Bekijk originele versie : kinderen
salam wahalikoem hallo dames op je vraag nadia of ik tijd heb voor me zelf ik vind dat je die zelf moet maken al lukt het niet altijd maar het gaat mijn kinderen hebben de leeftijd van 16,13,12, 11,10,9,8,6,4,dus best wel pittig nu maar ik moet eerlijk zeggen dathet nu een stuk rustiger is nu wan toen ze nog kleiner waren dat was een ramp had je de eentje verschoont stonk de andere hasak maar elhamdoelilah wat ik wel jammer vind is dat ons cultuur heel anders naar me kijkt omdat het allemaal jongens zijn tewijl ik meisje,s net zo bezonder vind en ik vind een beetje jammer dat ik geen meisje heb ik ga nieterom liegen want allah weet wat ik voel maar elhamdoelilah en je weet maar nooit wat allah nog voor mij in petto heeft ik ben echt blij met ze en met sebar kom je heel ver en om eerlijk te zijn heb ik altijd geroepen dat ik 10 kinderen wil en ik denk dat die wens uitkomt en de mooie vind ik dat ik ze allemaal thuis heb gekregen zelf de laatste is in de auto geboren ik moest met spoed naar het ziekenhuis ik heb allah gesmeekt om gewoon thuis te bevallen is niet gelukt maar wel in de auto voor de deur maar elhamdoelilah ik zal jullie wat zeggen als je 100% op allah vertrouwd dan komt alles goed al zijn er wat tegen slagen maar dat is gewoon een test en zoals ik zei met esbar kom je heel ver nou groetjes allemaal
Nadia_Antwerpen
08-03-2004, 21:58
asalaam wa aleikum
haza, zolang je ze maar een goede islamitische opvoeding geeft. ik persoonlijk denk dat jongens moeilijker zijn en dat ze meer tegenwerken dan meisjes? nou ja, denk ik toch! ik hoop maar dat die kleine van mij wel zal luisteren... ik vind het chapeau van jou! en dat je nog vrije tijd hebt?? ervaring baart kunst zeggen ze altijd hé :hihi:
mijn man zeurt nu al elke keer dat ik geen tijd voor hem heb en dat ik hem niet genoeg aandacht schenk etc etc
vond jouw man dat niet erg dat je zoveel met je kinderen bezig bent en dus minder tijd had voor hem?
mha salama
lieve nadia ik weet wel zeker dat jongens moeilijker zijn bij mij is het hier net een aktiefilmin elke hoek zitten er wel een paar te vechten maar je kan hier echt lachen in huis ik hou echt van humor anders zou ik het echt niet volhouden tuurlijk soms heb ik ook van die dagen dat ik den ik peer hem nu echt naar china.maar de leuke kanten wegen zwaarder dus ik blijf wel zitten ha ha ha en wat me man betreft die is al 63 jaar dus 29 jaar ouder dus die heeft wel geduld wat een verhaal he nou meid niet schrikken hoor ik weet zelf niet hoe ik het heb gedaan maar als allah iets voor je heeft voorgeschreven dan is er geen ontkomen aan maar elhamdoelilah ik zou het zo over doen ewa tehala
een leeftijdsverschil van 29 jaar??
Ik wil je absoluut niet beledigen ofzo, maar hoe stond je daar tegenover toen hij om je hand kwam vragen dan?? Schrok je niet?
nee meiden ik voel me niet beledigt hoor ik was 19 jaar en ik ben niet geschrokken van hem weet je wat raar was ik ben hier opgevoed ikwoon hier al 32 jaar ik had nooit gedacht dat dit mijn moektab zou zijn plus hij had nog andere kinderen de oudste van mij was 2 jaar toen ik hem leerde kennen die heb ik eigelijk gratis gehad ha ha ha maar hij is wel mijn lieveling de rest heb ik zrlf gebaart maar elhamdoelilah ben ik deze man tegen gekomen want anders had ik me geloof nooit leren kennen hij heeft me leren bidden hij heeft me veel dingen geleert over de islam elhamdeolilalh en zal het altijd blijfen zeggen ik zou het zo over doen met hem maar meiden je moet niet denken aan het beeld van een oude kerel hij heeft gewoon iets wat je doet smelten nee ik weet niet hoe ik omgepraat ben maar ik weet zeker dat allah dit voor me gedaan heeft elhamdoelilah en zeg nou eerlijk hebben jullie jullie mannen uitgekozen nou nee wat dat stond in jullie moektab voor dat jullie geboren waren hiebij tanks en beslama meiden
echt petje af voor haza, 9 kinderen en de tiende op komst.
Je bent zeker een hele sterke vrouw.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.