ben die haar door haar ziekte doorheen hebt geholpen terwijl ik haar voor een zelfmoordpoging hebt behoed. Maar helaas het zij zo........ Bij deze in ieder geval je bent niet de enigste, ik weet precies hoe jij je eigen voelt. Ik zou zeggen sterkte ermee al weet ik zelf niet hoe ik dat moet gaan doen. Ik vraag me wel 1 ding af waarom moeten de goeie jongens altijd pech hebben en de grootste klootzakken alle geluk???? Ik begrijp je compleet jongen dat hebben wij meiden ook, waarom de grootste h.oer een would a ness heeft en de serieuze meiden geen geluk hebben. ik weet ook wat jullie meemaken, maar leven gaat door.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6