Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor de getrouwde dames

gaifa
07-03-2004, 19:27

Hoe gaat dat in zijn werk? Is het de bedoeling dat je die verklaring zowel bij de (Nederlandse) dokter als bij de Marokkaanse consulaat haalt. moet je dan je benen open maken voor beide... en voor de dames die getrouwd zijn hoe hebben jullie dat dus gedaaan... ga binnenkort trouwen en vroeg me af hoe dat gingg alvast bedankttt

Nadia_Antwerpen
07-03-2004, 20:36
assalaam wa aleikum meen je dat nou?? word dat nu nog steeds gedaan?? ik ben vorig jaar getrouwd en ik heb niet eens aan zo'n verklaring gedacht!! een huwelijk is gebaseerd op vertrouwen en als dat er niet eens is voor het huwelijk, hoe moet dat er dan zijn in het huwelijk zelf?? mha salama

yasmina.
08-03-2004, 09:22
een verklaring?! ik heb daar netzoals nadia ook niet eens aan gedacht....

Selly
08-03-2004, 09:31
gezondheidsverklaring bedoel je waarschijnlijk? Die kan je bij de GGD halen. Gewoon een formaliteit en geen lichamelijk onderzoek. Een verklaring dat je nog maagd bent hoeft niet van het consulaat dat eisen alleen sick minded mensen/mannen die hun " gasten" vertrouwen zoals ze zelf zijn. Als je aanstaande man dat van je vraagt dan is er geen vertrouwen van zijn kant vind ik en dan moet je er niet eens aan beginnen.

Frikouja
08-03-2004, 22:54

Bedankt vooor jullie reacties... het is me nie gevraagd te doen, maar ik dacht dat dat altijd gebeurde... Daarnaast kan je het voor jezelf ook zien als een garantie voor jezelf, mocht er iets misgaaan dan kan je nog altijd bewijzen dat je maagd t huwelijk in bent getreden... maar dat hoort dus niet. ik dacht dat het standaaard was, maar dan weet ik t nu shoekran

sonja_788
09-03-2004, 00:59
Een gezondheidsverklaring kan je bij de dokter halen. Dit is geen verklaring waarop staat je MAAGD bent. Dit is enkel een verklaring hoe het met je gezondheid gaat. Als jij verder gezond bent, dan geeft de dokter dat aan je.

soulfa
09-03-2004, 11:23
Zelfs die gezonheidsverklaring heb je niet meer nodig. ik had 'm ook meegenomen maar die was niet nodig. En ik begrijp niet hoe jij eraan komt dat je ook je benen wijd moet doen. Daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar zorg wel dat je al je papieren in orde hebt, dan ben je na een dag klaar bij het consulaat. dus een telefoontje daarheen en vragen wat je allemaal mee moet nemen. groetjes