Bekijk originele versie : seks tijdens je menstruatie
married-too
25-12-2008, 01:54
Ik heb vanalles gehoord hierover. Is het nu haram of niet? Kan iemand mij dat met zekerheid zeggen?
wrm wil je gaan batsen als je ongesteld ben, is tog onprettig voor jullie beiden of niet ? :S
berberpareltje
25-12-2008, 11:18
bah het word een klieder boel en de lakens worden rood bah en nog eens bah kan je echt niet wachten
als ik eerlijk ben als ik ongesteld ben dan ben ik histiger dan ooit echt kan zo maar iemand op straat verkrachten maar ja hou me toch in bedwang :hihi: :hihi:
Als je op zo'n moment echt zin hebt in sex of je partner zit een beetje te zeuren. Dan kun je effe in het toilet kijken hoe de situatie is en misschien wat opfrissen. Daarna kun je eventueel in verschillende standjes droog sex hebben zonder dat er sprake is van penetratie. Als jullie het goed doen kunnen jullie beide klaarkomen en zijn jullie beide tevreden voor wat betreft die dag.
Het is haram je partner te neuqen als ze onrein is:)
Ongekend
25-12-2008, 15:05
Ik heb vanalles gehoord hierover. Is het nu haram of niet? Kan iemand mij dat met zekerheid zeggen?
Zeer zeker Haram, je bent hartstikke onrein dan. Het is zeker verboden, je moet je lichaam de kans geven zich te reinigen en de dode afvalstoffen je lichaam uit laten komen. Je man kan allerlei ziekten oplopen.
Vraag: Mag een vrouw seks weigeren als haar man vraagt om met haar naar bed te gaan?
Antwoord: Bismillah wa salaatoe wa salaamoe 'ala rasoelillah.
Een vrouw mag islamitisch gezien geen gemeenschap weigeren van haar man. De vrouw mag wel gemeenschap weigeren als ze ongesteld is, voor de man is een ongestelde vrouw zelfs haram, tevens ook tijdens de Ramadan (omdat zij dan vast). Het is overgeleverd door ibn Omar ibn Al ah'was dat de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) gezegd heeft tijdens de afscheidsbedevaart:" Jullie hebben rechten op jullie vrouwen en zij hebben rechten op jullie" Overgeleverd door Tiermiedie.
Aboe Hoerayra heeft overgeleverd dat de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd:"Wanneer de echtgenote geen gehoor geeft aan de seksuele behoefte van haar man en deze laatste brengt de nacht ontevreden over haar door, dan zullen de engelen haar onophoudelijk vervloeken tot de ochtend" Boekahrie en Moesliem.
En Allah weet het beste.
Bron: http://app.al-islaam.com/index.php/module/cyberimam/action/qanda/qanda/634
tuurlijk is het haram het is toch algemeen bekend.
sexyChiCkie
25-12-2008, 18:24
s vies!
amoela87
25-12-2008, 20:24
Vraag:
Mijn man en ik zitten met een groot probleem. Wij hebben geslachtsgemeenschap gehad terwijl ik mijn periode had. We voelen ons vreselijk schuldig en weten niet hoe we dit kunnen oplossen. Wat moeten wij doen?
Antwoord:
Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper.
Het is voor jou niet toegestaan om jouw man toe te laten gemeenschap met jou te hebben terwijl jij ongesteld bent. Het is echter wel toegestaan voor jouw man om van jou te genieten, zolang hij maar jouw geslachtsdeel vermijdt. Wat betreft datgene wat in het verleden heeft plaatsgevonden, hiervoor is er geen specifieke Kafaarah (boetedoening), behalve Tauwbah (berouw), Istighfaar (het vragen van vergeving) en het vermeerderen van het verrichten van goede daden.
En Allah weet het beter.
Dus het antwoord is nee lieve zuster ;)
wassalaam amal,
married-too
25-12-2008, 21:24
Vraag: Mag een vrouw seks weigeren als haar man vraagt om met haar naar bed te gaan?
Antwoord: Bismillah wa salaatoe wa salaamoe 'ala rasoelillah.
Een vrouw mag islamitisch gezien geen gemeenschap weigeren van haar man. De vrouw mag wel gemeenschap weigeren als ze ongesteld is, voor de man is een ongestelde vrouw zelfs haram, tevens ook tijdens de Ramadan (omdat zij dan vast). Het is overgeleverd door ibn Omar ibn Al ah'was dat de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) gezegd heeft tijdens de afscheidsbedevaart:" Jullie hebben rechten op jullie vrouwen en zij hebben rechten op jullie" Overgeleverd door Tiermiedie.
Aboe Hoerayra heeft overgeleverd dat de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd:"Wanneer de echtgenote geen gehoor geeft aan de seksuele behoefte van haar man en deze laatste brengt de nacht ontevreden over haar door, dan zullen de engelen haar onophoudelijk vervloeken tot de ochtend" Boekahrie en Moesliem.
En Allah weet het beste.
Bron: http://app.al-islaam.com/index.php/module/cyberimam/action/qanda/qanda/634
Bedankt voor de informatie.
En voor al de rest: ik heb nog nooit seks gehad tijdens mijn menstruatie. Ik wou gewoon met zekerheid weten of het haram is of niet. Je hoort allerlei reacties: het is haram - het mag, maar wordt afgeraden - seks mag ALTIJD, ook als je vrouw ongesteld is - enz...
Geen dank, alhamdulillaah!
Wa salaamu alaykoum.
mootje100
05-01-2009, 13:26
voortaan kan je ook gewoon pijpen en je man laten beffen tampon erin ben je niet rood van beneden...
Of het nou haram is of niet, het blijft smerig!
Gewoon niet doen.
honey_bunny
05-01-2009, 15:02
Waarom zou je seks moeten hebben als je ongesteld ben joh...
Het kan zo zijn dat je eerste dag wanneer je nog niet echt heel erg bloed, of de laatste dag wanneer je bijna klaar bent, dat je gewoon dat hele klein beetje dunne bruine bloed verliest kan ik begrijpen dat je dan zoiets hebt van oke nu kan het nog net..
maar waarom zou je seks willen hebben als je echt gewoon voluit bloed.
Dat is toch gek, je kan toch wel even paar dagen zonder seks!
En daarintegen snap ik echt niet dat een jongen daar tot in staat is!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.