Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik vraag me steeds af....: Stel dat....

Ali_Z
22-10-2002, 23:09

Stel dat je als eskimootje in the middle of nowhere (noordpool ofsjow) geboren wordt. Je hebt geen tv, internet, krant, boeken, radio of welke communicatiemiddel dan ook met de rest van de wereld. Je bent dus totaal ge-isoleerd van de rest van de wereld. Het enige wat je om je heeb hebt, is je eskimo-famillie en ijs....heeel veel ijs. Het enige waar je je hele leven mee bezig hebt gehouden is overleven: Jagen op ijsberen en eskimoo-huisjes bouwen :confused: Je hebt dus nooit van een koran, mekka, imam, islam, moskee gehoord. Dan ga je dood. Ik vraag me dan af: word je dan door Allah swt gestraft omdat je geen moslim bent geweest. Ik zou t onrechtvaardig vinden want je hebt er niet voor gekozen om daar geboren te worden en om nooit wat van de islam te horen. Wat denken jullie?? Ali Z

berbertje00
22-10-2002, 23:12
Hoe kom je op die gedachte!!!!! Nee, ik zou het ook onrechtvaardig vinden dat ie dan gestraft wordt Beslama

Ali_Z
22-10-2002, 23:21
Origineel gepost door berbertje00 Hoe kom je op die gedachte!!!!! Nee, ik zou het ook onrechtvaardig vinden dat ie dan gestraft wordt Beslama Tja....soms verveel ik me en dan ga ik maar wat denken :D Ali Z.

berbertje00
22-10-2002, 23:23
Is het dan zo saai bij jou, dat je zo gaat afdwalen??

Ali_Z
22-10-2002, 23:33

Origineel gepost door berbertje00 Is het dan zo saai bij jou, dat je zo gaat afdwalen?? Iwa sommige mensen hebben het vermogen om wat dieper na te denken over bepaalde zaken. Zo saai is het niet, maar ben ik verkeerd bezig als ik wat dieper nadenk over mn geloof????? Ik hoop niet dat je dat bedoelt.... Ali Z

berbertje00
22-10-2002, 23:36
Nee, dat was niet wat ik bedoelde. Ik hoop dat je nog achter je antwoord komt Beslama

Nounousa
22-10-2002, 23:39
er is volgens mij inshallah een HADITH van zij worden NIET gestraft, ik weet het niet zeker ik zal nog naar dalil (bewijs) zoeken voor je Zij worden berecht net als gehandicapten en krijgen dus een tweede kans inshallah ik weet niet zeker ik ga opzoeken

Ali_Z
22-10-2002, 23:40
Origineel gepost door Hindje er is volgens mij inshallah een HADITH van zij worden NIET gestraft, ik weet het niet zeker ik zal nog naar dalil (bewijs) zoeken voor je Zij worden berecht net als gehandicapten en krijgen dus een tweede kans inshallah ik weet niet zeker ik ga opzoeken Alvast bedankt, wat bedoel je eigenlijk precies met 2e kans? Ali Z

Nounousa
22-10-2002, 23:47
sorry ik kan het nu niet vinden ik zal morgen kijken inshallah

Nounousa
22-10-2002, 23:55
2e kans een soort test na de dood