Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Auto spuiten?!

berkani___
27-12-2008, 16:40

Hallo allemaal, Ik heb een MB E220D, en er zitten veel krasjes op! Ken jij iemand, of ben jij iemand die auto's kan spuiten? Laat me weten wat de prijs is, etc etc.. Groetjes berkani;)

knaleiland_zuid
28-12-2008, 03:08
Ouwe model? spuit hem in marokko. Maar wel in een oven doen.

berkani___
28-12-2008, 22:59
Ik wil niet speciaal alleen om over te spuiten naar Marokko gaan..

knaleiland_zuid
29-12-2008, 00:28
w8 tot aanstaande zomer

berkani___
29-12-2008, 00:54

Dat is t m juist. Ik ga nie naar Marokko, en wil m juist verkopen voor de zomervakantie

knaleiland_zuid
29-12-2008, 00:54
o Zo suc6

MarocinoRifino
29-12-2008, 00:55
jaaa klopt. Ik heb dat ook gedaan met mijn auto. Serieus zooooo veel goedkoper, maar doe hem ZEKERRR IN DE OVEN. Ook al is het zomer en zeggen die mongolen daar dat de zon het wel laat drogen. NIET DOEN. Doe hem in een oven voor een dag en dan zal je auto spiksplinter nieuw zijn. Maaaar doe je dat niet (wat ik overigens ook gedaan had, maar daarna weer overlaten spuiten OPNIEUW), dan zal dat zachte zand daartegen aan gaan plakken en dat is KUTT. En oja nadat je hem hebt gespoten niet door een weiland rijden. Want je auto kan daar krasjes krijgen en dat is ook weer kuttt.. HEB IK OOK MEEGEMAAKT.. maar het is echt verstandig om dat daar te doen. hier betaal je 2000 euro voor zn behandeling of misschien wel meer, maar in marokko voor een bedrag van 200 euro en ze zijn echt happy.

knaleiland_zuid
29-12-2008, 01:07
jaaa klopt. Ik heb dat ook gedaan met mijn auto. Serieus zooooo veel goedkoper, maar doe hem ZEKERRR IN DE OVEN. Ook al is het zomer en zeggen die mongolen daar dat de zon het wel laat drogen. NIET DOEN. Doe hem in een oven voor een dag en dan zal je auto spiksplinter nieuw zijn. Maaaar doe je dat niet (wat ik overigens ook gedaan had, maar daarna weer overlaten spuiten OPNIEUW), dan zal dat zachte zand daartegen aan gaan plakken en dat is KUTT. En oja nadat je hem hebt gespoten niet door een weiland rijden. Want je auto kan daar krasjes krijgen en dat is ook weer kuttt.. HEB IK OOK MEEGEMAAKT.. maar het is echt verstandig om dat daar te doen. hier betaal je 2000 euro voor zn behandeling of misschien wel meer, maar in marokko voor een bedrag van 200 euro en ze zijn echt happy. Indd. Je moet om de 2 dagen naar de wasstraat