Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bezeten zijn jullie dames allemaal!!

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
07-03-2004, 21:38

Echt, ik herken een hoe.rtje bij jullie allemaal in jullie zelf! Het is overduidelijk elk van jullie meiden bezit de eigenschappen van een hoe.rtje. Het hoe.rtje is onderdeel van jullie zelf en heeft het allermeeste invloed op jullie handelen en doen. Klaar nu heb ik alle misverstanden de wereld uit geholpen :)

Chatefemqemamu
07-03-2004, 21:40
Origineel gepost door praatjes Echt, ik herken een hoe.rtje bij jullie allemaal in jullie zelf! Het is overduidelijk elk van jullie meiden bezit de eigenschappen van een hoe.rtje. Het hoe.rtje is onderdeel van jullie zelf en heeft het allermeeste invloed op jullie handelen en doen. Klaar nu heb ik alle misverstanden de wereld uit geholpen :) dit geldt niet alleen voor de dames :) dames kunnen de grootste hoeren zijn, maar dat is nog niks vergeleken bij gozers

praatjes
07-03-2004, 21:46
Origineel gepost door Chatefemqemamu dit geldt niet alleen voor de dames :) dames kunnen de grootste hoeren zijn, maar dat is nog niks vergeleken bij gozers Gozers handelen vrij uit zonder invloed van een enige hoe.rtje die je diep van binnen de baas is. Wij gozers doen dat allemaal bewust, helemaal uitgedacht!

LaGirly85
07-03-2004, 21:46
Als elke dame een hoertje is of zoals jij het zegt een hoertje in zich heeft, neem dan een man en val ons er verder niet lastig mee!

praatjes
07-03-2004, 21:47

Origineel gepost door vverdwaaldd Ke ke Sien jij bent ook zeker de leukste Thuis hey Praatjes:ego: Ewied temzwa tebehed, oke?

Chatefemqemamu
07-03-2004, 21:48
Origineel gepost door praatjes Gozers handelen vrij uit zonder invloed van een enige hoe.rtje die je diep van binnen de baas is. Wij gozers doen dat allemaal bewust, helemaal uitgedacht! elke man is hoertje van zn pik... niet praten is gewoon zo.. hersenen zijn alleen de support.

praatjes
07-03-2004, 21:49
Origineel gepost door LaGirly85 Als elke dame een hoertje is of zoals jij het zegt een hoertje in zich heeft, neem dan een man en val ons er verder niet lastig mee! Ik ben niet vies van een hoe.rtje! Ik kan het ook prima met een hoe.rtje vinden! Is juist spannend :D

praatjes
07-03-2004, 21:52
Origineel gepost door Chatefemqemamu elke man is hoertje van zn pik... niet praten is gewoon zo.. hersenen zijn alleen de support. Klopt maar het heeft voor de man verder geen negatieve gevolgen. Onze eer daalt niet wanneer wij zoals hoe.rtjes handelen. Jullie verliezen meteen jullie leven wanneer je onze voorbeeld aanneemt! :D :D

maghrebgirl20
07-03-2004, 21:56
ja hoor, praatjes is weer back, heb je geweldige topics gemist :D

praatjes
07-03-2004, 21:59
Origineel gepost door vverdwaaldd :ego: ppfff vraag dat maar aan je buurvrouw hoop voor jou dat ze je kan veder helpen :o mohim ciao Jou bezetene diep van binnen gaat mijn wel helpen, zij wil wel. haha :D

praatjes
07-03-2004, 22:01
Origineel gepost door maghrebgirl20 ja hoor, praatjes is weer back, heb je geweldige topics gemist :D Haha jij altijd welkom in mijn topics, jij kleurt ze en siert mijn topics tegelijkertijd! :verliefd:

maghrebgirl20
07-03-2004, 22:03
Origineel gepost door praatjes Haha jij altijd welkom in mijn topics, jij kleurt ze en siert mijn topics tegelijkertijd! :verliefd: maar k heb wel eigenschappen van een h.oer zeg je???? :kwaad:

Chatefemqemamu
07-03-2004, 22:04
Origineel gepost door praatjes Klopt maar het heeft voor de man verder geen negatieve gevolgen. Onze eer daalt niet wanneer wij zoals hoe.rtjes handelen. Jullie verliezen meteen jullie leven wanneer je onze voorbeeld aanneemt! :D :D negatieve gevolgen te over voor jullie als een dame t doorheeft hoe t zit en er gebruik van weet te maken :D

misSanae
07-03-2004, 22:05
Je herkent deze h.oeren doordat je er zelf ook een bent, iedereen herkent zijn eigen soort en daar voelen ze zich ook bij thuis, dus dat zal ook wel bij jou het geval zijn....:zwaai:

praatjes
07-03-2004, 22:05

Origineel gepost door maghrebgirl20 maar k heb wel eigenschappen van een h.oer zeg je???? :kwaad: haha ja ook jij hebt die eigenschappen, maar als je lief tegen me doet weet ik ze bij je weg te halen met en speciaal kunstje ;)

Pagina's : [1] 2 3