Bekijk originele versie : Catering Al Ghazala!!
Absoluut niet aan te raden!! Mijn nicht d´r bruiloft was gister...En ze hebben 8000 euro betaald voor de catering..Die apen hadden een service van 0,0!! We hadden 5 soorten koekjes afgesproken. En er werden maar 4 soorten uitgedeeld. 2 soorten op 1 bord. En de mensen mochten maar per bord 1 koekje pakken!!:kwaad: Ten 2e: Waren ze superonbeschoft! We hebben de eigenaar vanaf het begin duidelijk gemaakt...dat als een persoon extra driank wilde of wat dan ook..dat zonder gezeur gegeven moest werden, maar die apen weigerden!! Ik ben nog niet klaar met je meneertje Mustapha..!!
Ghazella24
07-03-2004, 22:36
:eek: :eek: :eek: Wat zielig voor je nichtje.. :(
Hebben ze het eten wel volgens afspraak geserveerd?
Ik zou een deel van het geld terug vragen.. :kwaad:
Het eten was wel hoe het hoorde te zijn, maar als iemand om een 2e glas drank vroeg dan werd ie afgesnauwd:kwaad: Bestilla was een beetje koud dus die heb ik terug naar de keuken gestuurd:kwaad:!
Ik weet alleen dat mijn tante hem nog moet bellen
Ghazella24
07-03-2004, 22:46
Alsof ie het drinken uit eigen zak betaalt.. :kwaad:
En zeker goed als je tante hem belt, hij moet er niet zo makkelijk vanaf komen..
Nou, deze catering neem ik in ieder geval niet.. ;)
Tsa_inou
08-03-2004, 23:23
Ooooh wat erg. En daarom neem ik dus geen catering!
Gewoon tiabba en sultan decorations met hun bediening.
Dat zijn gewoon jonge vlotte meiden en heel aardig.
Je tante moet zeker geld terug halen. Maar weet je het gaat niet alleen om geld gewoon minder hoe ze tegen de gasten waren.
Iwa een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Bedankt dat je ons behoed!
Bent_Fes
28-03-2004, 19:43
Gaat het toevallig om catering uit R'dam zuid??
alhoceimachaima
28-03-2004, 19:45
8000 euro:eek: zou nie eens de helf hebben betaald als het zo slecht is
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.