Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negaffa Amina

Pagina's : [1] 2

masina
08-03-2004, 07:32

Lieve dames, Heeft er iemand ervaring met neggafa Amina uit amsterdam noord??Deel deze dan met mij aub!! Alvast bedankt Masina

samie2003
08-03-2004, 17:11
hoi, bedoel je amina van amsterdam noord? ik heb haar mee gemaakt ze was bij mij wel goed ze luistert naar je en ze is wel aardig.

Hasna_real
09-03-2004, 10:28
Hoi, Ik heb Amina wel eens meegemaakt op een bruiloft. Ik vond dat ze mooie kleding had en alles zag er goed uit. Ik heb ook een keer een bruiloft meegemaakt waar ze haar zusje ofzo had gestuurd, die vond ik persoonlijk maar niets. Ik zou van tevoren met haar afspreken dat je wil dat zij komt en niet iemand anders!

Allure_80
09-03-2004, 11:50
Deze negaffa heeft een vriendin van mn zusje "onder handen genomen" en werkelijkwaar, ze zag er PRACHTIG uit!! Ze is echt heel goed! Ze heeft ook de verloving van een vriendin van mij gedaan en ook daar heeft ze zich weer 'ns bewezen. Ik raad haar zeker aan! En verder is het een hele lieve vrouw.

masina
09-03-2004, 13:57

Dank jullie wel lieve meiden voor jullie reacties!!! Is er ook nog iemand toevallig die recent bij er langs is geweest of binnenkort een kijkje gaat nemen?? alvast bedankt Masina

Ghazella24
09-03-2004, 14:04
Bedoel je Amina van Amsterdam noord die onder de naam Chahrazad werkt? Zij is goed, lief, en houdt veel rekening met je wensen. Ik weet niet of je haar bedoelt? :)

riammi
09-03-2004, 19:41
hee meid ik ben wel vaal bij haar geweest ze is een schat ze ze maakt je als een princes ze luister naar jou wensen ze heeft echte een goeie hart

samiera_adam
10-03-2004, 11:48
ja amina heeft mijn nicht ook opgemaakt op haar bruiloft en ze zag er heel mooi uit. ik ga ook een bruiloft geven dit jaar inshallah en ik denk dat ik haar als negaffa neem. groetjes

VirtualitY
19-03-2004, 12:02
Amina is een vriendin van mijn zus...ze is zo ontzettend lief, niet normaal en ze is heel eerlijk ; ze vertelt je wat bij je huidskleur staat en wat niet en vraagt nadrukkelijk steeds weer of jij ook eerlijk wilt zijn...ze houdt zeer rekening met wat jij wilt...want het is JOUW dag! Dus Amina? Aanraden? Hell yeah...:)

che3bia
19-03-2004, 13:42
hey meiden, ik ben zelf een aantal weken geleden bij negaffa Amina (beter known als sahrazad geweest) En ik moet eerlijk zeggen had er meer van verwacht, vooral omdat veel meiden positief over haar zijn. Persoonlijk vond ik dat ze maar 2 mooie jurken had. 2 andere jurken die zij heeft heb ik zelf ook in mijn kast hangen. ze heeft ook een aantal foto's met kapsel, die waren heel gewoontjes. iets wat iedereen doet als je een bruiloft hebt! Verder was de hele tijd andere negaffa's aan het afkraken. wat ik heeel minder vond. zo zie je maar weer hoe erg smaken verschillen. :zwaai:

malikaatje
19-03-2004, 16:29
Ik woon zelf ook in noord , en ik ken haar heel goed , ze is echt een schat van een vrouw , en ze heeft een vriendin van mij opgemaakt en zo , en ze zaG er echt prachtig uit!! mooie kleding , niet te veel make up ......

uglychiks
10-09-2006, 12:44
heeft iemand f0t0s dan ?

imaane911
10-09-2006, 17:53
hoeveel vraagt ze per lebsa??

tempted_2_touch
10-09-2006, 23:53
ze is een hele lieve vrouw met hele mooi jurken zeker topppie

tempted_2_touch
10-09-2006, 23:53

ze is een hele lieve vrouw met hele mooi jurken zeker topppie