Bekijk originele versie : Van goede Vriendschap naar Liefde
mocro_souhaila
07-03-2004, 16:58
Er is een jongen die ik echt heel erg leuk vind. Het is ook heel erg wederzijds. Ik ken hem bijna 5 jaar en we zijn 3 jaar hele goede vrienden geweest. We vertelde elkaar alles, kortom we vertrouwde elkaar. Nu na 3 jaar bevriend te zijn, beginnen we echte gevoelens voor elkaar te krijgen. We zijn verliefd op elkaar en we hebben nu al een maandje wat met elkaar, en hij is echt heel lief en serieus. Alleen ben ik bang dat ALS het over gaat (waar ik best aan twijfel, hij wil het graag, doet rustig aan en heeft veel geduld) dat we die goede vriendschap gewoon verliezen :(....
Loop ik nu te ver vooruit, of ben ik gewoon reëel ??
Kuss Souhaila
shakira_lopez
07-03-2004, 17:02
Je moet proberen hem als EEN vriend en als JOUW vriend te houden... beide snappie....
habiba_riffa
07-03-2004, 17:03
Ik vind dat je gelijk hebt meid.
Maar heb je het er met hem over gehad.
praatjes
07-03-2004, 17:04
Haha mooi verhaaltje voor een soap!
mocro_souhaila
07-03-2004, 17:06
Origineel gepost door praatjes
Haha mooi verhaaltje voor een soap!
Wat zijn we toch weer aardig..:(..Ik ben serieus!
praatjes
07-03-2004, 17:10
Origineel gepost door mocro_souhaila
Wat zijn we toch weer aardig..:(..Ik ben serieus!
Oke sorry vergeef me ;)
Lady_moi
07-03-2004, 17:11
Ik zou het nie doen..Het is toch maar een relatie.
En relaties zijn haram..Begin nooit een relatie met u beste vriend als het verkeerd loopt. Foetsie vriendschap. Ook al willen jullie vriendschap behouden..het gaat nooit meer hetzelfde zijn als voorheen.
Heb ik trouwens onlangs zelf meegemaakt :traan1:
mocro_souhaila
07-03-2004, 17:14
Origineel gepost door praatjes
Oke sorry vergeef me ;)
Ik vergeef je ;)
mocro_souhaila
07-03-2004, 17:16
Origineel gepost door Lady_moi
Ik zou het nie doen..Het is toch maar een relatie.
En relaties zijn haram..Begin nooit een relatie met u beste vriend als het verkeerd loopt. Foetsie vriendschap. Ook al willen jullie vriendschap behouden..het gaat nooit meer hetzelfde zijn als voorheen.
Heb ik trouwens onlangs zelf meegemaakt :traan1:
Kijk ik ben er al aan begonnen, het gaat heel goed. We zijn gewoon nog steeds hele goede vrienden, maar dan toch een beetje meer. Ik zie er echt een toekomst in, iedereen die hem kent en weet hoe hij is weet dat er echt heeel veel kans is dat we voor altijd bij elkaar blijven...maar ja dit lijkt soms zo een sprookje dat ik er aan ga twijfelen. Ik weet wel dat ik eraan begonnen ben en ga proberen om ermee door te gaan...
Weet alleen niet WAT ik moet ALS het misgaat...
Lady_moi
07-03-2004, 17:20
Geloof gij echt nog in een geslaagde haramrelatie?
Ojo alsda mis gaat ik hoop het voor u nie. Ma dan nariee dan word het pas zwaar en als ge zwak zijt ga ge da nie aankunne.
Ma goed positief blijven denken :)
Ik kweenie ge zie wel wat de toekomst u brengt :melig:
Kijk ik ben er al aan begonnen, het gaat heel goed. We zijn gewoon nog steeds hele goede vrienden, maar dan toch een beetje meer. Ik zie er echt een toekomst in, iedereen die hem kent en weet hoe hij is weet dat er echt heeel veel kans is dat we voor altijd bij elkaar blijven...maar ja dit lijkt soms zo een sprookje dat ik er aan ga twijfelen. Ik weet wel dat ik eraan begonnen ben en ga proberen om ermee door te gaan...
Weet alleen niet WAT ik moet ALS het misgaat...
mocro_souhaila
07-03-2004, 17:23
Geloof gij echt nog in een geslaagde haramrelatie?
Ojo alsda mis gaat ik hoop het voor u nie. Ma dan nariee dan word het pas zwaar en als ge zwak zijt ga ge da nie aankunne.
Ma goed positief blijven denken :)
Ik kweenie ge zie wel wat de toekomst u brengt :melig:
Uhm Nee ik zie NIET wat de toekomst me brengt, anders had ik deze topic hier niet neergezet en had ik ook geen twijfels. Ik geef gewoon aan dat er een kans is dat het zal slagen, ik weet heus wel dat als het mektab is dat we niet bij elkaar blijven dat het ook NIET gebeurt...
Maar bedankt voor je reactie, misschien doe ik er wat mee :)
kuss Souhaila
Lady_moi
07-03-2004, 17:26
Ok.
Doeg.
Uhm Nee ik zie NIET wat de toekomst me brengt, anders had ik deze topic hier niet neergezet en had ik ook geen twijfels. Ik geef gewoon aan dat er een kans is dat het zal slagen, ik weet heus wel dat als het mektab is dat we niet bij elkaar blijven dat het ook NIET gebeurt...
Maar bedankt voor je reactie, misschien doe ik er wat mee :)
kuss Souhaila
mocro_souhaila
07-03-2004, 17:45
Ok.
Doeg.
ciaozz :zwaai:
Als het echt menens is dan vind ik dat je het erop moet wagen maar als het maar zo'n stomme verliefdheid is dan moet je je vriendschap niet op het spel zetten
mocro_souhaila
07-03-2004, 18:00
Origineel gepost door LoubiLL
Als het echt menens is dan vind ik dat je het erop moet wagen maar als het maar zo'n stomme verliefdheid is dan moet je je vriendschap niet op het spel zetten
Het is zeker geen stomme verliefdheid...het is echt menens en zie er zeker wel een toekomst in...Ik denk dat ik me er echt op ga wagen...bedankt voor je serieuze reactie..
Kuss Souhaila
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.