Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : NEGAFA UIT BElGIE

Shaimaa
07-03-2004, 23:03

Asalaam meiden, Ik hoop dat jullie me zullen kunnen helpen met het volgende. Ik ben opzoek naar een goede negafa die haar werkt héél goed doet qua make-up, kapsel en kledij. Ik ga binnenkort trouwen maar heb nog steeds niet diegene gevonden die me aanstond. Kunnen jullie mij misschien een goede negafa aanbevelen? Liefst van Belgie maar Holland (aan grens) is ook prima. Shukrane meiden!! Veel liefs, Shaimaa :blauwkus:

_Star_
08-03-2004, 00:31
Ja, ik ken wel eentje, ze doet kapsels en kleding maar ook make up denk ik. Qua kapsels weet ik zeker al dat ze héééél goed is en ze zal alleen datgene doen wat jij wilt en vraagt ! Ik zal haar nr opzoeken en ik stuur je die door via pm. Oh ja, ze woont in Belgisch Limburg. ;)

Mlina
20-03-2004, 02:43
hey babe Mina van antwerpen is the best ;) tel : 038302342 vanuit nl 003238302342 bisous :zwaai:

Mlina
20-03-2004, 17:19
met die van brussel moet je oppassen...nou ja oppassen gewoon vele negaffa's daar zijn gewoon barslecht...niet dat ze niet lief zijn enzo...mar gewoon qua make up enz...zo lelijk man alle kleuren van de regenboog gebruiken ze...en hun stoelen en tralali en tralala zijn zo kitch man gewoon niet te doen... maar goed ieder zijn smaak er zijn er die dat super knap vinden. een aanrader van brussel is maryam van Wemmel. Je zou het alleen voor de vriendelijkheid alleen al doen. die is super ik blijf erbij dat mina de beste is! dada :zwaai:

Olijfje1984
20-03-2004, 22:55

Mina is tha bomb! Bij elke trouwfeest waar ik aanwezig was, was zij er ook En elke keer zag het bruidje er Mash'Allah prachtig uit

lalla_fatima147
21-03-2004, 00:20
fatima uit brussel is super negaffa van mijn zus. prachtige make up heel naturel heel mooie kapsels mogelijkheid om kapsels van zussen ook te doen of huren van kleedjes voor kleinere zusjes prachtige sisi baljuken en je mag zelfs ook zo'n sisi buiginkje maken super gewoon voor meer gedetaillerde info chica1477@caramail.com

Shaimaa
21-03-2004, 11:21
Bedankt siskes voor jullie hulp!!! Jullie zijn allemaal Masha'Allah zoooo lief en behulpzaam!!! Als ik men keus heb gemaakt, zal ik het jullie laten weten ;) alvast bedankt lieverdsssssssss

jasminake
05-05-2009, 13:45
ziana nadia is ook goed uit deurne, el afrah