Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vermiste personen !

latifa79
24-12-2008, 23:07

Ik heb een vraagje over vermiste personen , ik heb een neef die vermist is en ik wil naar hem zoeken , hij is wel zelf weg gegaan en hij wil met niemand meer contact ,maar ik kan hem niet loslaten omdat ik het gevoel heb dat hij op dit moment hulp nodig heeft van zijn familie en vrienden ,ik wil graag weten of er een manier is om via internet te zoeken of te vragen ,het liefst een website van Marokko want hij zit namelijk daar . Ik wil zijn naam niet noemen om bepaalde redenen. heeft iemand hier verstand van aub.

Shahrazad_aiii
24-12-2008, 23:13
je kunt bij zijn rekeninghouder navragen waar hij gepind heeft voor het laatst.. op die manier kun je achterkomen in welke stad hij verblijft

latifa79
24-12-2008, 23:17
Hoe bedoel je ? IK denk dat hij nu in Marokko zit dus als hij daar heeft gepind kunnen ze toch niet zien ?

Shahrazad_aiii
24-12-2008, 23:22
ohke als je vermoedt dat hij in marokko is op dit moment dan weet ik niet of zoiets daar ook achter te halen is, maar hier in NL. is dat een begin die gemaakt wordt door de politie... voorbeeld; je gaat naar de ABN-amro bank met zijn rekeningnr. geef je door en dan zien ze in het systeem dus waar er gepind is voor het laatst

latifa79
24-12-2008, 23:25

Dank je wel voor je advies , ik denk dat het weinig zin heeft omdat ik zeker weet dat hij daar zit helaas.