Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tip!



08-03-2004, 14:01

Citaat door Majidah:
Salaam Alaikoem,

Wil je afvallen en wat aan je conditie doen??
maar je kunt geen sportschool vinden waar alleen vrouwen sporten, en je wilt geen muziek erbij??
schaf gewoon een steps aan, voor zo een 50 euro heb je er een, zet hem op je kamer en steppen maar, desnoods doe je anasheed erbij op....en zweten maar echt bij mij heeft het echt geholpen, ik step iedere dag een uur en merk echt het verschil, je moet natuurlijk ook op je eten letten
je moet het natuurlijk ook wel opbouwen, dus je begint met een kwartier en zo ga je verder en verder...
Salaam Alaikoem
.

08-03-2004, 16:41



Citaat:
Origineel gepost door Majidah
Salaam Alaikoem,

Wil je afvallen en wat aan je conditie doen??
maar je kunt geen sportschool vinden waar alleen vrouwen sporten, en je wilt geen muziek erbij??
schaf gewoon een steps aan, voor zo een 50 euro heb je er een, zet hem op je kamer en steppen maar, desnoods doe je anasheed erbij op....en zweten maar echt bij mij heeft het echt geholpen, ik step iedere dag een uur en merk echt het verschil, je moet natuurlijk ook op je eten letten
je moet het natuurlijk ook wel opbouwen, dus je begint met een kwartier en zo ga je verder en verder...
Salaam Alaikoem
fietsen is ook heel goed voor je

08-03-2004, 17:24
thx voor de Tip Majidah

19-05-2005, 13:24
Ik heb een paar weken geleden zo een step aangeschaft
maar ben er nog niet mee begonnen
eigelijk hel slecht van mij
maar insa-allah ga ik er mee beginnen
neem me van nu af aan om te proberen elke dag 10 miuten te steppen

19-05-2005, 22:43



Citaat door 4-ever friends:
Ik heb een paar weken geleden zo een step aangeschaft
maar ben er nog niet mee begonnen
eigelijk hel slecht van mij
maar insa-allah ga ik er mee beginnen
neem me van nu af aan om te proberen elke dag 10 miuten te steppen
Waar heb je dat ding gehaald?En hoeveel heeft het je gekost?
Hij was er trouwens een tijdje geleden in de LIDL (33 euro) alleen had ik toen geen geld

19-05-2005, 22:49
Decathlon 30 euro